Wat is vakantie?quote:Op woensdag 21 december 2011 02:15 schreef CindieY het volgende:
't Positieve van SR een week voor de vakantie is, is dat je twee weken hebt om bij te komen/bij te slapen.
hoe noem je Ekdom die naar een callcenter belt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Verboten. Is lekken he.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:15 schreef Zapato het volgende:
[..]
Kan jij kijken waar ik notes voor heb gehad? Ik heb op je gestemd voor beste nieuwe mod, dus daar kan wel een tegenprestatie tegenover staan dacht ik zo
Een heel jaar zelfsquote:Op woensdag 21 december 2011 02:15 schreef CindieY het volgende:
't Positieve van SR een week voor de vakantie is, is dat je twee weken hebt om bij te komen/bij te slapen.
Het enige positieve aan al die Afrikanen is hun hiv status.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:15 schreef CindieY het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoe noem je Ekdom die naar een callcenter belt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Godverquote:Op woensdag 21 december 2011 02:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het enige positieve aan al die Afrikanen is hun hiv status.
nope komt uit het onderdeel SoDiMitriOp.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, Ekstra Weekend, als Tjibbe Jody weer wil bellen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoe noem je Ekdom die naar een callcenter belt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je daar zeker van?quote:Op woensdag 21 december 2011 02:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het enige positieve aan al die Afrikanen is hun hiv status.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |