Ja omdat iedereen er zo van overtuigd was:O nu maar even kijken wat ik dus wel en niet kan gebruiken. Een hoop dingen die ook net op de rand liggen.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Dat is dan nog best snel gegaan. Fijn dat ze het goed maken![]()
Sam, wat leuk een meisje. Was jij het niet die al wat jongenskleren had gekregen van mensen?
Ik heb nog wel een paar dingen liggen die eigenlijk iets meer voor een meisje zijn dan voor een jongen, als je me je adres PM't stuur ik het wel opquote:Op woensdag 21 december 2011 20:40 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Ja omdat iedereen er zo van overtuigd was:O nu maar even kijken wat ik dus wel en niet kan gebruiken. Een hoop dingen die ook net op de rand liggen.
Soort supermannetje.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:42 schreef Deepfreeze het volgende:
. En een eigenwijsje met een hand langs zijn hoofd tijdens de bevalling.![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:42 schreef Deepfreeze het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties!
we zijn weer thuis. Daan is een natuurtalent qua borstvoeding lijkt het. En verder heerlijk tevreden. Ik heb een gehechte/beurse onderkant, maar dat gaat wel over. Alleen zo nog even proberen te plassen. Dat moet nog wel vanavond gebeuren. De opvang kraam is net weg, dus nu lekker naar bed.
Het verhaal komt nog wel eens, maar komt neer op diesel begin, met sneltreineinde. En een eigenwijsje met een hand langs zijn hoofd tijdens de bevalling.![]()
![]()
Eenschquote:Op woensdag 21 december 2011 23:42 schreef happyme28 het volgende:
DF en flash, gefeliciteerd ! En wat leuk, weer een Daan erbijDaantjes zijn hele leuke kindjes
Ik gok toch stiekem ook wel op een 2011 kindje voor jou hoor...quote:Op donderdag 22 december 2011 06:36 schreef octopussy het volgende:
Hmmz, ben een uur geleden wakker geworden van de bekkenpijn en een paar voorweeën . Een halfuur later werd dreumes ook wakker en nu zitten we beneden (zonder gerommel)![]()
Straks maar weer bijslapen als de kleine madam op de opvang is.
Heel mooi op tijdquote:
En niet stiekem vanuit het zkh half te bevallen?quote:
Tot (en met) 5 cm ontsluitingquote:Op donderdag 22 december 2011 09:53 schreef Fee-nix het volgende:
O fijn Marrije!! En dank je.
Vraag me af... hoe kun je half bevallen?.
Nee joh, daar heb ik van genotenquote:Op donderdag 22 december 2011 10:31 schreef Keshet het volgende:
Maarreh, heb jij je kindje ook verwekt op die manier dan Fluug?
Ik hou me enorm in! De accu van het schroefmachine is ook nog leeg ookquote:Op donderdag 22 december 2011 10:45 schreef Kyara het volgende:
Oh Kuuks, het kamertje! Wat leuk!
Niet te eigenwijs doen he.....
Ah! Ik zat al een tijdje naar die zin te kijken maar het kwartje wilde echt nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus als je zwanger bent geworden van één of andere hufter (of je bent zelf van het gemene type) dan moet je zorgen dat hij het kindje wel erkent. Dan kan je hem dumpen, krijgt je kind wel erfrecht en jij alimentatie. De vader heeft alsnog geen rechten.
En kuukske er zitten geen kosten aan verbonden, alleen aan de papieren die je bij het gemeentehuis moet halen.
Nu nog even kijken wat ik precies waarheen moet sturen maar kom er ook wel uit.
aha
formulier!
Voor als nog iemand er naar op zoek is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |