abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106634380
Voor minder dan de ochtendkrant van vandaag met een stopcontact en zicht op de euromast doen we het niet meer hoor :{w ;)
pi_106634575
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Voor minder dan de ochtendkrant van vandaag met een stopcontact en zicht op de euromast doen we het niet meer hoor :{w ;)
Nou ik woon 300 meter naast de Euromast moet ik alleen die krant even ergens vandaan zien te toveren.
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_106634598
_O- (al moet ik toegeven dat het me nog bijstond dat je in Rotterdam woonde)
pi_106634669
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 10:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
Spannend Sorbo, ik vroeg met net af hoe het er bij jullie voor stond :D Utrecht, pfoe wat een eind ik kan me voorstellen dat dat voor jullie allebei zwaar is.
Ik ervaar het niet als belastend, omdat ik er vooral heel opgetogen over ben. B. heeft dat iets minder, die wil wel heel graag dat het lukt, omdat hij het mijn schoonzus en zwager enorm gunt, maar hij vindt het ook wel echt een offer.
pi_106635456
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Voor meer dan dit had ik even geen tijd; krant op de ipad :)

En de Euromast staat daar achter rechts alleen de bovenkant is onzichtbaar door de brakke foto.
pi_106636581
Ik keur m goed !
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_106637063
Muts _O-
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:03:51 #283
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_106638131
whaha Bianca _O- muts

Oeh spannend Sorbo
Be happy with the little things in life
pi_106643483
Er gebeuren behalve leuke dingen ook vreemde dingen in mijn buik, poepte net bijna in mijn broek :@

Naar de wc gerend en daar kwam een hele plons diarree uit, wat ik dus echt NOOIT heb. Vandaar de buikpijnen ook dus. Fijn als je morgen 10 uur in de auto naar Oostenrijk gaat :+
pi_106647197
Hahaha Bianca, daar ben je klaar mee.. hopelijk is het wel over voor je morgen zo lang weg gaat :*

Net terug van het ziekenhuis ( nouja en boodschappen doen )
Voor ik mag beginnen zou ik zo een 6 kilo af moeten vallen -O-
Zitten nog wel wat zwangerschapskilo's aan, dus tja... Beetje K*t alleen dat het dus echt heeel moeilijk eraf gaat... Ze gaf wel aan dat gezien hoe alles is verlopen de afgelopen tijd en ik ook moelijk afval, ze het een beetje aan mij laat en ik moet aangeven of ik dus wel of niet wil beginnen ( maar het geeft dus wel meer gezondheidsrisico's )
Hebben nu 2 februari weer een afspraak, over 3 weken dus! dan is (8> net weer terug van wintersport en heb ik nog 3 weken om te kijken of ik wat kilo's kwijt kan raken :)
Wil ook het risico niet lopen dat ik m'n eisprong heb op het moment dat (8> er niet is.
Vanaf nu dus maar streng aan een koolhydraat arm dieet ( het enige wat een beetje helpt ) en dan vanaf begin februari van start!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_106647543
Hmm, dat is aan de ene kant jammer klumsy :* Maar aan de andere kant heb je wel zicht op de start ^O^
Moet je voor de volgende afspraak 6 kilo kwijt zijn? Dat is nog best hard werken.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 17:18:06 #287
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_106647586
:* klums hopelijk ben je die 6kg snel kwijt. 3 wkn lijkt ver weg, maar hopelijk vliegen ze zo voorbij

Bianca :* oei dat is minder
pi_106647642
Geen Ssserpente doen hè Bianca ;)
pi_106648352
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 17:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Geen Ssserpente doen hè Bianca ;)
:D
pi_106648568
Klum, als je er echt (echt) voor gaat moet 6 kilo in 3 weken met koolhydraatarm wel te doen zijn. Al moet ik erbij zeggen dat ik geen ervaring heb natuurlijk met het verliezen van zwangerschapskilo's.

Ik ben van dat dieet echt een absolute kenner en is bij mij nu 2 keer erg succesvol geweest. Paar tipjes; 's avonds een ommeletje maken van een paar eieren, wat ham en kaas en dan de volgende ochtend koud mee ontbijten (ook mee te nemen) lunchen met een paar gehaktballen, een kipfiletje of een bol mozzarella met tomaat en basilicum of gesneden ijsbergsla met nog wat rauwkost een blikje tonijn of zalm en een flinke dot mayonaise, tussendoor wat noten en 's avonds gewoon groente en vlees.

Begin vorig jaar gedaan toen IVF 1 en 2 geen succes hadden en in 12 weken 15 kilo afgevallen, en de IVF die daarop volgde was inene wel succesvol (3 embryootjes van 2 zwanger (geweest)). Kan toeval zijn...

Zet 'm op (ook de tijd die je zonder je lief moet doorbrengen)
pi_106650584
Ik ga gewoon goed m'n best doen en dan zie ik wel hoeveel kilo ik kwijt ben over 3 weken...
"probleem" is dat ik best gezond at, maar door m'n PCOS val ik gewoon heel erg moeizaam af :)
Maar boodschappen zijn al in huis, dus morgen lekker een salade met tonijn mee naar het werk :9
pi_106650959
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 18:39 schreef klumsy het volgende:
Ik ga gewoon goed m'n best doen en dan zie ik wel hoeveel kilo ik kwijt ben over 3 weken...
"probleem" is dat ik best gezond at, maar door m'n PCOS val ik gewoon heel erg moeizaam af :)
Maar boodschappen zijn al in huis, dus morgen lekker een salade met tonijn mee naar het werk :9
Meer dan je best kun je toch niet doen (zei zij met het bmi van rond de 30)
pi_106651589
Precies! Dat ga ik dusook maar doen :)

Geniet van je vakantie :*
  dinsdag 10 januari 2012 @ 19:08:32 #294
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106651753
Klums, koolhydraatarm moet lukken inderdaad... Maar dan alleen als je in de heel strikte modus gaat zitten. Betekent wel dat je effe gaat 'crashen' Dus ook echt maar max die 3 weken doen dan he?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_106662616
Klumsy, drie weken is een mooi overzichtelijke periode om er even goed tegenaan te gaan. 21 dagen op regime. Gewoon er voor gaan en dan zie je over drie weken wel. Toitoitoi!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Cathmar op 10-01-2012 23:11:23 ]
Met een meidenkwartet
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:58:10 #296
171422 LadyBlack
paint it black
pi_106664451
Oh, klumsy, dat zou ik liever niet willen horen, maar je kunt inderdaad nu wel met een heel gericht doel proberen af te vallen. Succes!

Sorbo, spannend, een volgende ronde! En ik snap heel goed dat je lief Friesland-Utrecht nogal een onderneming vindt. Maar ook voor een goed doel :)

Bianca, hopelijk hou je het droog tijdens de reis naar Oostenrijk :D Veel plezier daar!

Cathmar, hoe is het met jou?
pi_106670745
Dankjulliewel en tot over een weekje! Keep up the good work! :*
  woensdag 11 januari 2012 @ 09:39:24 #298
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_106672687
Bianca heel veel plezier en tot over een weekje :*
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:08:33 #299
171422 LadyBlack
paint it black
pi_106674857
Nou, hier wordt het toch ook vrijdag nog terugkomen, en misschien maandag ook nog wel :') Vorige cyclus was 24 dagen, maar dat gaan we nu dus niet halen denk ik.

De gynaecoloog zei namelijk ook dat de luteale fase per definitie 14 dagen is :?
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:17:12 #300
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_106675141
@LB nee hoor je Luteale fase kan varieeren tussen 7-19 dagen, deze is afhankelijk van je eisprong en wanneer je ongesteld word, dus als je wel rond de 14e dag je eisprong hebt maar eerder ongesteld word is die fase dus korter, maar heb je een langere cyclus is hij dus langer. In het wachten op het 2e streepjes topic zat iemand met een korte luteale fase, weet ff niet meer wie dat was.. En die werd ondanks dat toch spontaan zwanger. Ik weet ook niet in hoeverre een korte luteale fase eigenlijk effect heeft op zwanger worden. Maar stellen dat het altijd zo is, vind ik ook weer zo wat, want niet iedereen heeft een nette cyclus of zelfs een regelmatige eisprong.. Gemiddeld genomen heeft de gyn natuurlijk wel gelijk, maar er zijn altijd uitzonderingen

[ Bericht 5% gewijzigd door droomvrouwtje op 11-01-2012 11:22:19 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')