Dan kom je verder dan ik, ik krijg nogsteeds de 405-fout.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:20 schreef magneetstrip het volgende:
Eindelijk de witte S2 gekochtMaar ik kan me niet aanmelden voor de SD-kaart actie, er staat dan dat het IMEI-nummer niet klopt? Meer mensen hier problemen mee?
Heb je wel een Nederlands toestel? Meestal is dat het probleem.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:20 schreef magneetstrip het volgende:
Eindelijk de witte S2 gekochtMaar ik kan me niet aanmelden voor de SD-kaart actie, er staat dan dat het IMEI-nummer niet klopt? Meer mensen hier problemen mee?
Noem mij 1 telefoon die wel zuiver geluid geeft indien opgenomen tijdens belachelijk hard uitgezonden concerten dan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 04:15 schreef JeanVe het volgende:
Ik weet niet of dit hier al eens eerder is besproken (zo ja, my apologies) maar ik zat vandaag op youtube te zoeken naar concertfilmpjes opgenomen met de S2 en ik vind de geluidskwaliteit zonder uitzondering ZWAAR bagger! Hij kan volgens mij totaal geen bas en harde geluiden aan! En ik heb er echt meerdere bekeken! Het ene filmpje kraakt nog meer dan het andere! Ik stond op het punt deze telefoon aan te schaffen maar ben nu opeens heel erg aan het twijfelen.
Hoe kan een telefoon die zo voorop loopt als het gaat om de nieuwste snufjes op een (naar mijn idee) erg belangrijk punt toch zo slecht scoren? Wat zijn de ervaringen hier? En bestaat er nog zoiets als een mogelijkheid om met een externe mic te werken?
Dat dus.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Noem mij 1 telefoon die wel zuiver geluid geeft indien opgenomen tijdens belachelijk hard uitgezonden concerten dan.
Kijk voor de gein is naar filmpjes op youtube die met de S2 gemaakt zijn (en vergelijk die dan gelijk eens met concertfilmpjes gemaakt met andere telefoons) en lees dat de reacties! Iedereen is het er unaniem over eens dat het geluid heel erg slecht is! En dat voor een telefoon die momenteel misschien als allerbeste wordt gezien!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Noem mij 1 telefoon die wel zuiver geluid geeft indien opgenomen tijdens belachelijk hard uitgezonden concerten dan.
Mijn Galaxy S met voodoo sound deed dat primaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het spijt me heel erg maar noem je dat gekraak 'prima'? Je hoort hier precies wat ik in mijn eerdere post omschreef!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Mijn Galaxy S met voodoo sound deed dat prima
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Mijn Galaxy S met voodoo sound deed dat prima
Dit optreden is nog rustig, dan kan het nog meevallen ja, maar laat 'm eens een metalconcert opnemen, ik denk dat je dan snapt wat er niet goed is.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:09 schreef Catch22- het volgende:
Bij de meeste telefoons is het nog crappier, dit valt nog wel mee dan. Maar met zoveel en zulk hard geluid kan een kleine microfoon gewoon niet zo goed opnemen....
dat dus. Je verwacht toch ook niet dat een telefoon dat goed kan opnemen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:09 schreef Catch22- het volgende:
Bij de meeste telefoons is het nog crappier, dit valt nog wel mee dan. Maar met zoveel en zulk hard geluid kan een kleine microfoon gewoon niet zo goed opnemen....
Nee daar gebruik ik mijn Sony Cybershot voor. :p maar het ging even om het idee.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat dus. Je verwacht toch ook niet dat een telefoon dat goed kan opnemen.
En metalconcerten bezoeken en een SGS2 hebben is niet écht hardcore he
Link naar filmpje?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:49 schreef JeanVe het volgende:
[..]
Kijk voor de gein is naar filmpjes op youtube die met de S2 gemaakt zijn (en vergelijk die dan gelijk eens met concertfilmpjes gemaakt met andere telefoons) en lees dat de reacties! Iedereen is het er unaniem over eens dat het geluid heel erg slecht is! En dat voor een telefoon die momenteel misschien als allerbeste wordt gezien!
Alsjeblieft:quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:49 schreef JeanVe het volgende:
[..]
Kijk voor de gein is naar filmpjes op youtube die met de S2 gemaakt zijn (en vergelijk die dan gelijk eens met concertfilmpjes gemaakt met andere telefoons) en lees dat de reacties! Iedereen is het er unaniem over eens dat het geluid heel erg slecht is! En dat voor een telefoon die momenteel misschien als allerbeste wordt gezien!
Ik vroeg om filmpjes die niet gemaakt zijn met een SGS2. Welke telefoon doet het beter? En welk filmpje laat dat duidelijk zien.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:24 schreef JeanVe het volgende:
[..]
Alsjeblieft:
En dan heb ik nog de 'rustigste' opnames uitgekozen!! Wil je er meer? Tik in: '(concert) recorded with Samsung S2'.
iPhone 4:quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:12 schreef -Techno- het volgende:
[..]
[..]
Ik vroeg om filmpjes die niet gemaakt zijn met een SGS2. Welke telefoon doet het beter? En welk filmpje laat dat duidelijk zien.
My thoughts exactly ;-)quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat de iPhone het goed deed wist ik al, alhoewel die 2e dan weer tegenvalt. Dus het kan wel zie je wel, waarom kan Samsung dat dan niet.
Zal wel met patenten te maken hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat de iPhone het goed deed wist ik al, alhoewel die 2e dan weer tegenvalt. Dus het kan wel zie je wel, waarom kan Samsung dat dan niet.
Ja hoe wil je het anders doen, daar contant gaan betalen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:31 schreef magneetstrip het volgende:
Goede actie van Android, betaalde apps alleen te downloaden met een creditcard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |