Ik vaak ook, al is niet alles makkelijk te verkrijgen.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:16 schreef oh-oh het volgende:
Is een tic die ik heb overgehouden aan jarenlang in cdzaken werken, ik kan het niet over mn hart verkrijgen, als ik iets goed vind koop ik de cd
Baal ik ook van. Mgoed, had ze al eens 1 (en een halve) keer live gezien.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eensch. was ook blij dat De Staat maar tot half12 speelde. was ik mooi op tijd thuis. zonde dat je het hebt moeten missen.
Ja dat is ook nice, ben er ook mee bezig heb aardig wat dvd's maar nu nog cd'squote:Op woensdag 21 december 2011 00:16 schreef themole het volgende:
[..]
Mijn oom heeft dat met dvdtjes en blu-rays ziet er wel vet uit. Helemaal met special editions ertussen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog nooit..nee, never never never!
(two and a half men)
Winnaar TVOH van vorig jaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik voel me even een totale noob, maar wie is Ben Saunders?
Een talentenjachtwinnaarjte met teveel tatoosquote:Op woensdag 21 december 2011 00:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik voel me even een totale noob, maar wie is Ben Saunders?
dat. maar dan blu-rays. in anderhalf jaar tijd een dikke 70blu-rays....en ik kijk vooral gekuikt spulquote:Op woensdag 21 december 2011 00:18 schreef CindieY het volgende:
[..]CD's koop ik ook niet meer, maar m'n dvd-collectie groeit gestaag. Maar 't geld zal eerder naar een boek gaan dan naar een dvd.
* Ik moet naar huis, ik moet mun moeder nog uit bad haluh*quote:
DVD's tja, besloten om ook alles tegenwoordig 1080p te downloaden ipv 720..quote:Op woensdag 21 december 2011 00:18 schreef CindieY het volgende:
[..]CD's koop ik ook niet meer, maar m'n dvd-collectie groeit gestaag. Maar 't geld zal eerder naar een boek gaan dan naar een dvd.
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
* Ik moet naar huis, ik moet mun moeder nog uit bad haluh*
Kan kloppen.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:19 schreef CindieY het volgende:
Ik vind zelfs het publiek bij Armin wat tam... Is er iets niet goed met die Leidenaren ofzo?
geweldigenoten!quote:Op woensdag 21 december 2011 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
* Ik moet naar huis, ik moet mun moeder nog uit bad haluh*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |