quote:Op woensdag 21 december 2011 03:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die heb ik weggegooid jonguh!
en nu ga ik echt weg. luister ze allemaal!
uhm... moet ik al bang worden?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die van haar, gast
[..]
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2011 03:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whehe.. het was echt niet boeiend.. vooral veel gemopper op autocorrect
quote:Op woensdag 21 december 2011 03:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die heb ik weggegooid jonguh!
en nu ga ik echt weg. luister ze allemaal!
Ik heb me weer veel teveel op de hals gehaald... Officieel werk ik nu 18u maar ik heb inmiddels al mijn werkzaamheden op het werk weer opgepakt/toegeschoven gekregen waar ik normaal 32u voor heb. Ik faal in nee-zeggenquote:Op woensdag 21 december 2011 03:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
MigraineDacht vanavond ook even dat ik er één zou krijgen, maar gelukkig niet dus.
soms was er een tweet terug van iemandquote:Op woensdag 21 december 2011 03:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]klinkt meer als jezelf bezighouden
Jij bent ook wel een eckte eckte bazin hequote:Op woensdag 21 december 2011 03:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm... moet ik al bang worden?
Oh trouwens weet je nog dat konijn?
Ik heb vandaag weer 2 ballonnen gekregen/gekocht/gedaan
een ballon en een uhmmm... dino zei de ballon meneeromdat er kinderen bij stonden
heb een paar uur met een 'dino' voor het glazen huis staan zwaaiente erg.. wildvreemde mensen swaffelen omdat ik het eindelijk kon
![]()
Mooiquote:
Stress/drukte een trigger voor je dus? En gewoon nee zeggen, zij schieten er ook niks mee op als jij niks meer kanquote:Op woensdag 21 december 2011 03:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb me weer veel teveel op de hals gehaald... Officieel werk ik nu 18u maar ik heb inmiddels al mijn werkzaamheden op het werk weer opgepakt/toegeschoven gekregen waar ik normaal 32u voor heb. Ik faal in nee-zeggen![]()
En baggerdruk voor school, ik kap ermee
Trust me, dat voel je echt welquote:Op woensdag 21 december 2011 03:32 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Nog nooit gehad hoor iedereen om me heen erover maarja...
Of ik heb er gewoon zon hard hoofd in dat ik ze niet voel
quote:Op woensdag 21 december 2011 03:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
soms was er een tweet terug van iemand
maar idd
Katja had het gedaanquote:Op woensdag 21 december 2011 03:36 schreef Geo4kant het volgende:
Irene is echt een dame idd.. het is niet alsof het Katja is ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |