Mods mogen stemmen in deze underground verkiezingenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Goede troll reply, als mods mochten stemmen had je de mijne.
Er komt een geheel nieuwe verkiezing bijv. zoals het in VBL is gedaan (ik wist niet eens wat dat was.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:54 schreef Adelante het volgende:
Wat is het idee nu, ik snap de OP niet????
Inderdaad, het hoeft niet zo heel uitgebreid.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:03 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vind de keuzes te uitgebreid.. gewoon een paar leuke nominaties en klaar.
zoiets:
Geboren klaagbaker 2011:
Grootste Klaagbaak Troll 2011
Poster meest terechten klachten 2011:
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:06 schreef Adelante het volgende:
Lekkerste KLB SC babe:
Grootste Hosselaar 2011:
De NoorsBloed ziekte award:
Beste vrouwelijke KLB mod:
Zoiets???
Krijgt een dikke make-over.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:08 schreef CaptainCookie het volgende:
Maar, gaat die originele vragenlijst nou weg, of wordt 'ie alleen aangevuld?
Nee er moet een KLB only lijst komenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:08 schreef CaptainCookie het volgende:
Maar, gaat die originele vragenlijst nou weg, of wordt 'ie alleen aangevuld?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:16 schreef Adelante het volgende:
Is dat dagboek er in het Zweeds, want die user weet ik al
Ga ga daar maar niet van uit, maar ik kan mijn hand over mijn hart strijken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:16 schreef Adelante het volgende:
Is dat dagboek er in het Zweeds, want die user weet ik al
Ik heb ook een dagboek nodig.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:12 schreef Pharkus het volgende:
Meest terechte klacht
Meest uitgekauwde klacht
Klager die een dagboek wint (Pharkus betaalt)
quote:
Aangezien klb met klagen te maken heeft, moeten we denk ik daar ook de kracht van het lijstje uitputten. In ieder geval mogen we ook wel een ''de grootste zuurpruim award'' hebben.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:24 schreef LudoSanders het volgende:
Stop eens met het jezelf promoten en kom met ideeën, stel aandachtshoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |