SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat doe jij dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:17 schreef S1234 het volgende:...
Ze weet dat ik haar wel zie zitten maar tegelijkertijd vindt ze het moeilijk om mij als zogenaamd 'boyfriend' materiaal te zien. Allemaal prima, ik begrijp het. Toch laat ze doorsijpelen dat ze wel degelijk wat wil. Ze plaagt me de hele tijd, doet intieme aanrakingen. Vertelt me wanneer ze geil is, al dat soort dingen. Als we staan te roken kruipt ze ook altijd helemaal tegen me aan en doet dingen die een meisje normaal alleen bij haar vriendje zou doen.
...
Dit. Dan heb je duidelijkheid en hoef je niet meer op via via verhalen af te gaan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:22 schreef Thornado het volgende:
Vraag het aan haar.
Verhalen via-via zijn maar verhalen.
Er speelt dus meer.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:46 schreef S1234 het volgende:
Ik heb haar al mee uit gevraagd. Was allemaal erg gezellig. En friendzone dacht ik ook gelijk aan, maar dat is het duidelijk niet. Ik lig totaal niet aan haar voeten, ik heb veel voor mensen (en zeker voor haar over). Maar nee is nee bij mij en ik heb soms ook totaal geen zin in haar, dat zeg ik dan ook gewoon en dat vind ze prima.
Ik ben dus bang dat dat haar ineens enorm afschrikt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:47 schreef Lolaatje het volgende:
Wat let je dan om het gewoon te vragen?
Que?quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:50 schreef S1234 het volgende:
[..]
Ik ben dus bang dat dat haar ineens enorm afschrikt.
[..]
Que?
Lees even zelf wat je post? Wat is dat voor raars joh.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:46 schreef S1234 het volgende:
Ik heb haar al mee uit gevraagd. Was allemaal erg gezellig. En friendzone dacht ik ook gelijk aan, maar dat is het duidelijk niet. Ik lig totaal niet aan haar voeten, ik heb veel voor mensen (en zeker voor haar over). Maar nee is nee bij mij en ik heb soms ook totaal geen zin in haar, dat zeg ik dan ook gewoon en dat vind ze prima.
Ik mag toch ook best even niks aan m'n hoofd hebben en even weg van alles. Ik noem maar: even een zondag. Niet dat ze zo'n probleem is, maar ik bedoel gewoon lekker op m'n gemak tv kijken ofzo zonder dat ze voor m'n deur staat oidquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:53 schreef Staal het volgende:
[..]
[..]
Lees even zelf wat je post? Wat is dat voor raars joh.
Dan speelt er toch meer? Maar als je geen zin in haar hebt kun je dit gewoon zeggen maar gewoon direct vragen of het wat wordt is een probleem?
Tuurlijk mag je dat. Maar wat is je vraag dan nog eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:55 schreef S1234 het volgende:
[..]
Ik mag toch ook best even niks aan m'n hoofd hebben en even weg van alles. Ik noem maar: even een zondag. Niet dat ze zo'n probleem is, maar ik bedoel gewoon lekker op m'n gemak tv kijken ofzo zonder dat ze voor m'n deur staat oid
Ik denk dat ik gewoon bang ben voor de confrontatie.... Feit blijft dat ik 20 ben en nog vrij onervaren.... Ik kan denk ik niet tegen 'nee'quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat. Maar wat is je vraag dan nog eigenlijk.
Heb je een fragiel ego? Leuk dat ze voor niks aan je deur komt omdat jij er geen zin in hebt. (Jouw goedrecht natuurlijk.)quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:58 schreef S1234 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon bang ben voor de confrontatie.... Feit blijft dat ik 20 ben en nog vrij onervaren.... Ik kan denk ik niet tegen 'nee'
In tegendeel, mijn ego is niet groot. Ik ben juist superblij met deze kans, maar als ze aan mijn deur staat en van te voren vraagt of ze mag komen en ik zeg nou doe maar niet. Tja... Ik stuur haar niet weg, maar laat haar even binnen. Maar ik maak het niet echt lang ofzo...quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:04 schreef Staal het volgende:
[..]
Heb je een fragiel ego? Leuk dat ze voor niks aan je deur komt omdat jij er geen zin in hebt. (Jouw goedrecht natuurlijk.)
Weet je, het klinkt meer als een egoprobleem dan dat je echt gek op dat meisje bent. Laat haar lekker lopen en kom iemand tegen waarmee je het wel ziet zitten.
Als je echt gek op iemand bent dan ben je in het prille stadium gewoon altijd blij om iemand te zien.
Fragiel ego dus.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:13 schreef S1234 het volgende:
[..]
In tegendeel, mijn ego is niet groot. Ik ben juist superblij met deze kans, maar als ze aan mijn deur staat en van te voren vraagt of ze mag komen en ik zeg nou doe maar niet. Tja... Ik stuur haar niet weg, maar laat haar even binnen. Maar ik maak het niet echt lang ofzo...
Hey!quote:
Zo dramatisch is het niet hoor..quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:27 schreef S1234 het volgende:
Ok, heb haar net gebeld. Ze had tijd nodig..... Dit is dus precies waar ik bang voor was.....
Jij denkt echt dat je dat zomaar even voor haar kan verbeteren laat staan lossen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:17 schreef S1234 het volgende:
Maar ik weet door veel met haar te praten en af te spreken is het toch wel duidelijk geworden dat ze eigenlijk helemaal niet zo lekker in haar vel zit. Ik probeer haar zoveel mogelijk te helpen, en de situatie verbetert zich.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:27 schreef S1234 het volgende:
Ok, heb haar net gebeld. Ze had tijd nodig..... Dit is dus precies waar ik bang voor was.....
In 99% van de gevallen betekent dit : ‘’Nee’’quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:27 schreef S1234 het volgende:
Daar ga je toch niet voor bellen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:27 schreef S1234 het volgende:
Goed! Ik ben kapot. Wat een stress gedoe blijft t daar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:33 schreef Staal het volgende:
[..]
Hey!
Hoe was je vakantie in Londen?
Maar wel heel leuk, denk ik zo!quote:Op woensdag 21 december 2011 10:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Goed! Ik ben kapot. Wat een stress gedoe blijft t daar.
Ga lekker ff DMen/PMenquote:
Het was al klaar.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:35 schreef Fokpop het volgende:
Jezus, je had haar gewoon moeten kussen op een moment dat jullie zo 'intiem' waren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |