Ik stopte met lezen.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:48 schreef Joker89 het volgende:
Dat iemand daar ook maar überhaupt intrapt. Ik vind het allemaal prima dat die mensen dat daar krijgen. Maar kom op, ga nu niet denken dat die mensen in die glazen bak, of die rijke stinkerds die van jouw belastingcenten naar Afrika gaan daadwerkelijk iets goed doen, allemaal publiciteit, allemaal te veel gevraagd. En dan die zieligerds die allemaal zogenaamd goed zijn omdat ze nu opeens wel geld geven. Komen ze op straat bij wijze van spreken iemand tegen van Oxfam Novib dan is het nee nee want dan komen ze misschien niet op televisie, hypocriet land, oh zo hypocriet.
Want toen zag je het lich aan het einde van zijn betoog?quote:
Tenminste geen hypocriet zoals ik.quote:Op woensdag 21 december 2011 06:10 schreef Perico het volgende:
Ik heb het nog nooit gezien, nooit beluisterd, en ik geef nooit wat aan het goede doel.
Ik ben een slechterik.
Slechts zeer af en toe gekeken, enkel de eerste jaren ooit nog weleens serieus beluisterd en daarna alleen als ik er buitenshuis mee in aanraking kwam, en eveneens minimale bedragen aan het goede doel gevend.quote:Op woensdag 21 december 2011 06:10 schreef Perico het volgende:
Ik heb het nog nooit gezien, nooit beluisterd, en ik geef nooit wat aan het goede doel.
Ik ben een slechterik.
Alsof die ouderen op een PS3 zitten te wachten.quote:Op woensdag 21 december 2011 07:58 schreef TheFrankey het volgende:
We verzorgen de gevangenen beter dan de ouderen in dit land.
Als je een handicap hebt, is dat nog geen excuus om een luie niksdoener te zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Want toen zag je het lich aan het einde van zijn betoog?
Compleet eens met TS... allemaal hypocrisie.. kan die gasten niet uitstaan. Nog meer geven aan rijke tahtahs maar spugen op uitkeringtrekkers met een handicap. mensheid is echt te raar. But it's just the way it is /oooh yeaaahhh..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |