Heb mijn pc aan mij tv hangen.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik download alleen films die ik maar 1 x wil zien. Even op de rewritable en daarna weer wissen.
koop een mediastreamer. heb ik ook gedaan. veel makkelijker.....nadeel is nu wel dat ik nog zo'n 2 terabyte aan ongezien films heb liggen....quote:Op woensdag 21 december 2011 00:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik download alleen films die ik maar 1 x wil zien. Even op de rewritable en daarna weer wissen.
Je weet dat 't niet verstandig is?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:24 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Daar vreet ik me helemaal kapot in
Kom ik zo lastig met mijn rolstoel..quote:Op woensdag 21 december 2011 00:24 schreef Piles het volgende:
Jullie zitten als een stel nerds achter je pc, ga er eens heen als je een feestje wil
Ja, ooit. Niet zolang ik nog hier op m'n kamer in Zwolle zit.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
koop een mediastreamer. heb ik ook gedaan. veel makkelijker.....nadeel is nu wel dat ik nog zo'n 2 terabyte aan ongezien films heb liggen....
en wat is er met Coen aan de hand??
Veel te ver wegquote:Op woensdag 21 december 2011 00:24 schreef Piles het volgende:
Jullie zitten als een stel nerds achter je pc, ga er eens heen als je een feestje wil
Why?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je weet dat 't niet verstandig is?
Maar die tenen...quote:Op woensdag 21 december 2011 00:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Weet je zeker dat ze niet alles uit hoeft te trekken?
Weet je het echt zeker?
Weet je het echt, echt zeker?
Weet je het ECHT ECHT ECHT ECHT zeker?
Eindbaas.twitter:Domien twitterde op woensdag 21-12-2011 om 00:22:18Armin, je bent een eindbaas. Wat vet. #SR11 reageer retweet
Morgen ga ik waarschijnlijk, dan zijn hebben mijn jaarclubgenoten ook tijd.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:24 schreef Piles het volgende:
ik wil geen feestje...ik wil een leuke vriendinquote:Op woensdag 21 december 2011 00:24 schreef Piles het volgende:
logischquote:Op woensdag 21 december 2011 00:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, ooit. Niet zolang ik nog hier op m'n kamer in Zwolle zit.
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:25 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Ik weet net waar het ligt maar te ver weg voor mij inderdaad
Ik heb m'n home cinema met surround al jaren, ik woonde nog bij m'n ouders toen ik dat ding kreegquote:Op woensdag 21 december 2011 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wil geen feestje...ik wil een leuke vriendin
[..]
logischik heb er zelf heel lang niet aangewild, nu wil niet meer zonder. heerlijk apparaat. vorige week ook eindelijk een surroundsetje aangeschaft. had ik ook veel eerder moeten doen
Die kun je daar ook prima oppikken hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Studentenvereniging, maar niet een heel erg strenge met veel ontgroeningen enzo.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 21 december 2011 00:26 schreef TheGeneral het volgende:
Klusjesmannen![]()
Ik lig helemaal in een deuk.
Heel die 'party' daar gaat geld opleveren.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, heeft die Armindinges wel geld betaald om zn plaatje te mogen draaien?
jij misschien wel. ik niet. ik ben een lelijke verlegen nerdquote:Op woensdag 21 december 2011 00:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Die kun je daar ook prima oppikken hoor
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Die overdreven gelachquote:Op woensdag 21 december 2011 00:26 schreef TheGeneral het volgende:
Klusjesmannen![]()
Ik lig helemaal in een deuk.
Aaaaaaaaahquote:Op woensdag 21 december 2011 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij misschien wel. ik niet. ik ben een lelijke verlegen nerd
Mannelijk Schaap Marmelade!quote:
Die gelach?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:28 schreef Symer het volgende:
[..]
Die overdreven gelach
Is die kleine wel helemaal goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |