Had gekund. Nu heeft hij zijn moment of fame gehadquote:Op woensdag 21 december 2011 13:07 schreef themole het volgende:
[..]
Had hij beter thuis een nummertje kunnen aanvragen.
Das Faye jonguh!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat een lekker wijf ben je! ik dacht dat jij een negergozert was!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik heb mijn eigen muziek al weer aan, dit jaar is sowieso een flop, ik beperk me tot de leuke stukjes.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan zet de radio aan, hoef je er ook niet naar te kijken.
Dus zelf niet kijken en van ons verwachten dat we de leuke stukjes aanleveren?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen muziek al weer aan, dit jaar is sowieso een flop, ik beperk me tot de leuke stukjes.
En je hoeft mijn posts niet te lezen hoor en er op reageren hoeft ook niet
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Das Faye jonguh!i knowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Iddquote:Op woensdag 21 december 2011 13:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus zelf niet kijken en van ons verwachten dat we de leuke stukjes aanleveren?
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Das Faye jonguh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb de eerste dagen gekeken maar het valt mij tegen en ik ga me niet 6 dagen aan kutmuziek ergeren als er zo weinig leuks is. Het logboek is niet van mij, ik gebruik het alleen om de leuke stukken online te zetten, waar jullie ook wat aan hebbenquote:Op woensdag 21 december 2011 13:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus zelf niet kijken en van ons verwachten dat we de leuke stukjes aanleveren?
Beperk je posts dan ook tot de leuke stukjes. Het Glazen Huis betekent zoveel mogelijk platen en zoveel mogelijk geld. Gister lag je topics lang te piepen over de muziek en nu over het geld. Wat doe je hier eigenlijk? Ga dan je muziek luisteren en beperk je posts tot de leuke stukjes, lijkt me dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen muziek al weer aan, dit jaar is sowieso een flop, ik beperk me tot de leuke stukjes.
En je hoeft mijn posts niet te lezen hoor en er op reageren hoeft ook niet
Ze wordt een keer een lekker wijf genoemd, dat mag ze niet missen.quote:
Geld voor de directeur van het rode kruis + geld voor nieuwe ziekenhuisapparatuur in verweggistan waar de spullen die ze hadden gejat zijn zodat ze nog een keer gejat kunnen worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Beperk je posts dan ook tot de leuke stukjes. Het Glazen Huis betekent zoveel mogelijk platen en zoveel mogelijk geld. Gister lag je topics lang te piepen over de muziek en nu over het geld. Wat doe je hier eigenlijk? Ga dan je muziek luisteren en beperk je posts tot de leuke stukjes, lijkt me dan?
ach god, ben jij er ook weer? Vorig jaar liep je ook al constant te zeiken over de muziek en de rest eromheen.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb de eerste dagen gekeken maar het valt mij tegen en ik ga me niet 6 dagen aan kutmuziek ergeren als er zo weinig leuks is. Het logboek is niet van mij, ik gebruik het alleen om de leuke stukken online te zetten, waar jullie ook wat aan hebben
En de 3 jaar daarvoor ookquote:Op woensdag 21 december 2011 13:12 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ach god, ben jij er ook weer? Vorig jaar liep je ook al constant te zeiken over de muziek en de rest eromheen.
ik ben de beroerdste nietquote:Op woensdag 21 december 2011 13:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze wordt een keer een lekker wijf genoemd, dat mag ze niet missen.
Terecht wel. Op allebei je punten.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze wordt een keer een lekker wijf genoemd, dat mag ze niet missen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:12 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Heeft Borsato weer aandacht nodig?
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:12 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ach god, ben jij er ook weer? Vorig jaar liep je ook al constant te zeiken over de muziek en de rest eromheen.
Ok, man. Super.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geld voor de directeur van het rode kruis + geld voor nieuwe ziekenhuisapparatuur in verweggistan waar de spullen die ze hadden gejat zijn zodat ze nog een keer gejat kunnen worden.
Uiteindelijk is het allemaal egoïstisch ook: men koopt zichzelf een goed gevoel.
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben de beroerdste niet
maar van wat ik zo op de foto zie ziet ze er leuk uit
Marco Borsato is BINNUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH
binnen in het huis, binnen in het glas, vanbinnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |