Nice! Van binnen genomen?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:06 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Queen was leuk gister, maar Anouk van vandaag niet gezien?
[ afbeelding ]
ik heb vlakbij de Rixonafabriek gewoondquote:Op woensdag 21 december 2011 01:07 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop, maar wij hebbe ras patat
Kerrie eierballen gek, die zijn lekker!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die heb ik nooit op. wel friet-ei, dat is met een gesneden ei erin
Eens met deze man.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad.. dat is toch gewoon een kipknots?
Doe mij maar gewoon een berenklauw of frikandellen (speciaal)
Woeiquote:
Usquert den andel baflo daar ergens?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb vlakbij de Rixonafabriek gewoond
Toen woonde ik nog in het prachtige Eindjequote:Op woensdag 21 december 2011 01:07 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Aah ben ik je toch misgelopen daar, volgens mij is het al wel 10 jaar geleden dat wij daar waren.
Ach ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:08 schreef Geo4kant het volgende:
Al die bedrijven die goedkoop hun bedrijf promoten..
Wij ook hoor?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:07 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop, maar wij hebbe ras patat
Warffum anderhalf jaar boven de Chinees en nog 3 jaar in Usquertquote:Op woensdag 21 december 2011 01:08 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Usquert den andel baflo daar ergens?
Broodje bamischijf met pindaquote:Op woensdag 21 december 2011 01:08 schreef Groninger. het volgende:
Tegenwoordig haal ik altijd broodje kaassouffle met pindasaus!
Dat is pas genieten
Pikanto.. mexicano.. yumquote:Op woensdag 21 december 2011 01:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eens met deze man.
Mexicano's en pikanto's zijn ook fijn trouwens.
Wat een rare combi. Klinkt niet echt lekker.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:08 schreef Groninger. het volgende:
Dat is pas genieten
is da lekker ?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:08 schreef Groninger. het volgende:
Dat is pas genieten
slaap lekker!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:08 schreef miieejj het volgende:
en nu ga ik echt.. nondeju waarom moet gerard nou om 2uur beginnen
Ik woon half in winsum bij me moeder, hoe heb je dat opgelopen? Knokpartij?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Warffum anderhalf jaar boven de Chinees en nog 3 jaar in Usquerten in Winsum heb ik mijn breuk in mijn bekken opgelopen
Oh jaquote:Op woensdag 21 december 2011 01:09 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Nee, vanaf het podium. Het huis zie je op de achtergrond. Zie hier de grote versie.
Echt lekker hoor gewoon keer proberenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat een rare combi. Klinkt niet echt lekker.
ken je die makelaar? Bruintjes en Keurentjes? daar staat een paaltje om sluipverkeer te voorkomen en daar ben ik met mijn racefiets vol opgeklapt. pic van de breuk staat in mn foboquote:Op woensdag 21 december 2011 01:09 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Ik woon half in winsum bij me moeder, hoe heb je dat opgelopen? Knokpartij?
Huisfotograaf he, ik mag idd overal bijquote:Op woensdag 21 december 2011 01:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Je mag echt overal zijn?
Oeh SABOTAAAAAAAAAAGE
Oh ja, zo even kijken heftig ja!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ken je die makelaar? Bruintjes en Keurentjes? daar staat een paaltje om sluipverkeer te voorkomen en daar ben ik met mijn racefiets vol opgeklapt. pic van de breuk staat in mn fobo
Leukste klus ooit? Of nog toffere dingen gedaan?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:10 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Huisfotograaf he, ik mag idd overal bij
echt hequote:Op woensdag 21 december 2011 01:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die blonde griet ziet eruit als een heroďneverslaafde.
3 maanden thuisgezeten, daarna nog 1 maand fysio en nu heb ik er heel soms nog n beetje last van. (vorig jaar gebeurd)quote:Op woensdag 21 december 2011 01:11 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Oh ja, zo even kijken heftig ja!
Wij moeten nu altijd in warffum naar de chinees trouwensquote:Op woensdag 21 december 2011 01:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ken je die makelaar? Bruintjes en Keurentjes? daar staat een paaltje om sluipverkeer te voorkomen en daar ben ik met mijn racefiets vol opgeklapt. pic van de breuk staat in mn fobo
en er zijn nog meer tieten!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:12 schreef Guanabana het volgende:
Wat zijn er toch een hoop meisjes.
Mooi tochquote:Op woensdag 21 december 2011 01:12 schreef Guanabana het volgende:
edwin zoekt ze gewoon op en slaat de jongens overquote:Op woensdag 21 december 2011 01:12 schreef Guanabana het volgende:
Wow! Gewoon dwars door midden?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
3 maanden thuisgezeten, daarna nog 1 maand fysio en nu heb ik er heel soms nog n beetje last van. (vorig jaar gebeurd)
quote:
Ik heb ditzelfde in 2008 ook gedaan. Dit is op dit vlak wel een van de toffere klussen. Maar dingen als Lowlands, Pinkpop, Zwarte Cross zijn op een ander vlak weer hoogtepuntenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Leukste klus ooit? Of nog toffere dingen gedaan?
Die hebben dat gifje van die gast die z'n shirt uitdeed. De dames daar doen dat nietquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]die heeft ie allemaal al proberen te versieren maar het ging niet echt lekker
zie zijn sig ook.
Die was niet lekker ofzo.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die hebben dat gifje van die gast die z'n shirt uitdeed. De dames daar doen dat niet
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]die heeft ie allemaal al proberen te versieren maar het ging niet echt lekker
zie zijn sig ook.
Viel me ook al opquote:Op woensdag 21 december 2011 01:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wallen onder de ogen, ingevallen gezicht.. alles.
Dit lijkt me leuker, intiem en massaal tegelijkquote:Op woensdag 21 december 2011 01:13 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik heb ditzelfde in 2008 ook gedaan. Dit is op dit vlak wel een van de toffere klussen. Maar dingen als Lowlands, Pinkpop, Zwarte Cross zijn op een ander vlak weer hoogtepunten
Is het ook. En enorm afwisselend!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dit lijkt me leuker, intiem en massaal tegelijk
Ditquote:Op woensdag 21 december 2011 01:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dit lijkt me leuker, intiem en massaal tegelijk
Bied geld!!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:14 schreef Geo4kant het volgende:
Dat muts tjikkie mag nog wel even blijven.
zat onderaan nog met een klein stukje vast. daarom hoefde ik niet geopereerd te worden, maar moets ik wel 10 dagen in het ziekenhuis blijven. lag tegenover gast die er lag met een ontstoken vinger (lang verhaal) en we hebben ons de pleuris gelachen. en pas dan merk je dat je je bekken gebruikt bij het lachen....auwquote:Op woensdag 21 december 2011 01:13 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Wow! Gewoon dwars door midden?
Behoorlijk proces dus...
houd eens op jaquote:Op woensdag 21 december 2011 01:15 schreef Groninger. het volgende:
Kipvleugels gaan er nu in(in de frituur
Ja dat bedoel ik, zo een festival is natuurlijk ook echt kick ass cool, maar daar ben je toch een van de ik weet niet hoeveel fotografen, hoeveel lopen er nu? En je zit nu echt gewoon overal met je neus bovenopquote:Op woensdag 21 december 2011 01:14 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Is het ook. En enorm afwisselend!
Godverquote:Op woensdag 21 december 2011 01:16 schreef Buitendam het volgende:
Je bent via Fok! geprostitueerd. Kom maar even mee.
Haha, ja dat wist ik ook niet inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2011 01:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zat onderaan nog met een klein stukje vast. daarom hoefde ik niet geopereerd te worden, maar moets ik wel 10 dagen in het ziekenhuis blijven. lag tegenover gast die er lag met een ontstoken vinger (lang verhaal) en we hebben ons de pleuris gelachen. en pas dan merk je dat je je bekken gebruikt bij het lachen....auw
Je zou mijn foto's niet doorsturenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:17 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Yo Groninger old skool monitor mang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |