SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn rechterhand is toch geen maagd meer ?!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:28 schreef Bozz187 het volgende:
Michhas zegt: enigste wat ik steel is maagdelijkheid
hij is linkshandigquote:Op donderdag 22 december 2011 23:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zijn rechterhand is toch geen maagd meer ?!
Die is al helemaal geen maagd meer danquote:
ja maar rechtswel, en zijn vriendin is streng geroformeerdquote:Op donderdag 22 december 2011 23:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die is al helemaal geen maagd meer dan
Wat een stink wedstrijd.quote:
Wel? Fifa 12 lukt mij helemaal niks meer, terwijl ik bij 11 SoldMayor regelmatig van het veld tik (helemaal met mijn homeboy Pierre "Keeper doet mee" TT )quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
FIFA 12 is toch wel tof speelt mij chiller dan 11
Ik verdedig gewoon stukken beter weet niet wat het isquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel? Fifa 12 lukt mij helemaal niks meer, terwijl ik bij 11 SoldMayor regelmatig van het veld tik (helemaal met mijn homeboy Pierre "Keeper doet mee" TT )
En in 12 win ik gewoon niet van hem
Ja dat had ik dus bij Fifa 11, en ja ik kan het wel weer terug zetten, maar dat is ook niet fairquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik verdedig gewoon stukken beter weet niet wat het is
Keeper doet mee! Boemen!quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel? Fifa 12 lukt mij helemaal niks meer, terwijl ik bij 11 SoldMayor regelmatig van het veld tik (helemaal met mijn homeboy Pierre "Keeper doet mee" TT )
En in 12 win ik gewoon niet van hem
En u dan?quote:
Ik ben al wegquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:05 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[KK-modus]Ga koken jij.[/KK-modus]
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |