Ik heb mezelf pas net een jaar ingeschreven bij ssh. Maar ik weet niet, denk dat ik als ik moet hospiteren enzo toch niet heel veel kans maak.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:15 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
al wat gevonden? ik zag op ssh wel wat staan op de burgemeester reigerstraat en a'damsestraatweg. Dat is wel allemaal hospiteren, en als dat niet lukt ga ik misschien gewoon voor zo'n woning bij de uithof.
The game gelezen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:16 schreef Strani het volgende:
Al die mensen die hier kamers zoeken: Huur gewoon samen een mooi apartement. En die noemen we dan 'Het Versierhuis' en we kunnen daar allemaal wanneer we willen langskomen.
Waarom dat dan? Ik geef dat echt niet zomaar aan iedereen hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat zegt het over mij dat ik altijd een beetje droevig word als iemand mij een luchtje cadeau doet?
I'm jelly!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:17 schreef Moonwalk het volgende:
Ik was net bij een bedrijf, ik was in 1 klap verliefd op die vent. Sodeju wat een leuke man.
Maar dat gaan we maar niet doenwant zaken zijn zaken enzo
Ik weet niet, je kan het altijd proberen. Maar bij die woningen op de uithof hoef je vaak niet eens te hospiteren, dus das wel lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb mezelf pas net een jaar ingeschreven bij ssh. Maar ik weet niet, denk dat ik als ik moet hospiteren enzo toch niet heel veel kans maak.
Misschien omdat ik nooit zo goed weet wat ik ermee aan moet...en mensen weer teleurstel door het toch niet te gebruikenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:16 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet? Hoezo wordt je daar droevig van dan?
hehe, een geurtje gebruiken is toch niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Misschien omdat ik nooit zo goed weet wat ik ermee aan moet...en mensen weer teleurstel door het toch niet te gebruiken
Daar gaan onze kansenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:17 schreef Moonwalk het volgende:
Ik was net bij een bedrijf, ik was in 1 klap verliefd op die vent. Sodeju wat een leuke man.
Zullen wij het samen kopen, gewoon als cadeautje voor de arme sloebers hier? Verkoop jij nog wat coke, dan doe ik nog wel wat rijke, eenzame mannen een plezier tijdens de feestdagen. Zo brengen we geld op voor ons goede doelquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:16 schreef Strani het volgende:
Al die mensen die hier kamers zoeken: Huur gewoon samen een mooi apartement. En die noemen we dan 'Het Versierhuis' en we kunnen daar allemaal wanneer we willen langskomen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zullen wij het samen kopen, gewoon als cadeautje voor de arme sloebers hier? Verkoop jij nog wat coke, dan doe ik nog wel wat rijke, eenzame mannen een plezier tijdens de feestdagen. Zo brengen we geld op voor ons goede doel
Ik was er ook nooit zo van, maar nu heb ik dus iets wat me wel aanspreekt. En ik moet zeggen dat ik er ook zelfverzekerder van word, omdat ik weet dat anderen het ook ruiken. En lekker ruiken is gewoon een dingetjequote:Op dinsdag 20 december 2011 21:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Misschien omdat ik nooit zo goed weet wat ik ermee aan moet...en mensen weer teleurstel door het toch niet te gebruiken
Goed idee!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zullen wij het samen kopen, gewoon als cadeautje voor de arme sloebers hier? Verkoop jij nog wat coke, dan doe ik nog wel wat rijke, eenzame mannen een plezier tijdens de feestdagen. Zo brengen we geld op voor ons goede doel
http://www.google.nl/sear(...)Project+Hollywood%22quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof van niethebben die mijn idee gejat?
Oeh goed plan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hou wel van warmMisschien ook wel lekker met vanilleijs of vla zoals bij apfelstrudel
Ik gebruik natuurlijk al deodorant. Vind iets anders erbij toch een beetje overdreven. Maar het zal aan mij liggen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:18 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
hehe, een geurtje gebruiken is toch niet zo moeilijk
Muchas gracias.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:20 schreef benzin het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)Project+Hollywood%22
Had hij een ring om en had je het idee dat het wederzijds was?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:17 schreef Moonwalk het volgende:
OH wat jij hier allemaal doet als ik even weg ben om zaken te doen zodat ik je met kerst een Ferari kan gevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |