quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:50 schreef oh-oh het volgende:
en ik hou niet eens van katten, kun je nagaan!
+1quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:28 schreef Muis006 het volgende:
Aww
Ik ben het volmondig met oh-oh eens..
Hier moet ik het helaas helemaal mee eens zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:39 schreef oh-oh het volgende:
Oh bah, ik vind het hartverscheurend eigenlijk
Wat ik vooral zo jammer vind is dat ze nu weer zo bang zijn. Joe was echt supertam toen hij hier woonde (tenzij visite) en Odie was voor ons ook al heel tam. Door alle avonturen de eerste paar weken op de Bauernhof waardoor Odie 10 dagen buiten/ergens verstopt in huis zat is dat tamme er een beetje uit gegaan en heeft plaatsgemaakt voor angst. Toen vertrouwde hij eindelijk weer mensen en nu moet ie weer opnieuw beginnen. Dat vind ik zo sneuquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:04 schreef Cat22 het volgende:
Ik word er gewoon verdrietig van als ik die bange koppies daar achter de tralies zie.Het was te verwachten, ze kwamen ook zo bang bij Oognip en daarna bij Rewimo en familie, en hadden hun tijd nodig om te wennen en zich thuis te voelen.
En nu moet het weer opnieuw (hopelijk niet te lang in het asiel en héél snel bij een nieuw baasje). Echt zo jammer dat ze opeens snelsnel weg moesten.![]()
En verder zeg ik er maar niks over.![]()
Ik heb net even gebeld maar ze zijn gesloten zegt de telefoonquote:Op zaterdag 24 december 2011 10:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Beterschap Samzz, je gezondheid gaat voor hoor
Oognip, heb je gebeld/gemaild met het asiel hoe het nu gaat? Of kan dat niet
Telefonisch zijn ze toch pas na half 2 bereikbaar?quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb net even gebeld maar ze zijn gesloten zegt de telefoonterwijl ze gewoon open zijn. Zal het zo nog eens proberen.
Op zaterdag zijn ze open van 10 tot 12quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Telefonisch zijn ze toch pas na half 2 bereikbaar?
Wehehehe, bekende geur.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Op zaterdag zijn ze open van 10 tot 12Ik probeer het zo nog een keer.
Mijn vriend en ik hebben nu al 2x een bruin rond dingetje gevonden waar Evi mee aan het spelen was. Ik pakte het op om te kijken wat het is en rook er aan, was het een drolletje! En mijn vriend heeft net ontdekt hoe Evi daar aan komt.
Ze gaat de kattenbak in, pakt een drolletje in haar bek (), loopt de kattenbak uit en gaat er mee spelen
toen mijn vriend haar in haar nekvel pakte om het drolletje af te pakken had ze hem weer in der bekkie
Lekkerding
Ja dat dacht ik inderdaad al. Naja dan zie ik het woensdag welquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:02 schreef Samzz het volgende:
Bellen heeft geen zin, het asiel is dicht ivm kerst.
Bedankt voor de beterschapswensen, trouwens.
quote:Op zondag 25 december 2011 14:10 schreef Oognip het volgende:
Evi lag gister zo schattig bij meik moest haar wel vasthouden anders rolde ze van de bank
[ afbeelding ]
Thanks meisquote:Op zondag 25 december 2011 17:18 schreef sararaats het volgende:
[..]![]()
en voor Evi ook prettige feestdagen !!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |