JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zullen wij het samen kopen, gewoon als cadeautje voor de arme sloebers hier? Verkoop jij nog wat coke, dan doe ik nog wel wat rijke, eenzame mannen een plezier tijdens de feestdagen. Zo brengen we geld op voor ons goede doel
Ik was er ook nooit zo van, maar nu heb ik dus iets wat me wel aanspreekt. En ik moet zeggen dat ik er ook zelfverzekerder van word, omdat ik weet dat anderen het ook ruiken. En lekker ruiken is gewoon een dingetjequote:Op dinsdag 20 december 2011 21:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Misschien omdat ik nooit zo goed weet wat ik ermee aan moet...en mensen weer teleurstel door het toch niet te gebruiken
Goed idee!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zullen wij het samen kopen, gewoon als cadeautje voor de arme sloebers hier? Verkoop jij nog wat coke, dan doe ik nog wel wat rijke, eenzame mannen een plezier tijdens de feestdagen. Zo brengen we geld op voor ons goede doel
http://www.google.nl/sear(...)Project+Hollywood%22quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof van niethebben die mijn idee gejat?
Oeh goed plan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hou wel van warmMisschien ook wel lekker met vanilleijs of vla zoals bij apfelstrudel
Ik gebruik natuurlijk al deodorant. Vind iets anders erbij toch een beetje overdreven. Maar het zal aan mij liggen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:18 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
hehe, een geurtje gebruiken is toch niet zo moeilijk
Muchas gracias.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:20 schreef benzin het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)Project+Hollywood%22
Had hij een ring om en had je het idee dat het wederzijds was?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:17 schreef Moonwalk het volgende:
Ik was net bij een bedrijf, ik was in 1 klap verliefd op die vent. Sodeju wat een leuke man.
Maar dat gaan we maar niet doenwant zaken zijn zaken enzo
OH wat jij hier allemaal doet als ik even weg ben om zaken te doen zodat ik je met kerst een Ferari kan gevenquote:
met wordfeud?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
Jongens wat is deze? Ik ben aan het verliezen van die zweetteef volgens mij.
Heh, kun je een tussenstand zien dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
Ik heb dat boek van hem gehad voor mijn verjaardagquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:20 schreef benzin het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)Project+Hollywood%22
ik doe ook altijd alleen deo hoor, maar moeilijk is het niet om nog een geurtje op te doen. Doe ik soms wel als ik uitga trouwens.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik gebruik natuurlijk al deodorant. Vind iets anders erbij toch een beetje overdreven. Maar het zal aan mij liggen.
wat. ik raak hem toch niet aanquote:
Was het zo erg?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
OH wat jij hier allemaal doet als ik even weg ben om zaken te doen zodat ik je met kerst een Ferari kan gevenwees maar lekker jelly
Dat is ook een verdomde aandachtshoer en jankbal jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
Nooooooo, waar kan ik stemmen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
Het huis krijgt geen naam, dan valt het veel te veel op wat daar gebeurdquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:19 schreef Strani het volgende:
Goed idee!
Ik wil wel graag m'n eigen voornaam als naam van het huis dan want m'n nickname zou raar staan.
Hij had geen ring om, hij vroeg of ik nog bleef voor een drankje, maar dat deed ik niet. Want ik deed daar wel als een baws enzo he.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Had hij een ring om en had je het idee dat het wederzijds was?
Ik wil wel een beetje erkenning hoor!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het huis krijgt geen naam, dan valt het veel te veel op wat daar gebeurd
Nog niet. Wacht maar tot de zaken klaar zijnquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:21 schreef Strani het volgende:
Trouwens Moon, ik wilde een Ferrari, niet zo'n Chinese Ferari.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |