quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Mijn Galaxy S met voodoo sound deed dat prima
Dit optreden is nog rustig, dan kan het nog meevallen ja, maar laat 'm eens een metalconcert opnemen, ik denk dat je dan snapt wat er niet goed is.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:09 schreef Catch22- het volgende:
Bij de meeste telefoons is het nog crappier, dit valt nog wel mee dan. Maar met zoveel en zulk hard geluid kan een kleine microfoon gewoon niet zo goed opnemen....
dat dus. Je verwacht toch ook niet dat een telefoon dat goed kan opnemen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:09 schreef Catch22- het volgende:
Bij de meeste telefoons is het nog crappier, dit valt nog wel mee dan. Maar met zoveel en zulk hard geluid kan een kleine microfoon gewoon niet zo goed opnemen....
Nee daar gebruik ik mijn Sony Cybershot voor. :p maar het ging even om het idee.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat dus. Je verwacht toch ook niet dat een telefoon dat goed kan opnemen.
En metalconcerten bezoeken en een SGS2 hebben is niet écht hardcore he
Link naar filmpje?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:49 schreef JeanVe het volgende:
[..]
Kijk voor de gein is naar filmpjes op youtube die met de S2 gemaakt zijn (en vergelijk die dan gelijk eens met concertfilmpjes gemaakt met andere telefoons) en lees dat de reacties! Iedereen is het er unaniem over eens dat het geluid heel erg slecht is! En dat voor een telefoon die momenteel misschien als allerbeste wordt gezien!
Alsjeblieft:quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:49 schreef JeanVe het volgende:
[..]
Kijk voor de gein is naar filmpjes op youtube die met de S2 gemaakt zijn (en vergelijk die dan gelijk eens met concertfilmpjes gemaakt met andere telefoons) en lees dat de reacties! Iedereen is het er unaniem over eens dat het geluid heel erg slecht is! En dat voor een telefoon die momenteel misschien als allerbeste wordt gezien!
Ik vroeg om filmpjes die niet gemaakt zijn met een SGS2. Welke telefoon doet het beter? En welk filmpje laat dat duidelijk zien.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:24 schreef JeanVe het volgende:
[..]
Alsjeblieft:
En dan heb ik nog de 'rustigste' opnames uitgekozen!! Wil je er meer? Tik in: '(concert) recorded with Samsung S2'.
iPhone 4:quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:12 schreef -Techno- het volgende:
[..]
[..]
Ik vroeg om filmpjes die niet gemaakt zijn met een SGS2. Welke telefoon doet het beter? En welk filmpje laat dat duidelijk zien.
My thoughts exactly ;-)quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat de iPhone het goed deed wist ik al, alhoewel die 2e dan weer tegenvalt. Dus het kan wel zie je wel, waarom kan Samsung dat dan niet.
Zal wel met patenten te maken hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat de iPhone het goed deed wist ik al, alhoewel die 2e dan weer tegenvalt. Dus het kan wel zie je wel, waarom kan Samsung dat dan niet.
Ja hoe wil je het anders doen, daar contant gaan betalen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:31 schreef magneetstrip het volgende:
Goede actie van Android, betaalde apps alleen te downloaden met een creditcard
Ah duidelijk.Je hebt gelijk, de sgs2 heeft duidelijk niet de beste mic. Als je dat belangrijk vindt is een ander toestel misschien beter voor je.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:53 schreef JeanVe het volgende:
[..]
iPhone 4:
Sony Ericcson C905:
Sony Ericsson Xperia Arc:
Nokia N8:
Paypal is redelijk prehistorie ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:40 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Dat dusWat is dit voor prehistorie
Creditcards niet zeker..... magneetstrip heeft gewoon een punt. De betaalopties laten te wensen over.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Paypal is redelijk prehistorie ja.
Als zelfs ik met mijn inkomen van een bosje konthaar een cc kan ritselen dan kan iedereen dat toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:44 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Creditcards niet zeker..... magneetstrip heeft gewoon een punt. De betaalopties laten te wensen over.
Neemt niet weg dat de opties karig zijn. Dat jouw inkomen bestaat uit bosjes schaamhaar is niet relevant.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als zelfs ik met mijn inkomen van een bosje konthaar een cc kan ritselen dan kan iedereen dat toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |