Hugo Boss - Just different.quote:
Bedankt voor je stem.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik heb op je gestemd ouwe
Omdat je het zo graag wilt
Ik moest nog wat laten afbakken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:12 schreef Cactus1 het volgende:
Er stromen meer aanbiedingen binnen per DM. Het lijkt wel kerstmis
Die ken ik niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hugo Boss - Just different.
En dan de 100ml en een aftershave en douchegel. Eigenlijk houd ik niet van die setjes, maar de 40ml los was maar 10 euro goedkoper.Dus dan kan ik net zo goed de 100 nemen met die dingen.
Ik ben ook een beetje op zoek voor komend jaarquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:13 schreef kutkloon7 het volgende:
eens kijken of ik deze vakantie misschien op kamers kan
al wat gevonden? ik zag op ssh wel wat staan op de burgemeester reigerstraat en a'damsestraatweg. Dat is wel allemaal hospiteren, en als dat niet lukt ga ik misschien gewoon voor zo'n woning bij de uithof.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje op zoek voor komend jaar
Wat zegt het over mij dat ik altijd een beetje droevig word als iemand mij een luchtje cadeau doet?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Sowieso ben ik een n00b wat betreft luchtjes, ik vertrouw op de smaak van m'n beste vriendin. Zij heeft Sun van Jill Sander (ofzoiets) voor me uitgekozen, en ik vind 'm tof ook nog
Nou, ik weet niet? Hoezo wordt je daar droevig van danquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat zegt het over mij dat ik altijd een beetje droevig word als iemand mij een luchtje cadeau doet?
Ik heb mezelf pas net een jaar ingeschreven bij ssh. Maar ik weet niet, denk dat ik als ik moet hospiteren enzo toch niet heel veel kans maak.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:15 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
al wat gevonden? ik zag op ssh wel wat staan op de burgemeester reigerstraat en a'damsestraatweg. Dat is wel allemaal hospiteren, en als dat niet lukt ga ik misschien gewoon voor zo'n woning bij de uithof.
The game gelezen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:16 schreef Strani het volgende:
Al die mensen die hier kamers zoeken: Huur gewoon samen een mooi apartement. En die noemen we dan 'Het Versierhuis' en we kunnen daar allemaal wanneer we willen langskomen.
Waarom dat dan? Ik geef dat echt niet zomaar aan iedereen hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat zegt het over mij dat ik altijd een beetje droevig word als iemand mij een luchtje cadeau doet?
I'm jelly!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:17 schreef Moonwalk het volgende:
Ik was net bij een bedrijf, ik was in 1 klap verliefd op die vent. Sodeju wat een leuke man.
Maar dat gaan we maar niet doenwant zaken zijn zaken enzo
Ik weet niet, je kan het altijd proberen. Maar bij die woningen op de uithof hoef je vaak niet eens te hospiteren, dus das wel lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb mezelf pas net een jaar ingeschreven bij ssh. Maar ik weet niet, denk dat ik als ik moet hospiteren enzo toch niet heel veel kans maak.
Misschien omdat ik nooit zo goed weet wat ik ermee aan moet...en mensen weer teleurstel door het toch niet te gebruikenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:16 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet? Hoezo wordt je daar droevig van dan?
hehe, een geurtje gebruiken is toch niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Misschien omdat ik nooit zo goed weet wat ik ermee aan moet...en mensen weer teleurstel door het toch niet te gebruiken
Daar gaan onze kansenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:17 schreef Moonwalk het volgende:
Ik was net bij een bedrijf, ik was in 1 klap verliefd op die vent. Sodeju wat een leuke man.
Maar dat gaan we maar niet doenwant zaken zijn zaken enzo
Zullen wij het samen kopen, gewoon als cadeautje voor de arme sloebers hier? Verkoop jij nog wat coke, dan doe ik nog wel wat rijke, eenzame mannen een plezier tijdens de feestdagen. Zo brengen we geld op voor ons goede doelquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:16 schreef Strani het volgende:
Al die mensen die hier kamers zoeken: Huur gewoon samen een mooi apartement. En die noemen we dan 'Het Versierhuis' en we kunnen daar allemaal wanneer we willen langskomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |