abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106083214
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 12:39 schreef Zith het volgende:

[..]

En dat boeit mij weer weinig. Jij had een standpunt, dat standpunt was wmb fout, dat zie jij nu ook in. Prima.
wat ik gelezen heb zijn hypotheses welke al dan niet waarschijnlijk worden geacht. allemaal verleden en onduidelijk, 1e onderzoek spreekt andere onderzoek tegen. boeiend. belangrijk is de relevantie binnen de actuele stand van zaken van de mensch; is alleen vlees een dieet waar je gezond oud mee wordt?
pi_106083222
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 12:42 schreef computergirl het volgende:

[..]

Enuit/Eskimo's
die worden niet extreem oud dacht ik
pi_106083273
ow en verse vis enzo (vooral vette) is wel gezond met betrekking tot omega 3 vetten. eet gevarieerd en matig is nog steeds het slimste advies wat ze bedacht hebben mbt gezond eten.
pi_106093510
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 08:58 schreef Hydrogeny het volgende:
Na overleg ga ik meedoen TS! Niet puur om water maar 10 dagen op eiwitshakes en smorgens 10 ei-eiwitten om toch nog iets binnen te krijgen. Dan 4 dagen aansluitend op alleen water.
Wel zullen de nodige vitaminen supplementen aangeschaft worden...
Vandaag begonnen. Toch maar eerst een testrun doen tot nieuwjaar. Oudjaarsdag hervat ik de vaste voeding wel weer om 12:00 uur omdat er nogal wat alcohol in zal gaan.

5 x per dag mijn eiwitshake om de schade te beperken. Shakes zijn verdunt met 1 liter water en bevatten 70 gram eiwit per shake.

Ondersteund door:
http://www.bodyenfitshop.(...)ds/adam_ingredienten
Om toch aan mijn vitaminen te komen...

BF is 18.1%
Gewicht is 77.2KG
pi_106095600
Ik zou gewoon gaan watervasten.
Beste optie.
pi_106095613
quote:
0s.gif [b]Op dinsdag 27 december 2011 17:52 schreef Hydrogeny het

5 x per dag mijn eiwitshake om de schade te beperken. Shakes zijn verdunt met 1 liter water en bevatten 70 gram eiwit per shake.

Ondersteund door:
Denk je ook aan zout? 5 liter vocht is echt heel veel
pi_106095887
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:52 schreef Hydrogeny het volgende:

[..]

Vandaag begonnen. Toch maar eerst een testrun doen tot nieuwjaar. Oudjaarsdag hervat ik de vaste voeding wel weer om 12:00 uur omdat er nogal wat alcohol in zal gaan.

Ondersteund door:

BF is 18.1%
Gewicht is 77.2KG
77 kg 8% en dan 350 gram eiwit per dag? :') Overkill, dure carbs. Daarnaast is zo'n scoop whey echt geen 100% eiwit en krijg je nog steeds genoeg carbs binnen uit zoet- en vulstoffen. Dure grap, en van een alleen-eiwit dieet is dus geen sprake. Waarom doe je dit?
pi_106098298
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:57 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

77 kg 8% en dan 350 gram eiwit per dag? :') Overkill, dure carbs. Daarnaast is zo'n scoop whey echt geen 100% eiwit en krijg je nog steeds genoeg carbs binnen uit zoet- en vulstoffen. Dure grap, en van een alleen-eiwit dieet is dus geen sprake. Waarom doe je dit?
Je lichaam haalt de benodigde energie ook uit eitwit. Eerst energievoorziening dan pas spiervoeding. 350 gram eiwit krijg ik nu ook binnen. Ik sport overigens veel (fitness). Zal veel massa verliezen zo maar wil dit wel eens proberen. Waarom? Omdat het kan, geen reden voor.
De shakes zijn trouwens van Isopure en heb hier de Low Carb versie van genomen. Ze hebben ook nog een Zero Carb versie maar ben ook op advies toch voor de low carb gegaan zodat ik in ieder geval nog iets binnen krijg. Zout krijg ik overigens genoeg binnen bij mijn eitjes...Met dit "dieet" zit kom ik 1700 kcal lager uit dan dat ik nu binnenkrijg.
pi_106105365
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:53 schreef Hydrogeny het volgende:

[..]

Je lichaam haalt de benodigde energie ook uit eitwit. Eerst energievoorziening dan pas spiervoeding. 350 gram eiwit krijg ik nu ook binnen. Ik sport overigens veel (fitness). Zal veel massa verliezen zo maar wil dit wel eens proberen. Waarom? Omdat het kan, geen reden voor.
De shakes zijn trouwens van Isopure en heb hier de Low Carb versie van genomen. Ze hebben ook nog een Zero Carb versie maar ben ook op advies toch voor de low carb gegaan zodat ik in ieder geval nog iets binnen krijg. Zout krijg ik overigens genoeg binnen bij mijn eitjes...Met dit "dieet" zit kom ik 1700 kcal lager uit dan dat ik nu binnenkrijg.
beter gewoon watervasten, dat is het beste zegt mijn tante.
En zij kan het weten
pi_106105474
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:53 schreef Hydrogeny het volgende:

[..]

Een energiedeficientie van 1700 kcal? Harde cut maatje. Maar mijn punt is, waarom zou je al dat eiwit als dure carbs willen gebruiken? Schroef het eiwit gewoon naar beneden, 2 gram per kg lichaamsgewicht is meer dan voldoende, zoek de studies maar op. Je boekt meer resultaat met meer rust en beter trainen, dan met onnodig veel eiwit eten. Energie kun je ook gewoon uit goedkopere carbs halen. :)
pi_106198900
Ik heb besloten toch even 18 uur eerder te stoppen en weer vaste voeding te hervatten...

Gedachtegang gisteren:
Laatste shake gisteren ging er moeizaam in (alsof het niet meer past). Volgens mij wil mijn lichaam niet functioneren hierop. Steeds de neiging tot overgeven welke weer opgeheft wordt door het idee dat ik iets van voedingsstoffen moet binnenkrijgen.

Vandaag:
Ging weer goed met de ei-eiwitten vanmorgen, ook met de shake niets aan de hand.
2e shake heb ik maar 25% leeg gekregen, vol gevoel.
3e shake gaat al niet meer. Wel halve liter water gedronken en nu aan de 2e halve liter bezig.

Ik stop er vanavond mee om 18:00 uur. Ik wil weer goed op vast voer zitten morgen. Denk het niet te redden om binnen 12 uur tijd fit te gaan drinken...

Dag 1 en 2 waren dus goed te doen. Geen last gehad van een hongergevoel (wel zin in eten, maar geen echte honger). Dag 3 en 4 was het 's morgens zwaar, je staat half dood op! Uurtje na ontbijt en vitaminen gaat het dan wel weer.
Makkelijker is het waarschijnlijk om over te stappen op alleen water en 30 ei-eiwitten per dag. Puur om de stofwisseling aan de gang te houden.

10 dagen lijkt me zo goed als niet te doen zonder goede begeleiding...

Morgen pas vetmeting welke nogal zal afwijken aangezien er vanavond weer normaal gegeten wordt. Wil eigenlijk nog even een paar sets BP maar denk dat ik dan huilend oudejaarsavond in ga... (sporten is de afgelopen dagen niet mogelijk geweest)

Misschien volgend jaar :P maar eens deze onzin proberen en dan weer terug op eigen schema's: Raw food
pi_106199783
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 12:10 schreef Hydrogeny het volgende:
Dag 3 en 4 was het 's morgens zwaar, je staat half dood op!
Dat is omdat je lichaam dan aan het "afkicken" is van het structureel teveel koolhydraten binnenkrijgen. Je spijsvertering moet andere enzymen aanmaken en je cellen zijn "gewend" om glucose te verbranden, terwijl ze nu moeten omschakelen naar vetten. De meeste low-carb dieeten (Atkins, Protein Power, etc) waarschuwen hier ook voor in de eerste paar dagen (Atkins heeft geloof ik ook wat tips om die effecten zoveel mogelijk te verminderen).
pi_106200013
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 12:37 schreef anboni het volgende:

[..]

Dat is omdat je lichaam dan aan het "afkicken" is van het structureel teveel koolhydraten binnenkrijgen. Je spijsvertering moet andere enzymen aanmaken en je cellen zijn "gewend" om glucose te verbranden, terwijl ze nu moeten omschakelen naar vetten. De meeste low-carb dieeten (Atkins, Protein Power, etc) waarschuwen hier ook voor in de eerste paar dagen (Atkins heeft geloof ik ook wat tips om die effecten zoveel mogelijk te verminderen).
Ja had zoethout al als tip gekregen en Atkins raad (suikervrije) kauwgom aan. Door al het kauwen en slikken krijg je alleen maar meer honger dus was voor mij niet ideaal... denk dat je hier "gewoon" even doorheen moet bijten. Alhoewel ik me niet kan indenken dat ik dit langer dan 3 a 4 dagen zou kunnen.
pi_106200395
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 12:43 schreef Hydrogeny het volgende:

[..]

Ja had zoethout al als tip gekregen en Atkins raad (suikervrije) kauwgom aan. Door al het kauwen en slikken krijg je alleen maar meer honger dus was voor mij niet ideaal... denk dat je hier "gewoon" even doorheen moet bijten. Alhoewel ik me niet kan indenken dat ik dit langer dan 3 a 4 dagen zou kunnen.
Jij doet het zo te lezen ook wel heel extreem met alleen maar eiwitten en (heel veel) water :) Ik heb een tijdje geleden ook zo'n "kuur" gedaan, dat waren 2 a 3 eiwitshakes per dag met 2 eetlepels kokosmelk erdoor en daarnaast 1 normale (low-carb) maaltijd per dag. Dat was nog redelijk vol te houden voor die twee weken (maar daarna had ik het ook wel gehad met die eiwitshakes, had nog wat eiwitpoeder over, dus ik dacht af en toe nog eens te ontbijten met zo'n ding. heb het in de maanden daarna nog 1 keer gedaan :) )
pi_106241245
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 12:53 schreef anboni het volgende:

[..]

Jij doet het zo te lezen ook wel heel extreem met alleen maar eiwitten en (heel veel) water :) Ik heb een tijdje geleden ook zo'n "kuur" gedaan, dat waren 2 a 3 eiwitshakes per dag met 2 eetlepels kokosmelk erdoor en daarnaast 1 normale (low-carb) maaltijd per dag. Dat was nog redelijk vol te houden voor die twee weken (maar daarna had ik het ook wel gehad met die eiwitshakes, had nog wat eiwitpoeder over, dus ik dacht af en toe nog eens te ontbijten met zo'n ding. heb het in de maanden daarna nog 1 keer gedaan :) )
pas maar op met die shake kuurtjes
  zaterdag 31 december 2011 @ 14:36:58 #241
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_106247336
Enige goeie shake die ik ken is de shake weight.

Check deze man zn fysiek, en dat allemaal dankzij 5 minuten shaken per dag.

Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_106250262
watervasten man. het klinkt levensgevaarlijk en daarbij lijkt het jojo effect me onvermijdelijk. als je zo graag wilt afvallen ga dan naar je huisarts ofzo, of neem een ander dieet. niets eten is echt de slechtste manier om op lange termijn een goed gewicht te houden.
  zaterdag 31 december 2011 @ 20:05:20 #243
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_106261168
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:36 schreef fathank het volgende:
Enige goeie shake die ik ken is de shake weight.

Check deze man zn fysiek, en dat allemaal dankzij 5 minuten shaken per dag.

[ afbeelding ]
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  zondag 1 januari 2012 @ 13:18:41 #245
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_106274618
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 15:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
watervasten man. het klinkt levensgevaarlijk en daarbij lijkt het jojo effect me onvermijdelijk. als je zo graag wilt afvallen ga dan naar je huisarts ofzo, of neem een ander dieet. niets eten is echt de slechtste manier om op lange termijn een goed gewicht te houden.
Dat wilt men niet horen.

Ze vreten zich jaren lang de tyfus in totdat ze zo moddervet zijn om daarna te denken dat er een quick fix voor is. Zelfs als daarna goed wordt uitgelegd dat hetgeen ze gaan doen een zeer slechte benadering is gaan ze toch door daarmee.

Triest om te zijn hoe ze na hun dieet er uiteindelijk veel slechter voorstaan dan voorheen.

En dan maar weer gaan zoeken naar die ene magic quick fix.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_106275566
quote:
2s.gif Op zondag 1 januari 2012 13:18 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Dat wilt men niet horen.

Ze vreten zich jaren lang de tyfus in totdat ze zo moddervet zijn om daarna te denken dat er een quick fix voor is. Zelfs als daarna goed wordt uitgelegd dat hetgeen ze gaan doen een zeer slechte benadering is gaan ze toch door daarmee.

Triest om te zijn hoe ze na hun dieet er uiteindelijk veel slechter voorstaan dan voorheen.

En dan maar weer gaan zoeken naar die ene magic quick fix.
wel een interessante economische markt though :7
  woensdag 11 januari 2012 @ 22:31:25 #247
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_106704870
En hoe gaat het met het watervasten TS??
All she wants and needs is just a little taste..
pi_106773120
-edit: ONZ is een paar deuren verder

[ Bericht 72% gewijzigd door Mylene op 13-01-2012 19:37:44 ]
pi_106775047
Is TS al dood?
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_106860682
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 20:20 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Is TS al dood?
Ja, vedronken.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')