abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105856115
DF :%
pi_105856161
Ook nog even een jompel voor de goeie combitest van Clauw *O* én het is weer woensdagmijlpaaldag dus ook daarvoor *O* waaronder mijn 27 weken vandaag *O*.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  woensdag 21 december 2011 @ 08:59:01 #53
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_105856205
Succes DeepFreeze! *O* Zet 'm op! *O*

Sam, lijkt het hierop? http://www.huidinfo.nl/puppp.html
A grand adventure has begun.
pi_105856224
@SupremeEvil: wij doen de combinatietest vanwege mijn leeftijd (37) en het feit dat we al een jongetje hebben rondlopen. Bij hem hebben we geen test gedaan, kindje was sowieso haske welkom. Maar nu M. er is liggen de zaken toch anders, het is niet meer alleen onze toekomst.
Tegelijkertijd weet ik echt niet wat we zouden doen als de uitslag aangeeft dat het niet goed is.
pi_105856250
Oeh DF toch een 2011 kindje! You go girl *O* :% :%
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 21 december 2011 @ 09:05:22 #56
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_105856315
DF krijgt een kiendje *O* *O*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_105856396
Oeh DF, spannend!! :o Dat had je zelf ook niet meer verwacht zeker :D *O*.

Clau, wat fijn dat de combitest goed was!! *O*

Hier gaat alles prima, ik merk eigenlijk weinig van het zwanger zijn. Wel gehoord dat ouderschapsverlof opnemen waarschijnlijk wel gaat lukken, dus dan kan ik de kinderopvang met definitieve dagen gaan regelen :). En gister gehoord dat mijn beste vriendinnetje 6 weken zwanger is, zo ontzettend leuk!!
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_105856419
DF, toch nog even voor de uitgerekende datum :D Jij met je, het duurt nog wel 2 weken :D
Zet m op! *O*

SE, wij doen de combinatietest niet. Vooral ook omdat ik het lastig vind te bedenken wat ik met een negatieve uitslag zou doen.
pi_105856432
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 07:14 schreef Deepfreeze het volgende:
2cm, en even geen weeën meer toen de vk hier was. maar ik voel ze al terugkomen.. Kwestie van tijd nu :P
haha, had ik ook toen de vk kwam checken, je zat gewoon lekker in je eigen wereldje wat verstoord werd.
Komt helemaal goed! Succes en geniet straks van je baby!!
pi_105856588
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 09:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
DF, toch nog even voor de uitgerekende datum :D Jij met je, het duurt nog wel 2 weken :D
Zo zat ik vannacht ook. :o
Maar het is nu ook wel welkom :Y .En tot nu toe is het beter te doen dan vorige keer. Alleen nog iets regelmatiger weeën, en dan de vk weer bellen. Dan waarschijnlijk direct naar het zkh.l
pi_105856602
Wij hebben de combitest wel gedaan. Ik heb het zelf niet zo op kansberekeningen (mijn vader is overleden aan een zeldzame ziekte die slechts 1 op de miljoen keer voor komt, dus wie zegt mij dat 1 op 10.000 een kleine kans is??), maar mijn meneer wilde het juist graag om wat meer zekerheid te krijgen. Op basis van familiegeschiedenis en leeftijd hebben we al een kleine kans, en met de combitest hoopt hij dit bevestigd te krijgen. De nekplooimeting was heel goed, ik heb alleen nog geen uitslag van het bloed.

Wat we doen als de uitslag niet goed zou zijn, weet ik niet. Denk dat ik het wel fijn zou vinden om het van te voren te weten als er iets mis zou zijn.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_105856617
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2011 09:18 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Maar het is nu ook wel welkom :Y .En tot nu toe is het beter te doen dan vorige keer. Alleen nog iets regelmatiger weeën, en dan de vk weer bellen. Dan waarschijnlijk direct naar het zkh.l
Gelukkig maar! ;)

Succes *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_105856747
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 08:59 schreef Keshet het volgende:
Succes DeepFreeze! *O* Zet 'm op! *O*

Sam, lijkt het hierop? http://www.huidinfo.nl/puppp.html
De vlekjes wel maar heb het niet echt op mijn buik maar een klein gedeelte verder echt op mijn armen voornamelijk en ik zity nog niet in mijn laatste 3 maanden..

Wij hebben niet gekozen voor de combinatietest omdat het ook inderdaad een kansberekening is en dat als het syndroom van down of een open ruggetje we heir wel mee zouden leren leven. en dat als het zo erg is dat het niet levensvatbaar is ze die afwijkingen volgens de vk ook met de 20 weken echo konden zien verder ook geen voorgeschiedenis maar ik snap dat mensen die tezst willen doen
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  woensdag 21 december 2011 @ 09:28:16 #64
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_105856778
Oja mijlpalenwoensdag! *O*

Spannend hoor Sam, vanmiddag. Ben benieuwd wat jullie krijgen!
pi_105856849
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2011 09:18 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

:D
Fijn toch!
Hopelijk gaat t nu lekker vlot!
pi_105856906
DF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* :% :% Succes!!!!
pi_105857208
Oooooh DF is bezig!!!! *O* *O*

You go girl :% :% :% :%

Ben zo benieuwd!
pi_105857227
Woei! DiepVrieskindje onderweg!
You go girl! *pufsmiley*
Hardloper.
IG @webkim
pi_105857334
Oh ja, en nog even *O* voor de mijlpalenwoensdag en voor de goede combi van Clauwhee.

En er zijn weer SEO's op komst geloof ik.

Hier verder alles goed. Hier rommelt helemaal niks. Heel soms 's avonds een beetje maar verder niks :N Ach misschien duurt het ook allemaal nog wel 3 of 4 weken.....
pi_105857349
Zo, om half 11 date bij de verloskamers. :+
pi_105857400
oooh, je gaat snel DF!

Nog even en je jongetje is er! ;)
pi_105857405
spannend Deepfreeze! Heb je wel een beetje geslapen nog vannacht?
pi_105857426
DF zet hem op :% *O*

Wij gaan de combinatietest ook niet doen. Bij 20 weken echo kunnen ze ook een hoop zien en kunnen we ons eventueel voorbereiden of besluiten om het toch weg te halen, maar daar moet ik niet aan denken.

Sonnetje hier ook enorm veel luchten die kwijt moeten. Gisteren etentje met collega's en volgens mij heb ik wel 5 keer de wc bezocht :@
  woensdag 21 december 2011 @ 10:02:05 #74
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_105857458
Woensdag mijlpalendag! Oké, bij mij op dinsdag maar dat mag de pret niet drukken :-).
Iets heel anders, wat gaan jullie eten met kerst? Ik vind het zoo moeilijk! Ben gek op rood vlees en ik weet gewoon niet wat ik moet maken...hebben jullie ideetjes?
pi_105857478
oooh over een half uur al DF whooeoeoe zet m op!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')