Damn right sonquote:
Phantom's kamer LOLquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:24 schreef Maisnon het volgende:
Ken je Who's Afraid of Red, Blue and Yellow?
Zoiets heet ie. Bijna compleet groot rood schilderij. Verhaal zou zijn dat mensen gek werden door de rode kleur en het doek gingen aanvallen met messen enzo
Haha dat messen verhaal komt me wel bekend voor ja, effe googlen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:24 schreef Maisnon het volgende:
Ken je Who's Afraid of Red, Blue and Yellow?
Zoiets heet ie. Bijna compleet groot rood schilderij. Verhaal zou zijn dat mensen gek werden door de rode kleur en het doek gingen aanvallen met messen enzo
Hou er niet zo van als het te abstract is, maar impressionistische dingen vind ik wel mooiquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:31 schreef Gridlok het volgende:
zou opzich nog wel een pollock willen in mijn kamer, of een brood.
Ik vind het wel interessantquote:
Did I miss something?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
¤5 voor een kk grote kapsalon + gratis blikje cola ftw.
En natuurlijk congratz Jumi![]()
Daar bij die snackbar in tunneltje van muiderpoort krijg je datquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[Fernandes #64] Wat mot je thuisbezorgd?quote:
Döner City bij Ceintuurbaan/Ferd Bol, ook ¤2,50 voor een döner kebabquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:44 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Daar bij die snackbar in tunneltje van muiderpoort krijg je dat
Ja, de molukse dame is jarigquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant
[..]
Did I miss something? [ afbeelding ]
Gimme gimmequote:Op dinsdag 20 december 2011 15:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe, thanksquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat slechtquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahah, bizar
En speciaal voor Jumi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |