Jij wilt achterin bij die muts, dat is wel duidelijk inmiddelsquote:Op woensdag 21 december 2011 04:17 schreef Geo4kant het volgende:
Polonaiseik wil wel achterin haken bij die muts
* Knetter wou fobo checken... toen wasquote:
Dit is een ander.. die ander was leuker, maargoedquote:Op woensdag 21 december 2011 04:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij wilt achterin bij die muts, dat is wel duidelijk inmiddels
Wees gelukkig... Heel erg gelukkig. Mijn moeder zingt het hard mee als hij toevallig ergens langskomtquote:Op woensdag 21 december 2011 04:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kom uit piratenland, maar dit zegt me niks
quote:Op woensdag 21 december 2011 04:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is een ander.. die ander was leuker, maargoed
I'm too sexy for a fobo.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetter wou fobo checken... toen wasno fobo ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blij ook hehequote:
Da's inderdaad welquote:Op woensdag 21 december 2011 04:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Wees gelukkig... Heel erg gelukkig. Mijn moeder zingt het hard mee als hij toevallig ergens langskomt
Brabants vergelijken met Vlaamsquote:Op woensdag 21 december 2011 04:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Vlaams, Brabants. Wat dat ook moge zijn. Het klinkt allemaal hetzelfde in mijn oren.
Ik voel me ook zeer vereerdquote:Op woensdag 21 december 2011 04:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zie m'n sig, omdat het kan.
Nu heb ik mijn kans weggegooid he?quote:Op woensdag 21 december 2011 04:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oei.. tja klinkt logisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |