SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Thinking about thinking of you. ♫
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Die van jouw ownen die van mij echt mega hard.
Ik had de versie waar je het wel helemaal ziet een tijdje terug nog ergens gezien!quote:
Juistquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik had de versie waar je het wel helemaal ziet een tijdje terug nog ergens gezien!
Jij hebt wel een mooi cadeautje verdiendquote:
Sorry, ik had geen rekening gehouden met de kinderen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Arme TM die dit moet zien op minderjarige leeftijd
Neenquote:
Iig deze vakantiequote:
Jezus dat al die geleerde stof nog in je hoofd past.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:09 schreef Muisraket het volgende:
Booohhh gewoon bijna vakantie.Herinnert me er wel aan dat ik nu eigenlijk... Dus...
![]()
Tot over een kwartier.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:09 schreef Muisraket het volgende:
Booohhh gewoon bijna vakantie.Herinnert me er wel aan dat ik nu eigenlijk... Dus...
![]()
Tot over een kwartier.
Ok wat staat hierquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:09 schreef Muisraket het volgende:
![]()
Tot over een kwartier.
Ik ben vooral bezig met zeggen dat ik ga leren denk ik.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jezus dat al die geleerde stof nog in je hoofd past.
En dan gaan wij naar Duitsland!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Vakantie... wat een luxeIk moet zelfs 11 vrije dagen meenemen naar het nieuwe jaar, was mijn werkgever ook niet blij mee
Nu moet ik een paar vrijdagen of maandagen vrij gaan nemen!
Dat ik moet leren.quote:
AND I WOULD WALK 500 MILES AND I WOULD WALK 500 MORE!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dan gaan wij naar Duitsland!
DEUTSHLAND!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dan gaan wij naar Duitsland!
Kerstavond?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Jongens en MR zaterdag Terminusmeet?
Damnquote:
JUST TO BE THE MANquote:[..]
AND I WOULD WALK 500 MILES AND I WOULD WALK 500 MORE!
Ik zie het probleem nietquote:
OMG GAAN WE NAAR TEDKICKSALDI LOPEN!!!???quote:
En dan nog 5x op en neerquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:14 schreef DeJori het volgende:
[..]
OMG GAAN WE NAAR TEDKICKSALDI LOPEN!!!???
Ik ook niet. De uitgelezen kans om hard te zuipen.quote:
Neger alsjeblieft.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:14 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb dan al een forever alone diner met een vriendin
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Neger alsjeblieft.![]()
Neem haar mee? Kan je haar koppelen aan forever alone fokster/fokkers?
Gewoon haar het werk laten doen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:18 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik denk dat we uren bezig zijn met uber lekkere biefstuk etc aan het eten zijnMaar mocht ik nog kunnen bewegen naderhand, kan ik altijd even jullie spammen!
Ga es leren! Jij hoort geen ninja edits te spottenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:18 schreef Muisraket het volgende:
Ik zag die ninjaedit.En bewegen naderhand? Door de alcohol of wilde plannen?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gewoon haar het werk laten doen.
Had 3 minuten gewacht, dan was hij het geweestquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Had 3 minuten gewacht, dan was hij het geweest
Grote kans inderdaad.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:07 schreef shifto het volgende:
[..]
Al vermoed ik dat dit topic door mijn post weer omhoog schoot in zijn MyAT
Zat te twijfelen om te gaan kijken, maar waarom nu Mark Rutte, vast heel informatief maar ik kan die man niet uitstaan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:19 schreef DeJori het volgende:
Heb net college tour zitten kijken met Mark Rutte. Was een goeie aflevering!
Ach er zijn altijd mensen die je niet mag. Mss heeft hij wel een tattoo!quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Zat te twijfelen om te gaan kijken, maar waarom nu Mark Rutte, vast heel informatief maar ik kan die man niet uitstaan.
I lol'dquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach er zijn altijd mensen die je niet mag. Mss heeft hij wel een tattoo!
Is er een keer een politicus dus gewoon antwoord geeft op vragen, en onder de 60 is, mag je 'm nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Zat te twijfelen om te gaan kijken, maar waarom nu Mark Rutte, vast heel informatief maar ik kan die man niet uitstaan.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach er zijn altijd mensen die je niet mag. Mss heeft hij wel een tattoo!
Me2quote:
ja kijk hem wel op uitzendinggemist maar ik zie liever Roemer daar eens enthousiast doen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:56 schreef DeJori het volgende:
[..]
Is er een keer een politicus dus gewoon antwoord geeft op vragen, en onder de 60 is, mag je 'm niet
Waarom doet mijn held zo dom over mijn andere heldquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:13 schreef bijdehand het volgende:
Ik vind dat Roemer vaak grappig over wil komen terwijl hij geen punt maakt. Dit heeft hij overduidelijk van mij gejat en daarom vind ik m een sukkel.
Wat zei dr. Cox over mij?!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:14 schreef shifto het volgende:
[..]
Waarom doet mijn held zo dom over mijn andere held![]()
Moggel.quote:
Nou deels wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 07:45 schreef bijdehand het volgende:
Geld maakt niet gelukkig toch![]()
En fuck das wel heel zuur. Wetboek goed gebruiken dan
Het enige waarom geld gelukkig maakt is omdat je zooi kan kopen of het vooruitzicht hebt zooi te kunnen kopen. Het geld zelf is niksquote:
Damn womanquote:En dat mag deze keer niet.Het is een of andere rare online toets.
Geld maakt niet gelukkig, maar een gebrek eraan maakt wel ongelukkig.quote:Op woensdag 21 december 2011 07:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het enige waarom geld gelukkig maakt is omdat je zooi kan kopen of het vooruitzicht hebt zooi te kunnen kopen. Het geld zelf is niks
[..]
Damn woman
Omdat je dan geen zooi meer kan kopenquote:Op woensdag 21 december 2011 08:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Geld maakt niet gelukkig, maar een gebrek eraan maakt wel ongelukkig.
quote:Goedemorgen allen
Succes vandaag met je examenquote:
Zooi maakt gelukkig?quote:Op woensdag 21 december 2011 08:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat je dan geen zooi meer kan kopen
[..]
Met zooi bedoel ik alles hequote:Op woensdag 21 december 2011 08:04 schreef DeJori het volgende:
[..]
Succes vandaag met je examen
[..]
Zooi maakt gelukkig?
Volgens mij heb ik ooit ergens gelezen dat relatieve grootheid van je bezittingen (Geld+zooi) je gelukkig maakt. Heb je meer dan je kennissenkring (buren, familie, vrienden) dan wordt je daar gelukkig van. Je kunt dus heel rijk zijn, maar als iedereen meer heeft, gaat het effect verloren. Ook moet je vermogen blijven groeien om dat geluk aan te houden. Komen we eigenlijk meteen op die discussie over of er nu wel of geen armoede is in Nederlandquote:Op woensdag 21 december 2011 08:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met zooi bedoel ik alles heDus ook een huis, eten, drinken, lol, bier. En ja, dat maakt gelukkig. En het vooruitzicht dat je daaraan kan blijven voldoen.
Ja, dat zou goed kunnen. Wel triest, heb je een Porsche enzo, heeft je buurman een Ferrari en dan ben je niet gelukkig met je autoquote:Op woensdag 21 december 2011 08:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ooit ergens gelezen dat relatieve grootheid van je bezittingen (Geld+zooi) je gelukkig maakt. Heb je meer dan je kennissenkring (buren, familie, vrienden) dan wordt je daar gelukkig van. Je kunt dus heel rijk zijn, maar als iedereen meer heeft, gaat het effect verloren. Ook moet je vermogen blijven groeien om dat geluk aan te houden. Komen we eigenlijk meteen op die discussie over of er nu wel of geen armoede is in Nederland
Maar zo werkt het welquote:Op woensdag 21 december 2011 08:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dat zou goed kunnen. Wel triest, heb je een Porsche enzo, heeft je buurman een Ferrari en dan ben je niet gelukkig met je auto
Ja, ik weet het. Maar sommige mensen boeit het een stuk minder dan anderen natuurlijkquote:
Je hebt altijd die voorbeelden van mensen die al hun bezittingen hebben weggegeven en als kluizenaars zijn gaan leven. Sommige mensen noemen dat nobel. Ik noem het achterlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Maar sommige mensen boeit het een stuk minder dan anderen natuurlijk
Ik ken het, awesomequote:Op woensdag 21 december 2011 08:19 schreef DeJori het volgende:
http://www.gumball3000.com/history/2011
Ik zou het eerder nobel vinden als je je vrije tijd steekt in het helpen van anderen. En zelfs dat doet je voor jezelfquote:Op woensdag 21 december 2011 08:20 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je hebt altijd die voorbeelden van mensen die al hun bezittingen hebben weggegeven en als kluizenaars zijn gaan leven. Sommige mensen noemen dat nobel. Ik noem het achterlijk.
Dit kan ik me wel voorstellen. Maar dan hou je ook nog wel een appeltje voor de dorst overquote:As of 2007, Bill and Melinda Gates were the second-most generous philanthropists in America, having given over $28 billion to charity.
Ik weet niet of je dat nobel kan noemen, aangezien ze er geen cent van zullen missen.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:43 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dit kan ik me wel voorstellen. Maar dan hou je ook nog wel een appeltje voor de dorst over
quote:
Morgen nog een dagje werken en dan weekendquote:
bdh !quote:Op woensdag 21 december 2011 09:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Morgen nog een dagje werken en dan weekendEn moggel shifty
Vrijdag is hier kerstlunch en daar heb ik niet zo'n zin inquote:Op woensdag 21 december 2011 09:15 schreef shifto het volgende:
[..]
bdh !![]()
Ja ik vrijdag vrij dus scheelt ook weer een dagje!
Niet? Klinkt lekker!quote:Op woensdag 21 december 2011 09:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vrijdag is hier kerstlunch en daar heb ik niet zo'n zin in
Totaal geen zin in aangezien ik hier bijna niemand ken, de jongste na mij 35 is en ik geen zin heb om vroeg op te staan voor een halve dag werkquote:
Sociale contacten zijn het belangrijkste voor geluk. Hoewel ik denk dat dat voor iedereen weer anders is..quote:Op woensdag 21 december 2011 08:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ooit ergens gelezen dat relatieve grootheid van je bezittingen (Geld+zooi) je gelukkig maakt. Heb je meer dan je kennissenkring (buren, familie, vrienden) dan wordt je daar gelukkig van. Je kunt dus heel rijk zijn, maar als iedereen meer heeft, gaat het effect verloren. Ook moet je vermogen blijven groeien om dat geluk aan te houden. Komen we eigenlijk meteen op die discussie over of er nu wel of geen armoede is in Nederland
Geluk is inderdaad voor iedereen iets anders. Zo weet ik heel zeker dat mijn vader het compleet oneens zou zijn met dat sociale contacten het belangrijkste zouden zijn. Het verschilt best wel per persoon (en levensfase) denk ik.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sociale contacten zijn het belangrijkste voor geluk. Hoewel ik denk dat dat voor iedereen weer anders is..
Iets is natuurlijk pas echt een opoffering/nobel als je het voor jou een opoffering is die je over hebt voor het welzijn van anderen, dat je dus dat laatste (op dat moment) belangrijker vindt dan je eigen welzijn. Dat neemt echter niet weg dat het een imho goed iets is.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat nobel kan noemen, aangezien ze er geen cent van zullen missen.
Ik zeg ook niet dat het niet goed isquote:Op woensdag 21 december 2011 10:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Iets is natuurlijk pas echt een opoffering/nobel als je het voor jou een opoffering is die je over hebt voor het welzijn van anderen, dat je dus dat laatste (op dat moment) belangrijker vindt dan je eigen welzijn. Dat neemt echter niet weg dat het een imho goed iets is.
Weet ik, just sayin'.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet goed is![]()
Hoelaat heb je je tentamen??
Mooi. Mensen zijn er nog al goed in om als ik iets zeg er heel veel aannames bij te maken terwijl ik daar over niet eens begonquote:Op woensdag 21 december 2011 11:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Weet ik, just sayin'.
15.00 pas.
Mensen denken vaak dat ik aannames bij hun uitspraken maak.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mooi. Mensen zijn er nog al goed in om als ik iets zeg er heel veel aannames bij te maken terwijl ik daar over niet eens begon![]()
Lekker laatMijn laatste tentamen was ooit om 20.00 uur en die duurde tot 23.00
Hahaquote:Op woensdag 21 december 2011 11:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mensen denken vaak dat ik aannames bij hun uitspraken maak.En wtf, wat is dat voor een tijd?! Dan zou ik niet eens meer mijn laatste trein halen.
Beter dan moeten wachten totdat het 5:31 is zodat je eindelijk (via een omweg) naar huis kunt.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
HahaIk ben toen met de auto gegaan omdat ik in het slechtste geval toen een uur moest wachten in de sneeuw en wind
Ja, alles is beter dan dat tochquote:Op woensdag 21 december 2011 11:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Beter dan moeten wachten totdat het 5:31 is zodat je eindelijk (via een omweg) naar huis kunt.
Ik zie nu dat ik wel naar huis zou kunnen als ik mijn fiets in DB zou zetten. Dat is hét nadeel van in een dorp wonen: geen nachttreinen.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, alles is beter dan dat toch
Wij hebben hier in het klotedorp ook geen nachttreinen. Maar in het ergste geval kan je toch iemand bellen?quote:Op woensdag 21 december 2011 11:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ik wel naar huis zou kunnen als ik mijn fiets in DB zou zetten. Dat is hét nadeel van in een dorp wonen: geen nachttreinen.
Rosmalen ja? Er is namelijk geen ander dorp rondom DB wat een station heeft.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ik wel naar huis zou kunnen als ik mijn fiets in DB zou zetten. Dat is hét nadeel van in een dorp wonen: geen nachttreinen.
Met examens zou dat wel kunnen ja, maar met uitgaan vaak niet. En je gaat hard! Ik ben nu pas bij 7 van BR.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wij hebben hier in het klotedorp ook geen nachttreinen. Maar in het ergste geval kan je toch iemand bellen?![]()
Ik ben nu trouwens bij Death Note 7!
Vught ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Rosmalen ja? Er is namelijk geen ander dorp rondom DB wat een station heeft.
Vught ligt net naast DB en heeft ook gewoon een station hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Rosmalen ja? Er is namelijk geen ander dorp rondom DB wat een station heeft.
Dan gaan we samen lezen, wat romantischquote:Op woensdag 21 december 2011 11:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Met examens zou dat wel kunnen ja, maar met uitgaan vaak niet. En je gaat hard! Ik ben nu pas bij 7 van BR.Maar als ik vanavond thuis ben ga ik lekker de hele tijd lezen.
Precies, dat bedoelde ik dus. En ik had een vriend (gewoon platonisch) die aangesloten is op het nachtnet, maar dat is helaas een beetje verkeerd gegaan dus nu kan ik niet meer naar de feestjes van school.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan gaan we samen lezen, wat romantischhehe
Met uitgaan is het ook wel anders, maar met tentamens is het bv voor je ouders ook anders om je op te halen. Als je in amsterdam wil stappen moet je blijven slapen bij iemand hedat haat ik
Damn da's wel triest zeg. Je gaat gewoon een keer met mij mee tochquote:Op woensdag 21 december 2011 11:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Precies, dat bedoelde ik dus. En ik had een vriend (gewoon platonisch) die aangesloten is op het nachtnet, maar dat is helaas een beetje verkeerd gegaan dus nu kan ik niet meer naar de feestjes van school.En daarnaast vind ik het ook jammer omdat hij echt een hele toffe gast was.
En daarnaast dus weinig tot geen vrienden die geregeld uitgaan, of alleen met Gestelse boeren (bitch, please!)... En alleen naar huis fietsen over drukke wegen vind ik geen probleem, maar mijn moeder wel. Dus ja.
Sowieso!quote:Op woensdag 21 december 2011 11:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Damn da's wel triest zeg. Je gaat gewoon een keer met mij mee toch
Da's ook niet zo lang fietsen/met de auto/met de treinquote:
Wat is een Vught?quote:Op woensdag 21 december 2011 11:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vught ligt net naast DB en heeft ook gewoon een station hoor.
Bitch, please.quote:
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:43 schreef shifto het volgende:
[..]
jij kent het wrs van je 2e huis, Voorburg
lolquote:Op woensdag 21 december 2011 11:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik alleen maar even omdat mijn afspraak net belt dat hij een kwartier later isquote:
Mijn pauze is weer voorbij dus ben er wel wat langerquote:Op woensdag 21 december 2011 13:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik alleen maar even omdat mijn afspraak net belt dat hij een kwartier later is
wat is een voorburg? Serieusquote:Op woensdag 21 december 2011 11:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Ben jij wereldvreemd?quote:
Daar kwam Kalevski vandaanquote:
die tweede zag ik zo snel nietquote:Op woensdag 21 december 2011 13:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Ben jij wereldvreemd?
Google voorburg, krijg je 2 hits, het dorp naast den haag, en het gekkenhuis in vught
Damn, ik na morgen pasquote:
Hello daddy!quote:Op woensdag 21 december 2011 16:50 schreef DeJori het volgende:
Daddy's home!
[..]
Damn, ik na morgen pasMoet voor drie kwartier naar school
Moet wel, heb eindpresentatie.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hello daddy!
En gewoon niet gaan, zoals echte bazen.Al is drie kwartier altijd beter dan een hele dag.
Dacht dat je de hele dag moest blijven!quote:Op woensdag 21 december 2011 16:50 schreef DeJori het volgende:
Daddy's home!
[..]
Damn, ik na morgen pasMoet voor drie kwartier naar school
Ik eerst ook, maar de rest valt uitquote:Op woensdag 21 december 2011 16:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dacht dat je de hele dag moest blijven!
Mazzelpikquote:Op woensdag 21 december 2011 16:56 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik eerst ook, maar de rest valt uit
BDH heeft een 7 tot 5 baantjequote:Op woensdag 21 december 2011 16:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
MazzelpikNou, ik ben bijna klaar met werken
Ja fuck ben pas rond 9 uur thuisquote:
BDH heeft een 7 tot 9 baantjequote:Op woensdag 21 december 2011 16:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja fuck ben pas rond 9 uur thuis![]()
!!
hehe we gingen zwartkruit halen vanuit het werk. In nl bijna niet te krijgenquote:
Vuurwerkbommenquote:Op woensdag 21 december 2011 18:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
hehe we gingen zwartkruit halen vanuit het werk. In nl bijna niet te krijgen
nee johquote:
Vanochtend was het een echte chaos op het spoor. Stroomstoringen en treinspringersquote:Op woensdag 21 december 2011 19:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ook weer even thuis, stomme vertraagde trein uit Tilburg, al de hele week
Morgen neem ik gewoon de auto.. Zul je zien dat het weer vast staat vanaf vught..
Nu maar even Skyrimmen
En hotelletje zoeken om even paar daagjes kerstsfeer in Cologne op te snuiven
Jawel joh, exploderende onderbroekenquote:Op woensdag 21 december 2011 19:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
nee johben nu pas thuis
![]()
Mr hoe ging je tentamen?
De NS is niet bepaald een motivatie voor een student om later de auto te laten staan en met de trein naar het werk te gaanquote:Op woensdag 21 december 2011 19:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Morgen neem ik gewoon de auto.. Zul je zien dat het weer vast staat vanaf vught..
Nu maar even Skyrimmen
Dat wil je niet doen met zwartkruitquote:
True fact.. Was blij zat toen ik op kamers zat in Amsterdam. Eeuwige heen&weer treinen naar mn ouderlijk huis was hopeloos.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De NS is niet bepaald een motivatie voor een student om later de auto te laten staan en met de trein naar het werk te gaan
[..]
Dat wil je niet doen met zwartkruit
Waar wonen je ouders ergens dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
True fact.. Was blij zat toen ik op kamers zat in Amsterdam. Eeuwige heen&weer treinen naar mn ouderlijk huis was hopeloos.
Je hebt het topic vermoordquote:Op woensdag 21 december 2011 20:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waar wonen je ouders ergens dan?
Ik was er al hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:53 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Hallon
Gezelligheid zelve is hier.
Den Helderquote:Op woensdag 21 december 2011 20:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waar wonen je ouders ergens dan?
Ach we wisten al dat je niet uit Brabant kwam hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 20:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Den Helder
Ik kom niet uit de buurt nee, ehm
Den Helder, is de saaiste stad waar ik ooit ben geweest denk ik!quote:Op woensdag 21 december 2011 20:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Den Helder
Ik kom niet uit de buurt nee, ehm
Can't deny thatquote:Op woensdag 21 december 2011 21:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Den Helder, is de saaiste stad waar ik ooit ben geweest denk ik!
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:03 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Wat is dit dan voor topiclastering?
Wat brengt je dan eigenlijk in Den Bosch?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Can't deny that
Waarom denk je dat ik in a'dam ben gaan wonen, en na m'n studie niet terug ben gekomen in het noorden
Dat is een stom moment hè?quote:
Ik ook!quote:
Leuk! Veel plezier alvast!quote:Op woensdag 21 december 2011 19:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nu maar even Skyrimmen
Waddup (waar kom waddup ineens vandaanquote:Op woensdag 21 december 2011 21:13 schreef Muisraket het volgende:
Waddup! Topicquote!
[..]
Dat is een stom moment hè?
Barriewarrie!quote:
Ja?! Mooi zoquote:Op woensdag 21 december 2011 21:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Barriewarrie!Wel goed denk ik.
Die heb ik gejat van Barrie.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waddup (waar kom waddup ineens vandaan)
En ja, ik vond het een kutmoment, terwijl ik 't ergens in m'n achterhoofd nog wist van de hentai anime
Doelde meer op het feit dat ik vroeger weleens hentai zei ipv anime, dus ook over dbz enzo. In BR is het wel overdreven soms he? Maar dat is niet voor de sensatiefactor/verkoopcijfers, die schrijver van de novel heeft geprobeerd zo realistisch mogelijk te zijn en moet zeggen dat het best zou kunnen kloppen...quote:Op woensdag 21 december 2011 21:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Die heb ik gejat van Barrie.Oké dit wordt een megahap maar: bitch, please! DN bevat serieus echt 1 of misschien 2 shots van Misa in... een korset en haar ondergoed als ik het me goed herinner. BR daarentegen, holy shit. Zou me niets verbazen als dat vooral voor de sensatiefactor/verkoopcijfers is.
VVquote:Op woensdag 21 december 2011 21:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Wat brengt je dan eigenlijk in Den Bosch?![]()
Nope, eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:13 schreef Muisraket het volgende:
Waddup! Topicquote!
[..]
Dat is een stom moment hè?
[..]
Ik ook!
[..]
Leuk! Veel plezier alvast!Oh trouwens wat ik me afvroeg, heb jij vaak buiten het campusterrein tentamens gehad?
Haha mijn vader haalde het ook een keer door elkaar, moest me toen inhouden om niet te zeggen wat hentai inhield omdat hij me dan waarschijnlijk héél raar aan zou kijken. Herinnert me aan de dag dat ik mijn vader moest overtuigen dat het een grap was toen een vriendin suggereerde dat ik lesbisch was. (Het wás ook een grap en beschouwde mezelf nog volledig als hetero). Dat was al helemaal awkward.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Doelde meer op het feit dat ik vroeger weleens hentai zei ipv anime, dus ook over dbz enzo. In BR is het wel overdreven soms he? Maar dat is niet voor de sensatiefactor/verkoopcijfers, die schrijver van de novel heeft geprobeerd zo realistisch mogelijk te zijn en moet zeggen dat het best zou kunnen kloppen...
Ja die vercrackte tyfushoer met haar sikkelquote:Op woensdag 21 december 2011 21:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Haha mijn vader haalde het ook een keer door elkaar, moest me toen inhouden om niet te zeggen wat hentai inhield omdat hij me dan waarschijnlijk héél raar aan zou kijken. Herinnert me aan de dag dat ik mijn vader moest overtuigen dat het een grap was toen een vriendin suggereerde dat ik lesbisch was. (Het wás ook een grap en beschouwde mezelf nog volledig als hetero). Dat was al helemaal awkward.
Het past in het verhaal ja, maar sommige dingen zijn wat uitvergroot. Ik bedoel kom op, die ontmoeting tussen haar en die bokser of zo._!
Ik ben zo slecht in namen.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja die vercrackte tyfushoer met haar sikkelIk vind Kiriyama, Kawada en die leraar awesome
![]()
En dat van je vader, omg
True, truequote:Op woensdag 21 december 2011 21:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
VV
Nouja, eigenlijk wel zelfs..
Die studeert nog in ehv en komt uit de meierij, en in die stad wil ik dan weer niet dood gevonden worden. Dus den bosch was een mooi compromis vonden we.
Die leraar heet in het boek, de manga en de film andersquote:Op woensdag 21 december 2011 21:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben zo slecht in namen.Die leraar is een te grote perv, Kawada is awesome idd. Weet zo 1-2-3 niet wie Kiriyama is, daarvoor zou ik even een bundel erbij moeten pakken. Mitsuko is letterlijk en figuurlijk een hoer ja.
Ik zat gisteren in de RAI, anderen een tijd terug in de Emergohal (waar dat is? Al sla je me dood.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nope, eigenlijk nooit.
Was daarom ook verbaast toen ik van sommigen las dat ze vandaag in de RAI tentamens moesten maken
quote:
Hentai is de verzamelnaam voor hele excentrieke Japanse porno.quote:
Dat valt nog meequote:
Ik weet niet wat jij allemaal weet van gare Japanse dingen hè. Dat van Voorburg was té obvious.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Hihi als DuTank van die ''domme'' dingen vraagt krijgt tie geen antwoord, maar ik wel.
Bdh en MR
WE HEBBEN EEN KENNER!quote:
Daarom moet je meedraaien in dit topic. Dan weet je gewoon wat beide is.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal weet van gare Japanse dingen hè. Dat van Voorburg was té obvious.
Ik heb ooit een plaatje gezien van Charizard die Ash neukte die op zijn beurt Pikachu neuktequote:Op woensdag 21 december 2011 21:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
WE HEBBEN EEN KENNER!
Oh wacht:![]()
(Tentacle rape
)
Nooooo! Mental image.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb ooit een plaatje gezien van Charizard die Ash neukte die op zijn beurt Pikachu neukte
de horrorquote:Op woensdag 21 december 2011 21:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb ooit een plaatje gezien van Charizard die Ash neukte die op zijn beurt Pikachu neukte
Hoor 't net jaquote:Op woensdag 21 december 2011 21:52 schreef DeJori het volgende:
Denk je godverdomme ook een keer lekker voetbal te gaan zitten kijken
quote:
Brock in een zuster Joy en officer Jenny orgyquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
Brock in een zuster Joy en officer Jenny orgy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu moet huilen: want OMG alsjeblieft hou hier mee op.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
Brock in een zuster Joy en officer Jenny orgy
Die kreeg ik ooit toen ik i nde brugklas zat van iemandquote:Op woensdag 21 december 2011 22:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu moet huilen: want OMG alsjeblieft hou hier mee op.Of moet lachen omdat ik me nog herinner dat hij in elke stad 'verliefd' werd op de zuster, die politieagent, of allebei.
Muisjeeee!quote:
blijft een prachtige seriequote:Op woensdag 21 december 2011 22:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu moet huilen: want OMG alsjeblieft hou hier mee op.Of moet lachen omdat ik me nog herinner dat hij in elke stad 'verliefd' werd op de zuster, die politieagent, of allebei.
Klopt! En documentaires op NGC en Discovery en zo!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die kreeg ik ooit toen ik i nde brugklas zat van iemand![]()
En Brock was een held, die vent die hem insprak spreekt ook allerlei aflevering van geschiedenisprogramma's in, dat was hilarisch in de zesde
Stel je voor, kom er een prof. naar je toe: eej, bende gij een jongen of een meisje?quote:
Als het goed is heb ik daar ook nog een plaatje overquote:Op woensdag 21 december 2011 22:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Stel je voor, kom er een prof. naar je toe: eej, bende gij een jongen of een meisje?
en dan komt z'n kleinzoon: 'hoe heet hij ook alweer?'
Doen ze altijd bij androgyne personenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:10 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Mijn doctor doet dat ook altijd hoor
sowiesoquote:Op woensdag 21 december 2011 22:17 schreef shifto het volgende:
Iedereen kan die zeker 100% meezingen.
jaquote:Op woensdag 21 december 2011 22:17 schreef shifto het volgende:
Iedereen kan die zeker 100% meezingen.
Dan hebben we iets gemeenquote:
Ik wil wel lachen, maar hij is echt te lamequote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan hebben we iets gemeenWe zijn allebei trots op mij
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef Muisraket het volgende:
Ik weet niet of ik ze allemaal mee kan zingen, maar sowieso een aantal! Ik zeg, karaoke?
VRIJDAG POKEMON KARAOKE DAG!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef Muisraket het volgende:
Ik weet niet of ik ze allemaal mee kan zingen, maar sowieso een aantal! Ik zeg, karaoke?
Deal! En dan komt je moeder binnen...quote:
Gaat ze meedoenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Deal! En dan komt je moeder binnen...
Ach kan ze toch nietquote:
Ik de meesten ook niet merk ik nu.quote:
Jij wel dan?quote:
Ik heul welquote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik denk de meesten ook niet merk ik nu.
Ja ga niet in m'n eentjequote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik de meesten ook niet merk ik nu.
kan nu niet luisteren, zal/morgen eens kijken wat ik er nog van ken hahaquote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik de meesten ook niet merk ik nu.
Ik zal oefenen morgen.quote:
quote:
quote:
Denken dat ik daar te normaal voor ben, nigga please!quote:
Ik dacht dat je daar te gek voor wasquote:Op woensdag 21 december 2011 22:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Denken dat ik daar te normaal voor ben, nigga please!
quote:
Trusten en succes morgen!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef DeJori het volgende:
Zo, morgen laatste dag school voor de vakantie. Ik ga maar eens slapen, moet er weer vroeg uit.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef DeJori het volgende:
Zo, morgen laatste dag school voor de vakantie. Ik ga maar eens slapen, moet er weer vroeg uit.
Lekker! Het wordt ook weer eens tijd voor vakantiequote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef DeJori het volgende:
agreed.quote:Op donderdag 22 december 2011 07:37 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Lekker! Het wordt ook weer eens tijd voor vakantie
Ik, mr en shifto waren bij barrie thuis aan het gangbangenquote:Op donderdag 22 december 2011 07:37 schreef DeJori het volgende:
Moggel. Ik zie dat jullie het rustig hebben gehouden gisterenavond
En ik mocht er niet bij zijn?quote:Op donderdag 22 december 2011 08:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik, mr en shifto waren bij barrie thuis aan het gangbangen![]()
Moggel meneer, moet je werken morgen? Succes met je presentatie
Meer mannen dan vrouwen is gay, en shifto had nog wat leuk speelgoed om uit te testen dus hij moest wel komen. Heb je vakantie, moet je werkenquote:Op donderdag 22 december 2011 08:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
En ik mocht er niet bij zijn?
Morgen werken ja, 15:45-21:00
Als wij het samen doen zijn er géén vrouwen. Dat is pas gay.quote:Op donderdag 22 december 2011 08:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Meer mannen dan vrouwen is gay, en shifto had nog wat leuk speelgoed om uit te testen dus hij moest wel komen. Heb je vakantie, moet je werken![]()
Nee dat is niet gay want wij kijken elkaar niet aan, je moet wel de regels kennen, DeJori!quote:Op donderdag 22 december 2011 08:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als wij het samen doen zijn er géén vrouwen. Dat is pas gay.
Ik heb echt alleen met kerst en oudennieuw vrij
oudjaars dag, of het nieuwe jaarquote:Op donderdag 22 december 2011 08:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee dat is niet gay want wij kijken elkaar niet aan, je moet wel de regels kennen, DeJori!
En da's wel zuurWhat about Deutschland?
oudjaarsdag deden we vorig jaar ook toch??quote:Op donderdag 22 december 2011 08:45 schreef DeJori het volgende:
[..]
oudjaars dag, of het nieuwe jaar
volgens mij wel jaquote:Op donderdag 22 december 2011 08:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
oudjaarsdag deden we vorig jaar ook toch??
Toen was het iig niet druk. Als de rest ook kan op 31-12...quote:Op donderdag 22 december 2011 08:46 schreef DeJori het volgende:
[..]
volgens mij wel jaik geloof niet dat dat vuurwerk erg lang bij jou heeft gestaan iig
Hoeveel kilo zwartkruit heb je gekocht man?quote:Op donderdag 22 december 2011 08:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Toen was het iig niet druk. Als de rest ook kan op 31-12...![]()
En als er brand was, zou het vuurwerk onze laatste zorg zijn
1 of 2quote:Op donderdag 22 december 2011 08:50 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hoeveel kilo zwartkruit heb je gekocht man?
boem?quote:
Als ie boem zegt is er in ieder geval weinig over van het huis van Drs. Nieponnie.quote:
Drs. nog wel. Heb je stiekem je diploma gehaald zonder het mij te vertellen?quote:Op donderdag 22 december 2011 08:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ie boem zegt is er in ieder geval weinig over van het huis van Drs. Nieponnie.
Ja in de oorlog toch al, duhquote:Op donderdag 22 december 2011 09:03 schreef DeJori het volgende:
[..]
Drs. nog wel. Heb je stiekem je diploma gehaald zonder het mij te vertellen?
Zeker wel ja!quote:Op donderdag 22 december 2011 10:19 schreef bijdehand het volgende:
Fuck yeahMorgen ga je naar Leiden ofwa?
iemand vroeg pas of ik daar heen wilde met haar, 'eh nee'quote:
Nouja!quote:Op donderdag 22 december 2011 10:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
iemand vroeg pas of ik daar heen wilde met haar, 'eh nee'
Ik ook!quote:Op donderdag 22 december 2011 10:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nouja!
Goedemorgen allemaal!Ik heb vandaag gewoon kunnen uitslapen! Ik was helemaal vergeten hoe heerlijk dat is.
Shifto van de flexibele werktijden!quote:
Ach ik ben hier ooit ingedutquote:Op donderdag 22 december 2011 11:12 schreef shifto het volgende:
I knowMaarja.. Laten we het erop houden dat dat mijn enige minpuntje is hier
Ik heb ook slapend in de collegezaal gezeten.quote:
Dat heb ik weleens gehad bij economie. En dan gewoon rechtop zitten met m'n hoofd op iemand schouderquote:Op donderdag 22 december 2011 11:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb ook slapend in de collegezaal gezeten.
Hier durven ze dat niet. Muhahahaquote:Op donderdag 22 december 2011 11:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Maken mensen uit jullie colleges dan geen foto's?Of is dat mbo humor?
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Denk ik vakantie te hebben, heb ik nu nog gewoon les. Ik als een gek naar school, kom ik de les niet meer want te laat. Nu ga ik MR nadoen en slapen op school.
Ik keek nog recht voor me uit volgens mij, alleen dan met een iets ingezakter hoofd. Ben gelukkig niet op iemands schouder in slaap gevallen, lol!quote:Op donderdag 22 december 2011 11:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat heb ik weleens gehad bij economie. En dan gewoon rechtop zitten met m'n hoofd op iemand schouder![]()
In de collegezaal sliep ik te kort en zagen niet veel mensen het, in een klein lokaal heeft volgens mij niemand foto's gemaakt, maar ze zaten me wel uit te lachen.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Maken mensen uit jullie colleges dan geen foto's?Of is dat mbo humor?
Vind je het gek zonder koffie na 4 uur slaap?quote:
niet liegen jij, heb ik je nooit zien doen en anders: vonden daniel en jij dat geil?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat heb ik weleens gehad bij economie. En dan gewoon rechtop zitten met m'n hoofd op iemand schouder![]()
BBwtf
hahaha
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vind je het gek zonder koffie na 4 uur slaap?*Haphaphap* En ook altijd echt maar een paar minuten écht slapen hoor, voor de rest gewoon knikkebollen enz.
Oké, dat is wel te erg.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Begrijpelijk hoor. Hier zat laatst een klasgenoot gewoon te snurken.
Mijn studie economie.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
niet liegen jij, heb ik je nooit zien doen en anders: vonden daniel en jij dat geil?
Lolquote:Op donderdag 22 december 2011 11:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Begrijpelijk hoor. Hier zat laatst een klasgenoot gewoon te snurken.
ik zou op een tafel gaan staan, broek op de enkels, helikoptertje alles, dan pissen op iemand zn lunch en dan nog aftrekken op een of andere geile secretaressequote:Op donderdag 22 december 2011 11:35 schreef shifto het volgende:
Ik heb wel eens bij een stage geslapen, want de begeleider zei dat ik mijn pauze mocht doen wat ik wilde, dus ging ik slapen
Oooo, daarom kreeg je huisarrest 4 jaar geleden met kerst...quote:Op donderdag 22 december 2011 11:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik zou op een tafel gaan staan, broek op de enkels, helikoptertje alles, dan pissen op iemand zn lunch en dan nog aftrekken op een of andere geile secretaresse
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik zou op een tafel gaan staan, broek op de enkels, helikoptertje alles, dan pissen op iemand zn lunch en dan nog aftrekken op een of andere geile secretaresse
Jaloers dat hij de helikopter kan?quote:
Kan BB ook, bij iemand andersquote:Op donderdag 22 december 2011 11:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jaloers dat hij de helikopter kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |