heb jij er ook zoveel last van dat teveel van de monetaire eenheden in dit land zich buiten jouw geldbuidel bevinden? goh.. ik dacht dat ik daar alleen aan leedquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn portemonnee geeft je gelijk, gelukkig matst Strani me altijd.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:03 schreef heloef het volgende:
Ik ben onervaren.
Waarmee niet dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkenquote:
Dank u wel edelachtbare. Ook voor het niet mij veroordelen tot de proceskosten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:03 schreef kingtoppie het volgende:
Nouja, mijn oordeel is gedwongen een verzoenings-behandeling bij de psycholoog tussen beide. Hiermee beëindig ik deze zaak.
Slet!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, ik had ook net mijn spiegel tevoorschijn gehaald voor Strani's cadeau.
Want?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een paar jaar werken maakt je ook nog niet ervaren he?
Wel eens een kijkje in KPD genomen?quote:
Ik geloof in reincarnatie dus ik heb al zeker honderden jaren gewerkt. Kom maar op met dat lintje.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn mensen die al 50 jaar werken, de hebben pas echt ervaring
Ik kreeg een DM dat iemand zijn vinger in me wilde stoppen, vanaf dat moment zou het groepsverkrachting wordenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:03 schreef Strani het volgende:
Net zei je nog verkrachting, nu is het weer aanranding. Hier gaat de rechtbank ook niet blij mee zijn.
Haha, ik hoor in DM wel van wie dat afkwam.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kreeg een DM dat iemand zijn vinger in me wilde stoppen, vanaf dat moment zou het groepsverkrachting worden
WTFquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kreeg een DM dat iemand zijn vinger in me wilde stoppen, vanaf dat moment zou het groepsverkrachting worden
die doen vast iets fout.. mensen die vruugah 40 jaar gewerkt hadden mochten gewoon met pensioenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ruilen, lintje voor lijntje?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof in reincarnatie dus ik heb al zeker honderden jaren gewerkt. Kom maar op met dat lintje.
Dat je coke van Strani aanneemt om niet te getuigenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
Wat heeft dat nu weer te maken met dat ik een slet ben?
Dan is de hele wereld onervaren.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
slet kan zelfs een heel posi koosnaampje zijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat je coke van Strani aanneemt om niet te getuigen![]()
Had je ook kuthoer kunnen noemen, maar slet bekt net wat lekkerder
Je had me sowieso niet gevraagd om te getuigen, dit leverde me nog voordeel op ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat je coke van Strani aanneemt om niet te getuigen![]()
Had je ook kuthoer kunnen noemen, maar slet bekt net wat lekkerder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |