Jep, ik gebruik de site.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Hij zou nu moeten werken, gebruik je de website?
Had wat problemen met winamp.quote:
Omdat ik er nog nooit van gehoord heb?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:58 schreef Monopoly het volgende:
Waarom draai je niet vanuit VDJ , dat draait een stuk prettiger!
Als je de (gekraakte) versie wilt hebben, via alle kanalen wel te vindenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Omdat ik er nog nooit van gehoord heb?
Ik zal er eens naar kijken.
mwah ik wil alleen muziek afspelen, niet te gek.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je de (gekraakte) versie wilt hebben, via alle kanalen wel te vinden
Neem sowieso versie 5 ipv 7 , en je kan dan eventueel met een mic praten erbij
Ja je moet dit topic als een reeks vinken zodat de nieuwe automatisch in de at lijst komt.quote:
Klopt, alleen heeft dit zo zijn charme en daarnaast te lui om echt in het archief de eerste topics te zoeken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ja je moet dit topic als een reeks vinken zodat de nieuwe automatisch in de at lijst komt.
Maak dit de eerste?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klopt, alleen heeft dit zo zijn charme en daarnaast te lui om echt in het archief de eerste topics te zoeken.
Zelfde probleem bij mij, ik ben nog wel aan het uitzenden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:26 schreef LudoSanders het volgende:
Op de een of andere manier wilt http://s10.myradiostream.com/8628.htm niet laden bij mij?
hele site is eruit ofzo, ik hoor nog wel muziekquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:26 schreef LudoSanders het volgende:
Op de een of andere manier wilt http://s10.myradiostream.com/8628.htm niet laden bij mij?
Zelfde geldt voor mij, ik kan de accountgegevens nog invoeren, maar verder kom ik niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Zelfde probleem bij mij, ik ben nog wel aan het uitzenden.
Kan ook niet meer inloggen op het account, trekken we opeens zoveel luisteraars dat de site eruit ligt?
Zo ver was ik dus nog niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hele site is eruit ofzo, ik hoor nog wel muziek
Ik kan straks nog wel ff achter de wielen plaatsnemen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Maar kan iemand hem overnemen? Ik gaat er namelijk vandoor.
Of is de playlist po shuffle ook goed?
Hier ben ik het wel mee eens, ik heb niet voor niets laatst nog de stof van die vinyl afgeblazen en met de alpen expres naar Ludo gestuurdquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:13 schreef SiemeN het volgende:
Ik vind trouwens dat DJ Adolf bitter weinig aan bod komt dit jaar.
Dat kan maar de co dj heeft die platen nog niet uit de bunker gehaald.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens, ik heb niet voor niets laatst nog de stof van die vinyl afgeblazen en met de alpen expres naar Ludo gestuurd
Niet voor lang als het goed is.quote:
Ja ik gaat over op de skyradio mode.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:21 schreef LudoSanders het volgende:
http://kimjongildroppingthebass.tumblr.com/
Jammer dat hij verhindert is, anders had hij vandaag over mijn schouder meegekeken.
Wanneer je tijd hebt. Zit wel klaar min of meer. Al moet ik ook zo nog een half uurtje vanachter de pc.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ok de playlist blijft aan echter geen verzoekjes.
Ludo laat mij weten wanneer je weer live wilt inschakelen.
AUF WIEDERSCHNITZEL!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:48 schreef dubidub het volgende:
Ik duik weer mijn eigen hemelbed in.
Tschüs!
't Hartje op de juiste plaats.quote:
Wij draaien niet anders.quote:
U vraagt, wij draaien. Coming up next!quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:01 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zou graag nog eens oh dennuhboom willen horen
Ik kan nu niets aan library toevoegen zonder eerst opnieuw op te starten. Hij is voor volgende keer al wel toegevoegd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:08 schreef Radioheader het volgende:
Ik luister dit nog maar net, maar kunnen jullie ook Jeff van Vliet - 't is niet mijn fout draaien?
Ok prima, dankje!quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan nu niets aan library toevoegen zonder eerst opnieuw op te starten. Hij is voor volgende keer al wel toegevoegd.
twitter:RadioBendeleide twitterde op dinsdag 20-12-2011 om 22:39:34's Lands puikste radiostation, met de allergeilste Schlagers, Alpenrock, piratenhits van weleer en hier en daar een ludieke frituurtopper. reageer retweet
Hmm ziet er wel uit als een gemiddelde avond in mijn leven.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:39 schreef Monopoly het volgende:
Ik verlang naar de dagen dat ik een wijf heb die frikadellen voor mij bakt en waar ik voor de open haard bier kan drinken en masturberen de hele avond
Deh is wel te hope, ja!quote:Op woensdag 21 december 2011 18:48 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga straks ergens op visite en zou verheugd zijn als ik de mensen daar blij kan maken met een uitzending van Radio Bendeleider.
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:50 schreef SiemeN het volgende:
Serious Request,.
Radio Bendeleider,.
[ afbeelding ]
Ik vul de playlist wat aan.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:15 schreef SiemeN het volgende:
Dit wordt een topuitzending, kan niet missen.
Ik ga vanavond wederom een poging wagen om de lokale horecamiddenstand overeind te houden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:55 schreef LudoSanders het volgende:
Ik moet deze avond verstek laten gaan helaas.
ook ik ga de horecakassen spekken vanavondquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:55 schreef LudoSanders het volgende:
Ik moet deze avond verstek laten gaan helaas.
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:50 schreef SiemeN het volgende:
Serious Request,.
Radio Bendeleider,.
[ afbeelding ]
Heerlijk Kerstnummer nu.quote:
Pas je wel op? Daluk knaltie misschien wel!quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:28 schreef SiemeN het volgende:
Het was weer een prachtig jaar. Ik ga nu een vuurwerkje afsteken. Tabee.
Ik ook! Radio Bendeleider, mijn liefde, mijn leben.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:19 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zie ineens Tim Toupet op mijn tijdlijn verschijnen.
Het kriebelt ja, heb een beetje de kriebelziekte!quote:
Komt er zo aan, eerst ff de turbo erop!quote:Op woensdag 18 april 2012 13:38 schreef Monopoly het volgende:
Mag ik één verzoekje aan vragen?
Drafi Deutscher - Marmor, Stein und Eisen bricht.
Vandaag wel denk ik, morgen is echter een rustdagquote:Op woensdag 18 april 2012 13:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En zou de jingle van ABC woninginrichting nog bestaan?
Die is ook vrij lekker inderdaad, zag 'm net in de lijst staan.quote:
Ik ben plat gebeld door ABC Wooninrichting of we alsjeblieft weer konden gaan zenden omdat de verkoop terugliep.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En zou de jingle van ABC woninginrichting nog bestaan?
Puik stukje marketing van ze.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben plat gebeld door ABC Wooninrichting of we alsjeblieft weer konden gaan zenden omdat de verkoop terugliep.
Helemaal niet.quote:
quote:
Eindbaas die jongen.quote:
Met je bezopen harses achter het stuur gaan zitten en vervolgens crashen.quote:
Toch jammer dat het succes wat hij gekend heeft zo vroeg in zijn carrière niet meer valt te overtreffen.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:14 schreef Patje1987 het volgende:
Punnik
Hij maakt nog steeds muziek toch?
Dat verhaal kende ik niet, ik ging uit van zijn "mooie schoenen? Neuken".quote:Op woensdag 18 april 2012 14:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Met je bezopen harses achter het stuur gaan zitten en vervolgens crashen.
Nee. Geen eindbaas.
Ik ken het verhaal ook niet tot in de puntjes, maar ik meen me te herinneren dat hij zelf niet zo heel veel had, maar iemand anders in zn auto nogal zwaargewond was geraakt toen.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat verhaal kende ik niet, ik ging uit van zijn "mooie schoenen? Neuken".
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:21 schreef Patje1987 het volgende:
Kriebels in mijn buik door deze muziek
Ik voel een minimeet aankomenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:21 schreef Monopoly het volgende:
Ik zit met een hard geslachtsorgaan mee te luisteren naar radio Bendeleider
Hoe bedoel je 'mini' in deze context vosss?quote:
Puicke illustratie bij deze kneiter van een plaat.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:19 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zie ineens Tim Toupet op mijn tijdlijn verschijnen.
Beetje Facebooken, maar niet FOK!ken.quote:
Ja, ik vergeet FOK! soms een beetje de laatste jaren..quote:Op woensdag 18 april 2012 19:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Beetje Facebooken, maar niet FOK!ken.
Eeuwig zonde. Nog wel nieuwe hits voor in de platenkoffer?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:13 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ja, ik vergeet FOK! soms een beetje de laatste jaren...
podverdorie ludo, ik wil in het vervolg dat je mij vertelt over een uitzendingquote:Op woensdag 18 april 2012 19:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eeuwig zonde. Nog wel nieuwe hits voor in de platenkoffer?
Nappie, uitzending binnen nu en vijf minuten. Be there!quote:Op woensdag 18 april 2012 19:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
podverdorie ludo, ik wil in het vervolg dat je mij vertelt over een uitzending
Lekker nummertje, maar met de hedendaagse temperaturen kan ik moeilijk in zomerstemming geraken, vandaar ook dat het repertoire nog exact hetzelfde is als rondom de feestdagen.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:30 schreef SiemeN het volgende:
In het kader van de komende zomer kan ik iedereen deze aanraden:
Deze toch?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:39 schreef napoleonfour het volgende:
hijs niet helemaal goed hier, ik zie alleen een ferme jongeman met frikandellen.
jup. wel skillsquote:
Gelukkig zijn RBL luisteraars van het halfvol principe, die nemen dus genoegen met een halve afbeelding.quote:
misschien nog even oefenen maat.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:54 schreef Gedicht het volgende:
het woord kanker in de tt
misschien heeft dit topic het toch wel mee
iets met radio
hoe dat nou moet
nou ja dit topic doet het kanker goed
Ojaquote:
Het is goed met jou, jij bent ONZ mod. Jij ziet dit topic wel verschijnen in de index. Ik hoef toch niet heel FOK! te DM'en.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:27 schreef Patje1987 het volgende:
Trouwens Ludo waar was mijn notificatie, ik heb een deel gemist.
Ik heb push berichten in de radio bendeleider app op mijn iPhone nu geactiveerd. Het wordt nu vast beter.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is goed met jou, jij bent ONZ mod. Jij ziet dit topic wel verschijnen in de index. Ik hoef toch niet heel FOK! te DM'en.
De gratis versie of die met geïntegreerde bangApp met de makkelijkste chickies uit Tirol?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb push berichten in de radio bendeleider app op mijn iPhone nu geactiveerd. Het wordt nu vast beter.
Gratis app want ik hou van de ABC reclame die langskomt, met de betaalde app krijg je die nietquote:Op woensdag 18 april 2012 20:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De gratis versie of die met geïntegreerde bangApp met de makkelijkste chickies uit Tirol?
Dit dus, ik ga zo bier drinken en voetbal kijken dus even een kleine pauze.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:38 schreef LudoSanders het volgende:
Hij gaat zo wel op de shuffle, want zo voetbal.
twitter:RadioBendeleide twitterde op donderdag 19-04-2012 om 13:07:16Wij laten de Dag van de Duitse Taal niet geruisloos passeren. Vanaf nu slingeren we louter Duitse hits de ether in. #dagvandeduitsetaal reageer retweet
De eerste Dag van de Duitse taal konden we moeilijk geen aandacht aan besteden.quote:
Geen arbeidsvitamine nodig?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:20 schreef SiemeN het volgende:
Ik ben aan het werk en kan derhalve niet luisteren.
Mijn collega's op het postkantoor preferenquote:
http://www.bol.com/nl/p/m(...)004539566/index.htmlquote:Op donderdag 19 april 2012 13:27 schreef vosss het volgende:
ZOMG IK ZIE GEEN NUMMER OP MIJN SCHERM HOE MOET IK NOU BELLEN!??!?!?!?!
Die hebben nog een achterstallige betaling van 450 euro staan, dat is minder fantastisch.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:30 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb tijdens de kerstuitzending van 2010 ook nog reclames van onder meer Postal Gold uitgezonden, maar die zijn zeker verloren gegaan?
Het lijkt me wel leuk met Koninginnedag in het achterhoofd om wat Nederlandse kneiters te draaien.quote:
Maar ik ben nog niet in de Alpenstudio en er moet ook nog een playlist gemaakt worden.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het lijkt me wel leuk met Koninginnedag in het achterhoofd om wat Nederlandse kneiters te draaien.
Bestaat de kans dat er vandaag nog een uitzending komt?quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar ik ben nog niet in de Alpenstudio en er moet ook nog een playlist gemaakt worden.
Ja weinig fansquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:26 schreef LudoSanders het volgende:
Alleen wanneer animo, ga hier weer niet voor de katsekut plaatjes zitten draaien.
Lekker nummertje.quote:
Ik zoek ze ook, ik heb de mash-up ook helegaar nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:01 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Kan iemand hier de Nederlandse versie in mp3 fixen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |