met wordfeud?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
Jongens wat is deze? Ik ben aan het verliezen van die zweetteef volgens mij.
Heh, kun je een tussenstand zien dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
Ik heb dat boek van hem gehad voor mijn verjaardagquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:20 schreef benzin het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)Project+Hollywood%22
ik doe ook altijd alleen deo hoor, maar moeilijk is het niet om nog een geurtje op te doen. Doe ik soms wel als ik uitga trouwens.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik gebruik natuurlijk al deodorant. Vind iets anders erbij toch een beetje overdreven. Maar het zal aan mij liggen.
wat. ik raak hem toch niet aanquote:
Was het zo erg?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
OH wat jij hier allemaal doet als ik even weg ben om zaken te doen zodat ik je met kerst een Ferari kan gevenwees maar lekker jelly
Dat is ook een verdomde aandachtshoer en jankbal jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
Nooooooo, waar kan ik stemmen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
Het huis krijgt geen naam, dan valt het veel te veel op wat daar gebeurdquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:19 schreef Strani het volgende:
Goed idee!
Ik wil wel graag m'n eigen voornaam als naam van het huis dan want m'n nickname zou raar staan.
Hij had geen ring om, hij vroeg of ik nog bleef voor een drankje, maar dat deed ik niet. Want ik deed daar wel als een baws enzo he.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Had hij een ring om en had je het idee dat het wederzijds was?
Ik wil wel een beetje erkenning hoor!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het huis krijgt geen naam, dan valt het veel te veel op wat daar gebeurd
Nog niet. Wacht maar tot de zaken klaar zijnquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:21 schreef Strani het volgende:
Trouwens Moon, ik wilde een Ferrari, niet zo'n Chinese Ferari.
Hop, personal shopping coach mee en gaan met die banaanquote:
Nee, vast niet moeilijk, maar ik schijn er erg gevoelig voor te zijn. Ik ga soms al bijna van mijn graat als anderen een duidelijk aanwezig luchtje op hebben. Als ik het dan ook nog zelf ga doen...quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:21 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik doe ook altijd alleen deo hoor, maar moeilijk is het niet om nog een geurtje op te doen. Doe ik soms wel als ik uitga trouwens.
Nee hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nog niet. Wacht maar tot de zaken klaar zijn
iedereen heeft luchtjes.. en soms moet je dat goed verstoppen met luchtjes uit flesjesquote:
Nee, maar even spytoolen op "jankbal" en dan krijg je de lijstje van mensen te zien.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heh, kun je een tussenstand zien dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |