Dat laatstequote:Op woensdag 21 december 2011 00:10 schreef de_boswachter het volgende:
Tegenstander van Ajax is al bekend zie ik.
Heeft die dikke van GVVV weer een doelpuntje gemaakt?
Ohja Spartawtf... En dan Vonk contractverlenging geven
Na Ajax - AZ zijn de complottheorieën weer even bekoeld, mooi moment om Ajax - GVVV te laten lotenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:18 schreef Smoofie het volgende:
Het is wel lekker, dat Ajax gewoon de A1 kan opstellen in het volgende beker duel.
Dat kan sowieso niet want AZ gaat door.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:28 schreef Smoofie het volgende:
Als Ajax PSV loot zal de KNVB echt eenkrijgen.
Die commentator op het eindequote:Op woensdag 21 december 2011 10:20 schreef Specularium het volgende:
Samenvatting Sparta-GVVV.
http://eredivisielive.nl/(...)-rotterdam-gvvv.html
Staan niet voor niets 3e in de topklasse.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:59 schreef Bayswater het volgende:
Kan mij niet zo lang geleden een Kozakken Boys nog herinneren dat Ajax er bijna uitknikkerde, alles is dus mogelijk.
Overigens bij "amateurs" als GVVV lopen wat spelers die dicht tegen het eerste van De Graafschap aan zaten.
Compensatie voor al die jaren dat Ajax een makkelijke loting heeft gekocht.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:28 schreef Smoofie het volgende:
Als Ajax PSV loot zal de KNVB echt eenkrijgen.
1 schot op doel in 90 minutenquote:Op woensdag 21 december 2011 10:20 schreef Specularium het volgende:
Samenvatting Sparta-GVVV.
http://eredivisielive.nl/(...)-rotterdam-gvvv.html
Niet echt. Sparta had het gewoon zelf af moeten makenquote:Op woensdag 21 december 2011 11:44 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Agja GVVV had ook nog kansen om het af te maken in de verlenging.
Moet je even aan Ambrosius vragen.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:50 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Is de wedstrijd van vanavond alleen op eredivisie live te volgen? Want ik dacht dat Veronica de bekerwedstrijden zou uitzenden. Maja ik zie niets op tvgids.nl.
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je even aan Ambrosius vragen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Compensatie voor al die jaren dat Ajax een makkelijke loting heeft gekocht.
Daarnaast gaat Ajax gewoon onderuit vanavond tegen AZ. De zogenaamde 'twaalfde man' bij Ajax werkt het team alleen maar tegen door constant elke speler die een keer de bal verliest uit te fluiten. Triest publiek daar. Ik zeg een zakelijke 0-2.
[..]
Daarnaast gaat Ajax gewoon onderuit vanavond tegen AZ. De zogenaamde 'twaalfde man' bij Ajax werkt het team alleen maar tegen door constant elke speler die een keer de bal verliest uit te fluiten. Triest publiek daar. Ik zeg een zakelijke 0-2.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:44 schreef Caland het volgende:
Oh. Naja dan hoef ik helemaal niet te reageren, want als je ergens kutsupporters hebt, is het daar wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |