Goed,quote:
Dat is waar, je zou ze zo willen gaan halen, maar dat gaat nietquote:Op woensdag 28 december 2011 17:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Fijn dat het beter met ze gaat, maar m'n hartje breekt nog steeds een beetje als ik ze daar in zo'n kooitje zie
Mijne ook hoorquote:Op woensdag 28 december 2011 17:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Fijn dat het beter met ze gaat, maar m'n hartje breekt nog steeds een beetje als ik ze daar in zo'n kooitje zie
Ach, ik word helemaal ontroerd zo door vooral Bliksem. Wat een mooi katje is ie aan het worden, met z'n al lekkere dikke kopquote:Op woensdag 28 december 2011 17:41 schreef Mama_Mia het volgende:
Bliksem![]()
![]()
oh echt ik had m zo mee willen nemenhij trilde toen ik het kooitje openmaakte maar gelijk daarna ontspande ie zich, ik heb een hele tijd tegen m staan kletsen en op een gegeven moment ging hij zelfs spinnen en kroelen en me wassen
Ik ben een beetje verliefdquote:Op woensdag 28 december 2011 18:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach, ik word helemaal ontroerd zo door vooral Bliksem. Wat een mooi katje is ie aan het worden, met z'n al lekkere dikke kop![]()
![]()
![]()
Ik hoop toch zo dat er gauw een blijvend mandje voor ze is.
Jij bent wel vaak verliefd of niet?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:04 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verliefdik vond Joe altijd superleuk maar sinds we achter Bliksem hebben aan zitten vangen in het maïsveld en hij me nog steeds herkende ben ik echt zo gek op m
In dit geval mag dat!quote:Op woensdag 28 december 2011 18:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij bent wel vaak verliefd of niet?
Nou ik vind dat er veel liefde heen en weer gaat ondanks het slechte nieuwsquote:
Kan ik me alleen maar bij aansluiten.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
Wat fijn dat ze minder bang warenIk duim dat ze (na het castreren) snel een geweldig baasje krijgen waar ze voor altijd blijven.
Ik vind dat je helemaal gelijk hebtquote:Op woensdag 28 december 2011 19:09 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nou ik vind dat er veel liefde heen en weer gaat ondanks het slechte nieuws.
Ik zou dolgraag willenquote:Op woensdag 28 december 2011 22:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
En in het nieuwe jaar ga jij een kitten adopteren?
aaaaahquote:Op woensdag 28 december 2011 22:23 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik zou dolgraag willenmaar door tijdgebrek en ziekte kan dat helaas niet
Mooie foto en een heel schattig filmpje.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:37 schreef Oognip het volgende:
Nog even een laatste foto en filmpje dit jaar van Evi.
Gister was mijn schoot overbelast. Pingoo en Evi op schoot, Muis links en Luna rechts
[ afbeelding ]
Evi wast Pingoo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |