Ja ik zag op Stationsweb dat er ook in 2009 al discussie over was. Naja, gaarheidquote:Op maandag 26 december 2011 12:00 schreef Peterselieman het volgende:
het schijnt er al langer in te staan: http://www.mobypicture.com/user/San87/view/5635524
iemand kwam in 2009 al met hetzelfde
in ieder geval kan er geen reisadvies worden gevondenquote:Op maandag 26 december 2011 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik zag op Stationsweb dat er ook in 2009 al discussie over was. Naja, gaarheid
Dat was een soort van centraal busstation ten tijde van de grote spoorstremming agv werkzaamheden op en rond Deventer. Er reden pendelbussen vanuit alle richtingen naar Deventer en men kon op busstation De Scheg overstappen. Omdat het nogal tijd kost om het CS van Deventer te bereiken via de weg werd er gekozen voor deze locatie.quote:Op maandag 26 december 2011 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit nu weer? Sportcentrum De Scheg ligt zegge en schrijve 18 centimeter vanaf station Deventer Colmschate. Is er een hernoeming op komst of wat?
Daarop reageerde de NS:quote:3.5 Aangepaste spitstijd voor het meenemen van de fiets
Het oprekken van de spitstijden betekent een verdere beperking van de toch al magere mogelijkheden om fietsen mee te nemen in de trein. Wij pleiten er daarom voor de bestaande spitstijden voor het fietsvervoer te handhaven bij eventuele invoering van een avondspits voor treinreizigers.
quote:In uw advies pleit u ervoor om de bestaande spitstijden voor het fietsvervoer te handhaven. Wij zien geen bezwaar om de huidige spitstijden voor fietsvervoer te handhaven. Dit betekent dat reizigers geen fiets in de trein mogen meenemen op werkdagen van 6.30 tot 9.00 uur en van 16.30 tot 18.00 uur. Deze beperking geldt niet in de weekenden, op feestdagen en in de zomermaanden juli en augustus.
ja, volgende ronde weer dusquote:Op maandag 26 december 2011 18:08 schreef Zug-Chef het volgende:
Nee hoor die krengen zijn tegenwoordig ook doordeweeks geldig na 9u.
Ik heb ze nog even teruggezocht, alle foto's staan er nogquote:Op maandag 26 december 2011 23:20 schreef bork het volgende:
Altijd nice die jaaroverzichten van Fles
Degene die nu weer in dienst is had de minste schade, en was het achterste stel. De voorste heeft meer schade, maar inderdaad minder als op Somda (quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:02 schreef Peterselieman het volgende:
De schade aan de lintjes die geraakt werden door een schommelboot blijkt mee te vallen. Een van beide stellen rijdt al weer rond en de andere zal naar verwachting ergens in het voorjaar weer rondkarren.
Twee meter achter die toendra begint de golfbaan van Leeuwardenquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Die derde is wel tof, met echt helemaal niks erop. Kan net zo goed een toendra van de Amtrak zijn of zo
Waar je heel ver weg bomen ziet, begint inderdaad de golfbaan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Die derde is wel tof, met echt helemaal niks erop. Kan net zo goed een toendra van de Amtrak zijn of zo
Dat is de plek waar we één keer per jaar een Aanwijzing Stop voor afgeven. Dan moet Sinterklaas namelijk de trein uit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:57 schreef greavy het volgende:
Vandaag was ik in de buurt van Tytsjerk (langs de spoorlijn tussen Leeuwarden Cammingaburen - Hurdegaryp), en enkele plaatjes geschoten.
Te Groene Ster (overweg Alddiel):
[ link | afbeelding ]
Arriva D-GTW 2/8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |