quote:
Kusje op je keyboardquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
*proest*
Wat doe je man, mijn keyboard is nu nat
Als jij jarig was geweest en ik postte deze gleed je nu de keuken uitquote:
Whuut link me up shawty?quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]Die ging ik laatst nog zingen voor FOK!singstar
Dat kan niet je bedoeling zijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als jij jarig was geweest en ik postte deze gleed je nu de keuken uit.
quote:
Zat ik ook net van op te kijken iddquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
WSHH op FOK!
Crispity crackily crunchity coon (© Katt Williams) ass niggaz.
alsof het puur in zijn kontje zatquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar niemand zegt wat over de schijt die aan het bolletje coke zit?
Door dat schijt is hij ook dood gegaanquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Het zat niet ín z'n kont toch.. maar in z'n bilnaadquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
alsof het puur in zijn kontje zat
quote:
Oke. Doodgegaan van z'n tarreltjes danquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Het zat niet ín z'n kont toch.. maar in z'n bilnaad
We hebben elkaar tochquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:31 schreef Gridlok het volgende:
Iedereen is hier volgens mij wel een beetje forever alone.
No way.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:31 schreef Gridlok het volgende:
Iedereen is hier volgens mij wel een beetje forever alone.
Ja echt er moet een tijdslot op komen ofzo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Al heb ik wel het gevoel dat het weer laat wordt in de eventuele TC vannacht.
Ik ben sowieso wel al jaren een nachtbrakert, dat scheeltquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja echt er moet een tijdslot op komen ofzo.Want zo laat naar bed en 7 uur alweer beginnen trek ik niet.
Iets met 21 volwassen en verantwoordelijkheidquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja echt er moet een tijdslot op komen ofzo.Want zo laat naar bed en 7 uur alweer beginnen trek ik niet.
Iets met je moet je mond houdenquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Iets met 21 volwassen en verantwoordelijkheid
Succes.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dan 'neem' ik tli wel [ afbeelding ].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |