Het zou nog wel het nummer van SR11 zijn. Heb hem idd niet vaak gehoord.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Zouden ze Ilse niet draaien op de radio vanwege die ziekte van haar vader? om er zo niet telkens over te beginnen dat ze er niet bij kan zijn
Het viel me ook al op dat ze zo weinig werd gedraaid. Maar lijkt me raar dat dat de reden zou zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Zouden ze Ilse niet draaien op de radio vanwege die ziekte van haar vader? om er zo niet telkens over te beginnen dat ze er niet bij kan zijn
jeejquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:01 schreef miieejj het volgende:
[..]
Noppes![]()
van mij mag je ook al ben je 19 jaar..
Dat lijkt maar zoquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
Wordt er nu ook minder gesproken met de mensen bij de microfoon buiten of lijkt dat maar zo?
Heb ik ook het gevoel, maar vind het niet zo erg eigenlijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
Wordt er nu ook minder gesproken met de mensen bij de microfoon buiten of lijkt dat maar zo?
Ik ga zo wel wat van Bob de Bauer aanvragen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:02 schreef Cee het volgende:
Ze blijven ook 'Frans Bouwer' spellen daar bij die veiling-sms-balk.
alleen tijdens de graveyard word er vaak naar de buitenmicrofoon geschakeld en dan vooral door gerardquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |