haha, had ik ook toen de vk kwam checken, je zat gewoon lekker in je eigen wereldje wat verstoord werd.quote:Op woensdag 21 december 2011 07:14 schreef Deepfreeze het volgende:
2cm, en even geen weeën meer toen de vk hier was. maar ik voel ze al terugkomen.. Kwestie van tijd nu
Zo zat ik vannacht ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
DF, toch nog even voor de uitgerekende datumJij met je, het duurt nog wel 2 weken
![]()
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 21 december 2011 09:18 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Zo zat ik vannacht ook.![]()
Maar het is nu ook wel welkom.En tot nu toe is het beter te doen dan vorige keer. Alleen nog iets regelmatiger weeën, en dan de vk weer bellen. Dan waarschijnlijk direct naar het zkh.l
De vlekjes wel maar heb het niet echt op mijn buik maar een klein gedeelte verder echt op mijn armen voornamelijk en ik zity nog niet in mijn laatste 3 maanden..quote:Op woensdag 21 december 2011 08:59 schreef Keshet het volgende:
Succes DeepFreeze!Zet 'm op!
Sam, lijkt het hierop? http://www.huidinfo.nl/puppp.html
quote:Op woensdag 21 december 2011 09:18 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Zo zat ik vannacht ook.![]()
Maar het is nu ook wel welkom.En tot nu toe is het beter te doen dan vorige keer. Alleen nog iets regelmatiger weeën, en dan de vk weer bellen. Dan waarschijnlijk direct naar het zkh.l
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |