quote:
Stel jezelf beschikbaar danquote:Op woensdag 28 december 2011 17:14 schreef rosepetals het volgende:
Awh dat is zielig voor drdoe normaal
Nee want bij de volgende verkiezing ben ik dan vast de FOK!slet ofzoquote:
Daar iets om gevenquote:Op woensdag 28 december 2011 17:19 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee want bij de volgende verkiezing ben ik dan vast de FOK!slet ofzo
Niemand geeft een neuk.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:19 schreef rosepetals het volgende:
[..]
quote:
In principe heb je geen bezwaar, alleen je reputatie is een dingetje?quote:Op woensdag 28 december 2011 17:19 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Eh, ik wil best wel aan avondje drinken met wat FOK!ers hoor, maar wel met mogelijke ooggetuigen erbij en geen seks.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
In principe heb je geen bezwaar, alleen je reputatie is een dingetje?
quote:Op woensdag 28 december 2011 17:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Eh, ik wil best wel aan avondje drinken met wat FOK!ers hoor, maar wel met mogelijke ooggetuigen erbij en geen seks.
Wil je neuken?quote:Op woensdag 28 december 2011 17:19 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Jij ook.quote:
Dankjewel.. Jij ziet er heel ruw en stoer uitquote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 17:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dankjewel.. Jij ziet er heel ruw en stoer uit
Had je maar een keer eerder moeten kijken, toen had ik nog een pic van mezelf in mijn Fobo, nu niet meer.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 17:43 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Had je maar een keer eerder moeten kijken, toen had ik nog een pic van mezelf in mijn Fobo, nu niet meer.
Wat een eerlijk antwoord. Je bent vast niet lelijk, misschien een beetje anders maar dat is toch ok?quote:Op woensdag 28 december 2011 17:45 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Omdat ik lelijk ben en ik anders niet meer geloofwaardig over kan komen.
quote:Op woensdag 28 december 2011 17:48 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wat een eerlijk antwoord. Je bent vast niet lelijk, misschien een beetje anders maar dat is toch ok?
Er zijn nieteens vragen over mods bij de tweede verkiezing, Skytje.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:15 schreef Skylark. het volgende:
Waarom heb ik pas zo weinig mod nominaties. Ik noteer dit hoor.
Verrrrek!!quote:Op woensdag 28 december 2011 17:22 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Daar iets om gevenHier in KLB is het dan eerder hosselkoningin ofzo
Had je maar moeten stemmen.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:15 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op woensdag 28 december 2011 18:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Oh god niet weer die 2, die zijn kankerlekker gek.
Is dat het mooiste FOK!koppel?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Oh god niet weer die 2, die zijn kankerlekker gek.
Wtf sinds wanneer ben jij modquote:Op woensdag 28 december 2011 18:15 schreef Skylark. het volgende:
Alsof jij echt mod bentquote:Op woensdag 28 december 2011 18:15 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op woensdag 28 december 2011 19:15 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Alsof jij echt mod bent
Niels is een zemmel gr skylark
w8 maarquote:Op woensdag 28 december 2011 19:15 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Alsof jij echt mod bent
Niels is een zemmel gr skylark
quote:
hee lieve meidjequote:Op donderdag 29 december 2011 21:18 schreef Meloewa het volgende:
Ik meelevend?
dat is me wel nieuw zeg..
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:27 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
hee lieve meidje [ afbeelding ]
oh laat dan maarquote:Op donderdag 29 december 2011 21:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ik ben een gemene kreng hoor jongutje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |