Thats what I say!quote:
Ik was gister toch ook alleenquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:40 schreef heloef het volgende:
Wat zou jullie doen, gaan of niet gaan in je eentje.
Ik twijfel enorm.
Ligt eraan hoe dichtbij je woont. Ik zou wel in m'n eentje gaan denk ik, maar ik ben nou eenmaal een forever alone girl die veel alleen doetquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:40 schreef heloef het volgende:
Ik twijfel enorm.
Wel gaan. Ik ben ook weleens allenig gegaan. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:40 schreef heloef het volgende:
Ik twijfel enorm.
Veel als in alles in de keuken?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe dichtbij je woont. Ik zou wel in m'n eentje gaan denk ik, maar ik ben nou eenmaal een forever alone girl die veel alleen doet
Inderdaad! Maar ik ben een sloeber, dus ik snap dat sowieso niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:42 schreef Yurithemaster het volgende:
verbaasd me toch hoe graag mensen van hun geld af willen
Ik was in m'n eentje in Eindhoven.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:40 schreef heloef het volgende:
Ik twijfel enorm.
Laat maarquote:
Hé, dat zeg ik altijdquote:
Dit soort mensen worden als excuus gebruikt om te bezuinigen op het PGB.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:42 schreef Bronson het volgende:
50 euro voor miss montreal. Zwakzinnige.
Ik ben ook ultiem forever alone, dus ik ben het wel gewend.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe dichtbij je woont. Ik zou wel in m'n eentje gaan denk ik, maar ik ben nou eenmaal een forever alone girl die veel alleen doet
Nope. Na volgend jaar moet men er maar es (tijdelijk) mee stoppen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:44 schreef oh-oh het volgende:
Leiden doet nog steeds niet lekker wild en gek of zo he...
Leidenaars zijn dan ook normaalquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:44 schreef oh-oh het volgende:
Leiden doet nog steeds niet lekker wild en gek of zo he...
quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ga samen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben ook ultiem forever alone, dus ik ben het wel gewend.
Het 17 minuten met de trein dus tsja.
Komt gezellig op Freitag!quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:45 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga donderdagavond waarschijnlijk langs!
Ben alleen een beetje bang, gezien het schema, dat Gerard dan op bed ligtZou toch jammer zijn.
Ah jammer.quote:
vraag of het zn zoon isquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:46 schreef Yurithemaster het volgende:
er zit ook altijd ene opa bij mij in de bis met net zo'n bril als paul
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bbquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:47 schreef Bienelientjee het volgende:
Die ene stream, via hun eigen website, doet het vandaag niet op mijn pc.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:48 schreef heloef het volgende:
Nou ik ga maar in mijn eentje naar Leiden, tschuss mensjes.
Die doet het al 3 dagen niet. Ik krijg het bericht: De webpagina kan niet worden weergegeven. Verbindingsproblemen ofsow?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb
Have fun!quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:48 schreef heloef het volgende:
Nou ik ga maar in mijn eentje naar Leiden, tschuss mensjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |