Die ligt normaal half elf in de bedstee denk ik.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:58 schreef Yurithemaster het volgende:
ben benieuwd hoe irene de rest van de nacht is
Sisisi.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jouw motto 'beter bij de hand dan bij de voet ander moet ik bukken' ?
Heeft ze mijn bod van 75euro geaccepteerd?quote:
Google heeft potdimme 2 tetten in t logo! (de O's... met een beetje fantasie)quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Google heeft potdimme 2 tetten in t logo! (de O's... met een beetje fantasie)
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut het is laat. ik ga ook slapen
groetjesquote:Op woensdag 21 december 2011 02:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut het is laat. ik ga ook slapen
slaapsequote:Op woensdag 21 december 2011 02:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
slaap lekker kusjekroel!quote:Op woensdag 21 december 2011 02:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dat moet wel het hoogtepunt van hun leven zijn. Wat een nerdsquote:
ik mag geen alcohol van mn mammaquote:Op woensdag 21 december 2011 02:01 schreef Groninger. het volgende:
Wie gaat mee coma zuipen voor SR?
quote:
Dat is pech, pret wegquote:Op woensdag 21 december 2011 02:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik mag geen alcohol van mn mamma
ik ben je ex....nee, sorry, ik neem het terug. slaap lekkerquote:Op woensdag 21 december 2011 02:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
doe 'ns niet, dat zei m'n ex altijd.
Denk dat de release van WoW toch het hoogte voor ze wasquote:Op woensdag 21 december 2011 02:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat moet wel het hoogtepunt van hun leven zijn. Wat een nerds
vooral ook die i'm feeling lucky knop er bij op de shirtsquote:Op woensdag 21 december 2011 02:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat moet wel het hoogtepunt van hun leven zijn. Wat een nerds
Pffquote:
Wilskracht....quote:Op woensdag 21 december 2011 02:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Godver, telkens heb ik dit topic al afgesloten en sta ik op het punt om te gaan slapen, krijg je weer een goeie plaat.
Don't be a Sheek Afhook broquote:Op woensdag 21 december 2011 02:03 schreef Groninger. het volgende:
Hoe kan het ik zit aan de bier werd om 17:00 wakker en begin moet te worden
Vreemd!quote:Op woensdag 21 december 2011 02:03 schreef Groninger. het volgende:
Hoe kan het ik zit aan de bier werd om 17:00 wakker en begin moet te worden
Rottehdam.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]stop gewoon met leven kerel.. je vind echt niks leuk is het wel?
Jawel. Maar ik vind Queen gewoon écht kut.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:03 schreef Geo4kant het volgende:
Ah, dit gaat leuk worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:03 schreef Geo4kant het volgende:
Hij denkt ook aan jou.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Queen ook kut maar omdat ik aan Hans denk vind ik het leuk
Stop een met kanker te spotten!quote:Op woensdag 21 december 2011 02:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de kankeruser award ..
Dat moet haast welquote:
Die slaapt altijd al om 23.00quote:Op woensdag 21 december 2011 02:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nu die Ajacied424 ofzo nog. Then bring the bitterballs for teh epic lulzzz
Hij is ook 14quote:Op woensdag 21 december 2011 02:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die slaapt altijd al om 23.00die is er om 06.45 weer.
Al twee keer sochtends tegengekomen
En hoe groot is de erfenis?quote:Op woensdag 21 december 2011 02:05 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Stop een met kanker te spotten!
Me oma is gister van de trap gekankert!
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de kankeruser award ..
DUS 14 JARIGE MOGEN NIET LANG OPBLIJVEN?.. maar goed dat ik ouder ben dan.. physikalaly dan he.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:05 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Stop een met kanker te spotten!
Me oma is gister van de trap gekankert!
Ja maar de andere users niet meerquote:Op woensdag 21 december 2011 02:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik kan gewoon je edits inzien hoor.
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik kan gewoon je edits inzien hoor.
Om op hem te stemmen bedoelde ik!quote:Op woensdag 21 december 2011 02:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Ik heb ook een award volgens mij.
Ja had irene mee genomenquote:Op woensdag 21 december 2011 02:07 schreef 3rdRock het volgende:
staat er nou een sjoelbak in t huis?
kek!
Jawel, maar ze mogen mij niet irriterenquote:Op woensdag 21 december 2011 02:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
DUS 14 JARIGE MOGEN NIET LANG OPBLIJVEN?.. maar goed dat ik ouder ben dan.. physikalaly dan he.
ja coen en irene hebben gesjoeltquote:Op woensdag 21 december 2011 02:07 schreef 3rdRock het volgende:
staat er nou een sjoelbak in t huis?
kek!
Nee. Kan FOK! tevens de nek om draaien.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:07 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Ja maar de andere users niet meer
Maar wist ik veel dacht mag wel
dan zijn er dus 6 gleuven in t huis!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ahh vandaar !quote:Op woensdag 21 december 2011 02:07 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nee. Kan FOK! tevens de nek om draaien.
Dan weet je het nu
Heb ik al een positieve note? Ik heb al 23 keer mensen hun tetten plaatjes laten verwijderen.. maar Jojoortje... tja..quote:Op woensdag 21 december 2011 02:07 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nee. Kan FOK! tevens de nek om draaien.
Dan weet je het nu
Ruben Schaken-awardquote:Op woensdag 21 december 2011 02:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Om op hem te stemmen bedoelde ik!
Maar welke heb je?
Hoe zie je je notes?quote:Op woensdag 21 december 2011 02:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb ik al een positieve note? Ik heb al 23 keer mensen hun tetten plaatjes laten verwijderen.. maar Jojoortje... tja..
DEPENISVANJEZUS..quote:Op woensdag 21 december 2011 02:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik faal altijd weer als ik het lees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tetten van Jojoortje mogen van mij worden gepost hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb ik al een positieve note? Ik heb al 23 keer mensen hun tetten plaatjes laten verwijderen.. maar Jojoortje... tja..
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan zijn er dus 6 gleuven in t huis!Ik schuif em in de 4 punterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |