Gladde sporen wss..quote:Op vrijdag 23 december 2011 08:55 schreef greavy het volgende:
Hmmm. Deze ICMm heeft moeite om uit Gouda weg te komen. Rijden al voorbij Goverwelle, en gaan schokkend steeds sneller....
donequote:Op vrijdag 23 december 2011 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Krijg de pest![]()
Inderdaad zeg, waardeloos![]()
Wie twittert ff?
twitter:NS_online twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 11:35:55@Thommeh91 ik zie het ook, bedankt voor je melding, ik geef het door! reageer retweet
Vorig jaar geweest. Ik raad je aan om ook een bus naar de Lofoten te pakken. En natuurlijk met de Inlandsbanan er naar toe.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moest deze zomer maar eens naar Narvik. Het noordelijkste normaal bereikbare station ter wereld.
Zesde bak ongeveerquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:58 schreef b2py het volgende:
Iemand hier tips & tricks met instappen in ic van 16:38 in Amersfoort naar Zwolle? Voorin/achterin?
Het midden zeg ik altijd. Met een los drietje of viertje gaat het wat moeilijkquote:
Alleen dan nog met een enorm accent.quote:Volgunde stasieoon Zwohoolluuuuuh. De treinstelluhn 4094 en 4220 gaan als Intercity door naar Assuuuuh en Groninguuuh. Treinstel 4214 gaat naar Leeuwarduh als intercity. De stopboemel naar Emmuh vertrekt vanaf spoor 15, en als u naar kampuh moet, vertrekt uw trein vanaf spoor twiiintuhug. Reizigers voor het mooie plaatsje Deventer stappen hier over naar spoor 5. Het voltallige treinpersoneel wenst u nog fijne feestdagen en gelukkig nieuwjaar. Let u wel op uw vingers bij het afsteken van vuurwerk?
Reist u met de OV Chipkaart en is Swolluh uw eindpunt vergeet dan niet met een bliepje uit te checkuh bij een paaltjuh!
Moet het geen Deventuuuuuuhr zijn?quote:Reizigers voor het mooie plaatsje Deventer stappen hier over naar spoor 5.
Ohja. Zoiets wel ja. Hij zei het als: Dè-veun-tuur.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:16 schreef remcoP het volgende:
[..]
Moet het geen Deventuuuuuuhr zijn?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
ik had het over het vertrekspoor van het boemeltje naar kampen
Wats er fout?quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
ik had het over het vertrekspoor van het boemeltje naar kampen
FYPquote:Op zaterdag 24 december 2011 08:05 schreef b2py het volgende:
Die neus, het kan dus nog erger dan bij onze v250
Jeetje, wat maken die plan-v's een herrienostalgisch mooi geluid zeg allemachtig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |