abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 december 2011 @ 11:07:22 #251
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105909431
Wij moeten ook nog naar het gemeentehuis ja :P

Was vorige keer echt al met 12 weken ofzo, die tweede keer is toch een stuk minder spannend merk ik :')
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_105909639
12 weken is wel erg vroeg :D
hmm maar volgens mij gaat trouwen op een dinsdagmorgen nog makkelijker :')

Kuuks krijgen we nog een foto in het kamertopic als je klaar bent straks? :P
  donderdag 22 december 2011 @ 11:17:08 #253
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105909765
Ach welnee covie, je stapt naarbinnen, trekt een nummertje en wacht tot je geroepen wordt...

Vervolgens wordt er een papiertje uitgedraait dat je als mom-to-be mag ondertekenen. Jij zegt dan dat het kiendje in je buik idd van je vriendje is en dat hij het aan mag geven enzo. Je kiest dan ook de achteranaam. Tien minuten later sta je buiten... Is nou echt helemaal niets romantisch aan... :P
pi_105909820
Stelt echt niks voor dat erkennen en gezag aanvragen in principe ook niet.
Maar ik snap sowieso het trouwen omdat je een kind krijgt nooit zo :@

Oh en ik ben DF helemaal vergeten te feliciteren met dr zoon!
Gefeliciteerd *O* Lekker gaan genieten nu met zn 4tjes O+
pi_105909824
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:17 schreef flugeltje het volgende:
Tien minuten later sta je buiten... Is nou echt helemaal niets romantisch aan... :P
^O^ de ambtenaar vond t spannender dan wij geloof ik :P
pi_105909852
Daarna natuurlijk wel even een kop chocolademelk met slagroom en een moorkop bij de hema om het te vieren. :D
pi_105910002
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
Maar ik snap sowieso het trouwen omdat je een kind krijgt nooit zo :@
Volgens mij heeft dat vooral met erfrecht te maken. Dat moet je anders zelf regelen via de notaris met alle kosten van dien. En dan is op maandagochtend trouwen een stuk goedkoper.

Maar weet het verder ook niet. Kan natuurlijk ook gevoelsmatig zijn (allemaal dezelfde achternaam of zo).
  donderdag 22 december 2011 @ 11:25:43 #258
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105910011
Vergeet overigens vooral niet om ook een testament te regelen, dat is eigenlijk nog veel belangrijker... Daarin is ook vruchtgebruik en dergelijke geregeld als er iets met 1 van jullie gebeurd...
pi_105910016
quote:
2s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:13 schreef covie het volgende:
12 weken is wel erg vroeg :D
hmm maar volgens mij gaat trouwen op een dinsdagmorgen nog makkelijker :')

Kuuks krijgen we nog een foto in het kamertopic als je klaar bent straks? :P
Ik wil de liefhebbers wel een Linkje naar m'n photobucket pm'en :)

Wij zijn trouwens ook op een maandagmorgen getrouwd. 5 min. Werk :7.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 22 december 2011 @ 11:26:55 #260
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105910050
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:25 schreef Kyara het volgende:

[..]

Volgens mij heeft dat vooral met erfrecht te maken. Dat moet je anders zelf regelen via de notaris met alle kosten van dien. En dan is op maandagochtend trouwen een stuk goedkoper.

Maar weet het verder ook niet. Kan natuurlijk ook gevoelsmatig zijn (allemaal dezelfde achternaam of zo).
Voor erfrecht hoef je dat ook niet te doen, gratis trouwen is in gemeenschap van goederen en daarin is ook niets m.b.t. vruchtgebruik enzo geregeld... Dus een testament moet dan ook nog en eventueel huwelijkse voorwaarden...
pi_105910080
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:25 schreef flugeltje het volgende:
Vergeet overigens vooral niet om ook een testament te regelen, dat is eigenlijk nog veel belangrijker... Daarin is ook vruchtgebruik en dergelijke geregeld als er iets met 1 van jullie gebeurd...
Juist, heel belangrijk. En daarin regel je ook de voogdij volgens mij als het kind nog jong is en je komt beiden te overlijden. Maar dat weet ik niet zeker.
  donderdag 22 december 2011 @ 11:28:39 #262
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105910106
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:27 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Juist, heel belangrijk. En daarin regel je ook de voogdij volgens mij als het kind nog jong is en je komt beiden te overlijden. Maar dat weet ik niet zeker.
Ja klopt...
pi_105910148
Nadenken over een voogd is ook niet makkelijk trouwens. Althans, das mijn mening.
pi_105910151
Ik vind het maar ingewikkeld. Ben toch blij dat wij al getrouwd zijn en het allemaal dus al geregeld is eerlijk gezegd.

Hoewel de voogdij natuurlijk nog wel geregeld kan/moet worden.
pi_105910340
Ik had vanmorgen de intake bij de vlos in het ziekenhuis en mocht gelukkig weer even spieken O+ niks opgemeten (dat gebeurd over 2 weken, maar dan nog wordt de datum 21 juli aangehouden ;)) maar wel een kindje met armpjes en beentjes en een fel knipperend hartje! Hij doet het nog :') (had zo'n onbestemd gevoel de afgelopen dagen...)

En zomaar een uitwendige echo O+ wat heerlijk!! Het lijkt er ook duidelijk op dat de placenta weer achter ligt, en aangezien ik Leia al bij 14,5 week voelde, kan het best zijn dat ik deze nóg eerder ga voelen :D kan niet wachten O+

Dames die zwanger zijn van de 2e, ik heb dit keer echt een nog meer onwerkelijk gevoel over het zwanger zijn dan de eerste keer, hebben jullie dat ook? Zo raar, nóg een kindje! Hoe zal ie zijn?
  donderdag 22 december 2011 @ 11:35:59 #266
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105910352
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:29 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het maar ingewikkeld. Ben toch blij dat wij al getrouwd zijn en het allemaal dus al geregeld is eerlijk gezegd.

Hoewel de voogdij natuurlijk nog wel geregeld kan/moet worden.
Maar heb je ook een testament dan?
  donderdag 22 december 2011 @ 11:36:58 #267
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105910389
quote:
11s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:29 schreef Kuukske het volgende:
Nadenken over een voogd is ook niet makkelijk trouwens. Althans, das mijn mening.
Wij hebben een tijdelijk voogd benoemd met de opdracht dat die persoon op het moment dat ons allebei iets mocht overkomen gaat kijken wat op dát moment de juiste plek is voor onze kinderen. Dat kan namelijk heel veel schelen gaandeweg de jaren...
  donderdag 22 december 2011 @ 11:38:28 #268
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105910456
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:35 schreef Orea het volgende:
Ik had vanmorgen de intake bij de vlos in het ziekenhuis en mocht gelukkig weer even spieken O+ niks opgemeten (dat gebeurd over 2 weken, maar dan nog wordt de datum 21 juli aangehouden ;)) maar wel een kindje met armpjes en beentjes en een fel knipperend hartje! Hij doet het nog :') (had zo'n onbestemd gevoel de afgelopen dagen...)

En zomaar een uitwendige echo O+ wat heerlijk!! Het lijkt er ook duidelijk op dat de placenta weer achter ligt, en aangezien ik Leia al bij 14,5 week voelde, kan het best zijn dat ik deze nóg eerder ga voelen :D kan niet wachten O+

Dames die zwanger zijn van de 2e, ik heb dit keer echt een nog meer onwerkelijk gevoel over het zwanger zijn dan de eerste keer, hebben jullie dat ook? Zo raar, nóg een kindje! Hoe zal ie zijn?
Mijn kop zit nog in het zand Orea... Ik krijg het soms stikbenauwd bij het idee dat ik er 2 op moet voeden terwijl het met 1 soms al heel lastig gaat... Vooral na zulke nachten als gister en vandaag dat we amper slaap krijgen omdat Willem de halve nacht heeft liggen huilen... Man o man, waar beginnen we toch weer aan....
pi_105910467
Ik kan uit ervaring zeggen: zorg dat je het vastgelegd hebt! Toen mijn moeder plotseling overleed en het echt een drama geworden met mijn zusje en broertje (toen 14 en 9) met jeugdzorg en alles erbij... dat is wel een extreem geval, maar je wilt echt niet als er iets gebeurd dat zíj de keuze voor je moeten gaan maken....

En verder steek ik daarover mijn kop in het zand. Ik heb het bij muppet al allemaal goed geregeld, dus daar hoef ik nu niet meer over na te denken! brengt me weer even terug bij mijn moeder, en dat brengt me momenteel alleen maar verdriet (heb zitten janken na de echo van vanmorgen weer :@ ze maakt gewoon 2 kleinkinderen niet mee :'( lijkt wel steeds moeilijker te worden...)
pi_105910497
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:35 schreef Orea het volgende:

*O* voor de goede echo!
Toch altijd fijn!

Ik heb niet echt het gevoel zwanger te zijn...heel gek :')
Ben dr ook wel minder mee bezig dan vorige keer. Heb t nu ook drukker, tijd vliegt voorbij. Morgen alweer 10 weken.
Hoewel ik wel overduidelijk zwanger ben, continue misselijk (hoef dan wel niet over te geven ofzo, maar toch), geen eetlust (hoewel ik wel moet eten ivm de misselijkheid), geen concentratie, echt gezellig ben ik ook niet...
Mn kwaaltjes beginnen te komen :P Maar hopelijk blijft t hierbij :)
Einde zeurmodus :P
Ben wel heel benieuwd naar de baby, wordt een jongen of meisje, gaat hij of zij op zijn of haar grote broer lijken. Dat soort dingen :D
Wel gek idee, straks moeder van 2 :o
pi_105910514
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:38 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Mijn kop zit nog in het zand Orea... Ik krijg het soms stikbenauwd bij het idee dat ik er 2 op moet voeden terwijl het met 1 soms al heel lastig gaat... Vooral na zulke nachten als gister en vandaag dat we amper slaap krijgen omdat Willem de halve nacht heeft liggen huilen... Man o man, waar beginnen we toch weer aan....
Oh dat heb ik niet... maar tot nu toe hebben we het ook nog heel makkelijk met muppet... Wat dat betreft vraag ik me meer af hoe het straks met 2 gaat, of de 2e ook zo makkelijk is (vrees het ergste en dus van niet :P) maargoed, kan net zo goed wel!

Maar 1 kind was al zo'n weg en hadden we zo niet op durven hopen. En die 2e komt er nu ook gewoon echt! Bizar...
pi_105910587
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:36 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Wij hebben een tijdelijk voogd benoemd met de opdracht dat die persoon op het moment dat ons allebei iets mocht overkomen gaat kijken wat op dát moment de juiste plek is voor onze kinderen. Dat kan namelijk heel veel schelen gaandeweg de jaren...
Oh, dat klinkt als een goeie oplossing. Die ga ik vanavond maar Es' met man bespreken.
pi_105910650
Oh en Orea :*. En een yay!! Voor je echo O+.
pi_105910708
Die vraag houdt mij ook bezig Orea, maar dan in meer in de zin van: wanneer willen we voor een tweede?

Over alles wat je moet regelen als je niet getrouwd bent:
eerst naar het gemeentehuis voor de erkenning (hebben wij bij 9 weken al gedaan)
dan kan papa aangifte doen (anders moet mama mee en das niet zo fijn meestal)
dan papieren naar de kantonrechter sturen (antwoord duurt 3 tot 6 weken)

Als laatste een testament, nou ja 2 testamenten. Voor iedere ouder 1. Als je gaat voor een standaard langstlevenden testament, wij je daarin elkaar aan als erfgenaam en voogd voor je kind(eren). De/het kind(eren) worden niet bij naam genoemd maar staan vermeld als kind(eren).
Makkelijk, hoef je bij een tweede niet terug.
Daarbij kun je een voogd aanwijzen en indien je dit fijn vindt, een bewindvoerder.

Wij hebben dit 2 weken geleden net geregeld. Mijn zusje (heb er maar 1 en vriend is enigst kind, dus vrij makkelijke keuze) is voogd totdat Eva (en eventueel opvolgende kinderen) 18 is en bewindvoerder tot haar 21e.
  Licht Ontvlambaar donderdag 22 december 2011 @ 11:45:36 #275
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_105910714
quote:
Testamentaire voogd aanwijzen
Om te voorkomen dat een rechtbank beslist over het voogdijschap, kun je zelf een testamentair voogd aanwijzen. Dit gebeurt door middel van een testament. Voor een rechtsgeldig testament is een handtekening (en dus tussenkomst) van een notaris vereist. In het testament wordt een persoon genoemd die na de dood van de ouder als voogd (als er geen andere persoon met gezag over het kind (meer) is) de beslissingen over het kind neemt. Dit betekent niet dat het kind bij deze voogd gaat wonen, maar dat deze voogd beslist waar het kind gaat wonen en eigenlijk alle beslissingen neemt die normaliter de gezagsdragende ouders nemen.
De testamentaire voogdij vangt aan nadat de voogd die door de ouder is aangewezen zich bereid heeft verklaard om de voogdij te aanvaarden. Het heeft dus geen enkel nut om iemand tot testamentair voogd te benoemen waarvan je nu al weet dat hij/zij die taak niet op zich wil nemen.
Op het moment van overlijden dient de ouder het gezag over het kind te hebben, anders verliest de testamentaire voogdij zijn werking.

Het is mogelijk om één persoon als voogd aan te wijzen, maar je kunt ook twee personen als gezamenlijk voogden aanwijzen. Houd er rekening mee dat bij het benoemen van twee gezamenlijk voogden de voogdij niet aanvangt als één van hen niet meer de voogdij kan of wil uitoefenen. Er wordt vanuit gegaan dat de keuze voor een gezamenlijke voogdij een bewuste keuze is en dat het niet de bedoeling is dat één van de twee aangewezen personen de voogdij uit zal oefenen.
http://www.kiind.nl/articles/192/Voogdij_regelen.html

Interessant stukje, vooral van belang als je een koppel aanwijst als voogd.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_105910797
Daarom hebben wij alleen mijn zusje aangewezen en niet ook haar vriend. Je weet nooit.......

Oh ja en voor degene die zich het afvragen (geen geheim) 2 testamenten hebben wij ¤575,- voor betaald.
Trouwen is goedkoper :P
pi_105910841
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:38 schreef Orea het volgende:
Ik kan uit ervaring zeggen: zorg dat je het vastgelegd hebt! Toen mijn moeder plotseling overleed en het echt een drama geworden met mijn zusje en broertje (toen 14 en 9) met jeugdzorg en alles erbij... dat is wel een extreem geval, maar je wilt echt niet als er iets gebeurd dat zíj de keuze voor je moeten gaan maken....

En verder steek ik daarover mijn kop in het zand. Ik heb het bij muppet al allemaal goed geregeld, dus daar hoef ik nu niet meer over na te denken! brengt me weer even terug bij mijn moeder, en dat brengt me momenteel alleen maar verdriet (heb zitten janken na de echo van vanmorgen weer :@ ze maakt gewoon 2 kleinkinderen niet mee :'( lijkt wel steeds moeilijker te worden...)
:* Ik herken het wel een beetje, hoewel een vader moeten missen vast heel anders is dan een moeder. Maar het blijft heel pijnlijk, met elke nieuwe stap in het leven word je zó met je neus op de feiten gedrukt... ;(

Goede tip trouwens, over notaris en voogd. Wel al gezorgd voor erkenning, maar dit onderdeel nog niet.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_105911120
Oeh een voogd aanwijzen voor onze kinderen als wij komen te overlijden moeten wij ook doen.

Ik hoop voor alle betrokkenen dat dit niet gaat gebeuren, want ik weet nu al dat dat een juridische strijd gaat worden waar een collectie boeken over geschreven kan worden.
pi_105911507
Fijn dat de echo weer goed was Orea!
En ik ben het met je eens Phaidra. Het blijft toch weer confronterend.
  donderdag 22 december 2011 @ 12:35:40 #280
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105912366
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:48 schreef danic het volgende:
Daarom hebben wij alleen mijn zusje aangewezen en niet ook haar vriend. Je weet nooit.......

Oh ja en voor degene die zich het afvragen (geen geheim) 2 testamenten hebben wij ¤575,- voor betaald.
Trouwen is goedkoper :P
Ja maar met trouwen heb je de dingen die in een testament staan niet geregeld!!!

Het is echt heel belangrijk dat je jezelf dat realiseert... Voogdij en ook vruchtgebruik, de dingen die je in een testament regelt zijn NIET geregeld met het huwelijk...
pi_105912550
Een testament moesten wij volgens mij bij de koop van ons huis nemen. Omdat hè daarin indd regelt hoe en wat met het huis bij weet ik veel wat voor sores.
  Licht Ontvlambaar donderdag 22 december 2011 @ 12:49:14 #282
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_105912768
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:42 schreef Kuukske het volgende:
Een testament moesten wij volgens mij bij de koop van ons huis nemen. Omdat hè daarin indd regelt hoe en wat met het huis bij weet ik veel wat voor sores.
Zou kunnen, maar dan is daarin de voogdij waarschijnlijk nog niet geregeld en zal het aangepast moeten worden.
pi_105912969
quote:
2s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:45 schreef covie het volgende:
Over barbie gesproken ik lees net op nu achterklap dat ohohcherso barbie ook zwanger is. Misschien mogen we haar hier verwelkomen binnenkort :') :+

Pffff, hou op, grote kans dat die bij de mijnes in de klas komt!
ook zo'n verhaal weer, ze is niet ongesteld geworden,maar ze heeft nog geen test gedaan.

En hier ook kop in het zand hoor, ik heb geen idee hoe ik dat straks met 2 kindjes ga doen. Of we ooit nog kunnen slapen en wanneer ik nou moet douchen.

Orea :* Dat zijn zeker moeilijke momenten.
  donderdag 22 december 2011 @ 13:00:13 #284
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105913105
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:42 schreef Kuukske het volgende:
Je kunt tegenwoordig inderdaad bij het koopcontract een soort van clausule op laten nemen mbt vruchtgebruik, maar dit vervangt geen volledig testament...
pi_105915603
Ik heb weer wat nieuws... bij L's zwangerschap was mijn geur wel versterkt, maar dat was het.. en nu ga ik bij veel dingen gewoon meteen kokhalzen :r gisteren erwtensoep op mijn werk en ons kantoor zit op dezelfde verdieping als het bedrijfsrestaurant... nou ik liep gewoon zo over de gang :r :r :r

En constant ontzettende trek, maar na 2 happen hoef ik echt niks meer :? op zich fijn :+ bij muppet at ik alles wat los en vast zat, maar toch! Zo raar!
pi_105916037
Nou ik heb voor mezelf al helemaal klaar duidelijk wie de voogdij over mijn kind(eren) zou moeten krijgen, mocht het lot zo zijn bepaald dat we beiden binnen nu en 18 jaar heengaan :'( :'(

Nu hopen dan mijn vriend het er mee eens is. :)
Verder hoop ik dat dit onderwerp vervolgens niet ter sprake komt bij schoonmoeder.
In dit geval kies ik namelijk liever voor de lieve vrede en zwijgzaamheid :+
pi_105916138
Lekker Orea :') Wel Multivitamines bijslikken dan hè!

Ik ruik vaak als ik in de auto zit de geur van vers gezette koffie.. :?
pi_105916235
Oh lekker :9

Ik had van de week ook al heibel met meneer, die was verkouden en zat aan die anta flu dingen.. Mijn hemel wat een stank :r zelfs als ie ze niet at rook ik ze nog :') :r

Wat ik deze keer ook erg heb is dat ik ergens ongelooflijk zin in heb (bijv. een verse volkoren boterham met appelstroop en kaas :9) en dan neem ik 1 hap en dan zit ik alweer :r

:') raar gedoe joh, dat zwanger zijn :D
pi_105917118
Ik moet dit allemaal nog regelen:O toch maar naar het gemeentehuis komende week dan.
Vandaag trouwens mijlpalendag was ik alweer vergeten xd vandaag 19 weken en gisteren meteen eerste 2 setjes kleren gekocht in maatje 56 denk niet dat ik 50 aanschaf. kan altijd nog wanneer 56 echt veeel te groot is. Nu weer gezeik met moeder van amber dus hoop dat het vanaf volgende week rustig is heb niet echt mijn weekje. Voel me ook echt bagger en down. Maar nu ik weet wat het is voelt het echt veel echter.

Waarom ik de kleine maar af en toe voelde as ik me er goed op concentreerde is dus omdat ik de placente voor draag.. maja komt vanzelf qua eten heb ik nergens zin in eigenlijk ik eet gewoon wanneeri k zo iets heb van nou dan ga ik maar eten. Ben ook nog steeds niet op mijn startgewicht van toen ik 6 weken was. ben in totaal nu 3 kilo aangekomen. Eerst 4 eraf nu 3 eraan. Maar ach alles is goed verder dus het zal wel goed zijn :d Die zwangerschapsvitaminen die stinken pas (kruidvat) zelfs mijn moeder vind ze al stinken..
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_105920483
Voogdij hadden we nog niet eens echt over nagedacht. Best stom, want ik weet dat het echt een gezeur kan zijn (heel getouwtrek geweest toen de voogdij voor mij geregeld moest worden). Goede tip dus.

Kuuks, ik ben benieuwd naar je kamertje.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 22 december 2011 @ 17:17:14 #291
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_105923132
Ik heb deze keer helemaal niet van die typische kwaaltjes. Geen versterkt reukvermogen, geen afkeer van bepaald eten. . .
En ik vraag me ook niet af hoe ik eea moet redden, heb meer het idee van ach tot nu toe is het elke keer gelukt dus nu ook gewoon weer. En zo niet dan niet. Ik ben een stuk makkelijker geworden met veel dingen :@

Voogd, dat is wel een belangrijk punt dat we moeten regelen en ik heb het al meerdere keren tegen mn man gezegd. Maar het komt er steeds niet van, komt ook omdat we niet duidelijk iemand voor ogen hebben die in aanmerking komt. Zijn familie woont in het buitenland, mijn ouders ook maar dan nog wel in Europa, maar die worden gewoon te oud om 4 kinderen op te vangen, zelfs 1. Verder heb ik hier ook niet echt familie die ervoor in aanmerking komt. Ik vind het een lastig punt. Des te belangrijker dat we het regelen :{
  Licht Ontvlambaar donderdag 22 december 2011 @ 17:22:31 #292
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_105923333
Wij hebben een van onze beste vrienden gevraagd :)
pi_105924355
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:49 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar dan is daarin de voogdij waarschijnlijk nog niet geregeld en zal het aangepast moeten worden.
Nope, indeed. :).
Nou JD is thuis, de plankjes die bij de commode enzo horen die staan boven. En nu kunnen we vanavond niet knutselen ;(. Dat wordt een langdaags project, die kamer. :P
pi_105927170
Vandaag opgestaan met hoofdpijn, druk poestdagje op mn werk (alles moest schoon, en flink ook) wat resulteerde in duizeligheid en een zere heup. Daarna kerstlunch met stamppotten (bah!). Naar huis toe dik in de file gestaan en nu alweer knallende hoofdpijn. Ik duik mn bed in, dit is niet mijn dag :P
Maar gelukkig nu wel vakantie tot 2 januari. Ben er aan toe volgens mij :@
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_105927239
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 14:17 schreef Orea het volgende:
Oh lekker :9

Ik had van de week ook al heibel met meneer, die was verkouden en zat aan die anta flu dingen.. Mijn hemel wat een stank :r zelfs als ie ze niet at rook ik ze nog :') :r

Wat ik deze keer ook erg heb is dat ik ergens ongelooflijk zin in heb (bijv. een verse volkoren boterham met appelstroop en kaas :9) en dan neem ik 1 hap en dan zit ik alweer :r

:') raar gedoe joh, dat zwanger zijn :D
Erg.he
Hier is t al kokhalzen als k de koelkast open doe. Vleeswaren moet k ook echt niet hebben.
Eet dus vooral zoetigheid op brood.

Met eten heb k er geen last van dat k moet kokhalzen. Dat had k vorige keer wel. Dat k een half stuk vlees had en dan gewoon echt te vol zat en te.kokhalzen.
pi_105929515
Raad eens wie er vakantie heeft?! :D *O*

Ik heb best wel eens een beetje medelijden met die mannen van ons :')
Eerst willen we iets heeeel graag en als we het hebben dan hoeft het niet meer, we worden pissig om niks, en ze mogen zelf niet eens eten wat ze willen omdat wij daar last van hebben, en ga maar door.

Maar ze krijgen er wel wat moois voor terug :+ :)

We zijn er trouwens zojuist binnen 5 minuten uitgekomen over de eventuele voogdij als we dood zouden gaan, dus dat is fijn!
pi_105930280
Lekker veel dames die even vakantie kunnen vieren ^O^

Ik heb echt geen medelijden met mijn man hoor :') Als mannen zwanger konden worden dan lag alles stil 9 maanden lang :P

Hier weer veel gerommel met tussenpozen vandaag }:| Erg handig als je even boodschappen moet doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 22 december 2011 @ 20:06:10 #298
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105930467
Ik wil niets horen over vakanties of vrije dagen :{w

Oeh Octo, slakkenspoor klinkt goed... Dat wordt echt nog 2011 hoor :Y

Soemp hoe is het met jouw leeggooien?
pi_105930899
Ik heb ook geen medelijden met mijn meneer :+

Octo, hup! Even de trap een paar keer op en af rennen :P something is happening!!
pi_105933066
Octo dan toch het laatste 2011 kindje. O+

Bij mij is alles rustig nu. Heb het topic Bevallingspaspoortjes deel 1 doorgekeken en zit nu helemaal O+ door de foto's.

En de baby ging net los op de muziek hier. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')