hij is verschrikkelijkquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 05:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
2 van de vier bazen zitten al op één lijn
Ik betwijfel het.. mentale retardatie en dan door hebben dat hij belachelijk gemaakt wordt.. dunnowquote:Op woensdag 21 december 2011 05:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij is verschrikkelijk
maar ik bewonder hem omdat hij dondersgoed doorheeft dat hij in het ootje genomen wordt maar denkt fuck it.. ik verdien er geld mee.
Moet je ook maar net durven
Nope.quote:Op woensdag 21 december 2011 05:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weetje ook wie ik quote? Dan scoor je bazinnen punten
quote:Op woensdag 21 december 2011 05:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met Geo zit ik qua voetbal op 1 lijn
quote:Op woensdag 21 december 2011 05:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nope.
maar ik heb tieten dus sowieso 2 punten
Picsquote:Op woensdag 21 december 2011 05:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nope.
maar ik heb tieten dus sowieso 2 punten
Hij was maar een neger, zo'n zwarte.quote:
Hij is niet laag genoeg in iq om daadwerkelijk geestelijk gehandicapt genoemd te mogen worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 05:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik betwijfel het.. mentale retardatie en dan door hebben dat hij belachelijk gemaakt wordt.. dunnow
quote:Op woensdag 21 december 2011 05:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hij was maar een neger, zo'n zwarte.
Zoiets haal je niet in je huis.
Omdat je het noodlot kan tarten.
Want die zwarten zijn immers niet pluis.
Lolquote:
Draai dan 88 rock and roll bandquote:Op woensdag 21 december 2011 05:50 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Lol
Zal ik hier morgen maar een keer draaien in huis me vader zn vriendin is neger
Jij hebt tegenover me gezeten.. jij weet al dat ik ze hebquote:Op woensdag 21 december 2011 05:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mag nog wel een geadresseerde aan toegevoegd worden
Zit wat inquote:Op woensdag 21 december 2011 05:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij hebt tegenover me gezeten.. jij weet al dat ik ze heb
Zat ik ook al te denken ja..quote:Op woensdag 21 december 2011 05:50 schreef CamelNLD het volgende:
Vannacht met Britt als gast kunnen we rustig skippen.
Nee ekte bazen pakken elke volle nachtquote:Op woensdag 21 december 2011 05:50 schreef CamelNLD het volgende:
Vannacht met Britt als gast kunnen we rustig skippen.
Ben je wel sjaak afhaakquote:Op woensdag 21 december 2011 05:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zat ik ook al te denken ja..
Goeie smartlap. Gewoon inburgeren!quote:Op woensdag 21 december 2011 05:50 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Lol
Zal ik hier morgen maar een keer draaien in huis me vader zn vriendin is neger
Vrijdag op zaterdag zal het druk zijn in de topics, gok ikquote:Op woensdag 21 december 2011 05:51 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Nee ekte bazen pakken elke volle nacht
Britt wil elke nacht vol genomen worden. ...quote:Op woensdag 21 december 2011 05:51 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Nee ekte bazen pakken elke volle nacht
Ik zou der doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 05:53 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Britt wil elke nacht vol genomen worden. ...
Liefst door 5 of meer manquote:Op woensdag 21 december 2011 05:53 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Britt wil elke nacht vol genomen worden. ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |