Want?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een paar jaar werken maakt je ook nog niet ervaren he?
Wel eens een kijkje in KPD genomen?quote:
Ik geloof in reincarnatie dus ik heb al zeker honderden jaren gewerkt. Kom maar op met dat lintje.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn mensen die al 50 jaar werken, de hebben pas echt ervaring
Ik kreeg een DM dat iemand zijn vinger in me wilde stoppen, vanaf dat moment zou het groepsverkrachting wordenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:03 schreef Strani het volgende:
Net zei je nog verkrachting, nu is het weer aanranding. Hier gaat de rechtbank ook niet blij mee zijn.
Haha, ik hoor in DM wel van wie dat afkwam.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kreeg een DM dat iemand zijn vinger in me wilde stoppen, vanaf dat moment zou het groepsverkrachting worden
WTFquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kreeg een DM dat iemand zijn vinger in me wilde stoppen, vanaf dat moment zou het groepsverkrachting worden
die doen vast iets fout.. mensen die vruugah 40 jaar gewerkt hadden mochten gewoon met pensioenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ruilen, lintje voor lijntje?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof in reincarnatie dus ik heb al zeker honderden jaren gewerkt. Kom maar op met dat lintje.
Dat je coke van Strani aanneemt om niet te getuigenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
Wat heeft dat nu weer te maken met dat ik een slet ben?
Dan is de hele wereld onervaren.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
slet kan zelfs een heel posi koosnaampje zijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat je coke van Strani aanneemt om niet te getuigen![]()
Had je ook kuthoer kunnen noemen, maar slet bekt net wat lekkerder
Je had me sowieso niet gevraagd om te getuigen, dit leverde me nog voordeel op ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat je coke van Strani aanneemt om niet te getuigen![]()
Had je ook kuthoer kunnen noemen, maar slet bekt net wat lekkerder
Oh, dat ga ik ook even checken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:09 schreef Myraela het volgende:
Zo. Zorgtoeslag was binnen. Zorgtoeslag weer uitgegeven aan het luchtje. Nu ben ik nerveus en ik hoop ik dat hij het wel lekker gaat vinden.
Dat is dan wel zorg in de meeste ruime zin van het woord.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:09 schreef Myraela het volgende:
Zo. Zorgtoeslag was binnen. Zorgtoeslag weer uitgegeven aan het luchtje. Nu ben ik nerveus en ik hoop ik dat hij het wel lekker gaat vinden.
Eerst die prijs binnen slepen, en daarna laten zien dat je hem eigenlijk heul niet verdiendequote:Op dinsdag 20 december 2011 21:01 schreef Capstan het volgende:
Zeg, wat denken jullie? Kan ik die slechtste hosselaar-verkiezing winnen?
Moet ik die willen winnen?
Welke is het geworden?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:09 schreef Myraela het volgende:
Je moet goed voor je vrienden zorgen toch.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is dan wel zorg in de meeste ruime zin van het woord.
Wat IS het eigenlijk voor een luchtje?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:09 schreef Myraela het volgende:
Van de paar duizend vrouwelijke FOK!kers krijgt hij vast wel sympathy-seks van een paar van hen. Prima taktiek dus.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:10 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Eerst die prijs binnen slepen, en daarna laten zien dat je hem eigenlijk heul niet verdiende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |