Ik ookquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
Evi!Ben benieuwd hoe het met beide heren is
Ik noem haar toch niet mijn kindquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:56 schreef indaha het volgende:
Je noemt haar al Kind, ze gaat nooit meer weg bij je
Goede lobby! Ik vind Evi ook wel erg passen bij Oognip!quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:56 schreef indaha het volgende:
Je noemt haar al Kind, ze gaat nooit meer weg bij je
Ik nietquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:37 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Goede lobby! Ik vind Evi ook wel erg passen bij Oognip!
Dat is inderdaad "blijf"materiaal voor haar toekomstige baasjequote:Op dinsdag 27 december 2011 22:19 schreef BlueEyes het volgende:
Haha, wat een lekker wijffie!
Dat is toch absoluut "blijf"materiaal? Zo lief, schattg, onschuldig, je maakt nog eens wat mee enzo..![]()
En geef de heren morgen maar een dikke knuffel, ben benieuwd hoe het is...
Ik hoop het ook heel erg!quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:02 schreef indaha het volgende:
Ik ook , ik hoop echt dat ze minder angstig zijn
Ik ben er! Even foto's uploadenquote:Op woensdag 28 december 2011 16:34 schreef indaha het volgende:
Oognip ben je al terug, doe eens gauw verslag uitbrengen
Fijn! Dat is blij nieuws.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben er! Even foto's uploaden
Maar even kort: ze waren een stuk minder bang en herkenden ons heel goed
Gelukkigquote:Op woensdag 28 december 2011 16:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben er! Even foto's uploaden
Maar even kort: ze waren een stuk minder bang en herkenden ons heel goed
Ze worden morgen geholpen.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:14 schreef indaha het volgende:
Wat fijn om te zien dat het beter gaat,nu hoop ik dat ze snel geholpen worden en dan een lief baasje krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |