Nice! Van binnen genomen?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:06 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Queen was leuk gister, maar Anouk van vandaag niet gezien?
[ afbeelding ]
ik heb vlakbij de Rixonafabriek gewoondquote:Op woensdag 21 december 2011 01:07 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop, maar wij hebbe ras patat
Kerrie eierballen gek, die zijn lekker!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die heb ik nooit op. wel friet-ei, dat is met een gesneden ei erin
Eens met deze man.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad.. dat is toch gewoon een kipknots?
Doe mij maar gewoon een berenklauw of frikandellen (speciaal)
Woeiquote:
Usquert den andel baflo daar ergens?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb vlakbij de Rixonafabriek gewoond
Toen woonde ik nog in het prachtige Eindjequote:Op woensdag 21 december 2011 01:07 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Aah ben ik je toch misgelopen daar, volgens mij is het al wel 10 jaar geleden dat wij daar waren.
Ach ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:08 schreef Geo4kant het volgende:
Al die bedrijven die goedkoop hun bedrijf promoten..
Wij ook hoor?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:07 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop, maar wij hebbe ras patat
Warffum anderhalf jaar boven de Chinees en nog 3 jaar in Usquertquote:Op woensdag 21 december 2011 01:08 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Usquert den andel baflo daar ergens?
Broodje bamischijf met pindaquote:Op woensdag 21 december 2011 01:08 schreef Groninger. het volgende:
Tegenwoordig haal ik altijd broodje kaassouffle met pindasaus!
Dat is pas genieten
Pikanto.. mexicano.. yumquote:Op woensdag 21 december 2011 01:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eens met deze man.
Mexicano's en pikanto's zijn ook fijn trouwens.
Wat een rare combi. Klinkt niet echt lekker.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:08 schreef Groninger. het volgende:
Dat is pas genieten
is da lekker ?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:08 schreef Groninger. het volgende:
Dat is pas genieten
slaap lekker!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:08 schreef miieejj het volgende:
en nu ga ik echt.. nondeju waarom moet gerard nou om 2uur beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |