De kleur maakt niets uit, als het maar proper is en dat zal vast beter zijn dan in CPquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:53 schreef Cat22 het volgende:
Q, volgende keer kom je naar het huisje van mijn ouders. Dat is altijd schoon.![]()
Je kunt F_r naar een review vragen. Vooral voer de gifgroene retro badkamer.
quote:
Dat kwam dus goed uitquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:54 schreef indaha het volgende:
Ik moet zeggen dat wij altijd wel goede hotels hebben en ook niet echt duur, we hebben maar een keer een minder hotel gehad, maar volgens mij was dat meer zo'n hotel waar niet veel mensen slapen maar meer ander dingen doen
quote:
Ik dacht aan Sietske.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Weet jij niet eens meer goed hoe je de naam van je kat schrijft?![]()
Dan is het belachelijk duur voor 375. Daarvan had ik in een hotel kunnen zittenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan is het alsnog een aanbiedingshuisje denk ik heur.....
Word.quote:
Nou, dat blijkt. Wijze les iig, dit doen ikke nooit meerquote:
Jij moet nooit naar vakantiepark SlagHAREN gaan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:12 schreef Qwea het volgende:
ik heb overigens NIEUWE dekbedden gehad. NIEUWE. Dus dat is netjes. Alleen toen trok ik het schone dekgoed open... en wat vind ik daar? een grote lange haar, en een stukke dekbedhoes..
Ik heb de mcrib gehad vandaagquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Timur krijgt het volgens mij steeds moeilijker met het niet mogen roken![]()
Haaaaai Tombo![]()
Wanneer gaan we euroknalleren?
Geef je het concept vakantie nog wel een kans of is dat nu ook out the window?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dat blijkt. Wijze les iig, dit doen ikke nooit meer
Ing schrijft tenminste nog een totaal nieuwe danquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht aan Sietske.![]()
![]()
Ligt heul gevoelig hoor.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij moet nooit naar vakantiepark SlagHAREN gaan.![]()
Sorry.![]()
Ja maar ik vond het een beetje smoezelig hotel dus we waren blij dat we er maar 1 nachtje hoefden te slapenquote:
8 januari?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Timur krijgt het volgens mij steeds moeilijker met het niet mogen roken![]()
Haaaaai Tombo![]()
Wanneer gaan we euroknalleren?
ik wil weg, mo nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geef je het concept vakantie nog wel een kans of is dat nu ook out the window?
Verschrijffoutjes maken een kaart persoonlijk en menselijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ing schrijft tenminste nog een totaal nieuwe dan
Ik heb nu 17 kaarten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |