Die hebben idd gewoon een beats by dre.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:05 schreef solyaris het volgende:
Mensen die geen AKG, Grado of Stax hebben.
Linkje(s)?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:14 schreef LethalP het volgende:
Wat een gezeik. Koop wat via de bekende China webshops. Voor een euro of 10 heb je iets waar geluid uitkomt wat vergelijkbaar is met waar je hier n euro of 70 voor betaald.
Nee, ik vind een iPod juist een betere prijs/functionaliteit hebben dan Cowon en dergelijke. Hoezo zijn het totaal twee verschillende koptelefoons? En heb je ooit een Monster koptelefoon gezien? Precies. Daarnaast is het algemeen bekend, tenminste voor iedereen die in de audio/visual wereld zit dat Monster kabels van 80 euro helemaal niet beter zijn 75 euro goedkopere kabels, Monster is dus zowiezo een scam en het verbaast me dus niks als die Beats gewoon die Shure's zijn. Ik vind het jammer voor je dat je genept bent, maar je kan het beter toegeven dan het verproppen, misschien krijg je daar later spijt vanquote:Op donderdag 22 december 2011 01:43 schreef Boomlaars het volgende:
Wat een gezever in dit topic. Kortzichtige vergelijking in de OP tussen 2 totaal verschillende koptelefoons en dit zou meteen een scam zijn. Ik heb hier een Beats Studio en Sennheiser HD 25-1-ll SVS koptelefoon liggen en ik vind de Beats 10x beter klinken. Het is gewoon een goed product, er komt een goed geluid uit en het design is prima (al is het wel erg plastic-achtig). Het kost wat, maar als je het ervoor over hebt zie ik het probleem niet zo. Je bent zeker ook zo iemand die ipod's verafschuwt omdat je alternatieve apparaten hebt met een soortgelijke functionaliteit? Het merk is voor velen minstens zo belangrijk als het product.
Nou ja dat zijn dan natuurlijk ook niet echt hoogstaande kwaliteitsdingen, maar wel leuk voor als je een neppe Dr Dre wilt hebben om te showen inderdaad.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:14 schreef LethalP het volgende:
Wat een gezeik. Koop wat via de bekende China webshops. Voor een euro of 10 heb je iets waar geluid uitkomt wat vergelijkbaar is met waar je hier n euro of 70 voor betaald.
Iemand hier is jaloersquote:Op donderdag 22 december 2011 22:28 schreef J.D.Morrison het volgende:
2 van die turken-halfbloed mooiboyfaggots hebben ook die beats by dre studio en dan dragen ze hem overal naartoe want ze doen modeopleiding
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:28 schreef J.D.Morrison het volgende:
2 van die turken-halfbloed mooiboyfaggots hebben ook die beats by dre studio en dan dragen ze hem overal naartoe want ze doen modeopleiding
Quisho voelt zich te goed om gewoon 'jaloers' te gebruikenquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:39 schreef Quisho het volgende:
[..]
LOL IK BEN JALOURS MAAR IK WEET DAT HIJ GELIJK HEEFT DUS IK NOEM HEM MAAR TROLL LOL
Noem eens een keer dat 4chan het niet bij het juiste eind had dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:49 schreef McWurth het volgende:
TS gelooft alles wat erop 4chan voorbij komt
Alles waar Dr. Dre zijn naam aanplakt is een scam, of elk electronicaproduct/parfum waar een celebrity zijn naam aanhangt zijn altijd gewoon rebrands ja.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:58 schreef nero7 het volgende:
Dat jullie dit al scam vinden.
Ik vind het van Dr.Dre zn HTC serie de grootste bullshit. Het speakertje zal wel betere kwaliteit hebben, maar uiteindelijk luister je dat ding toch door de doppen. En ik kan je toch wel vertellen dat de meegeleverde standaard doppen dat bij elke standaard HTC worden meegegeven dik voldoen.
Aan elk merk zit een waarde. Het is aan jou of je in die bullshit trapt. De enige reden waarom de dure producten lang meegaan, is omdat je er voorzichting mee omgaat ipv die Aopen koptelefoons random neer te pleuren.
Een iPad is geen rebrand. Ja het is wel van Foxconn maar Apple heeft het zelf ontworpen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:14 schreef Catch22- het volgende:
OH NOES STRAKS ONTHULT TS OOK NOG DAT DE IPAD VEEL DUURDER KOST QUA GELD DAN HIJ IS OM TE MAKEN VOOR APPLE MENSE IK GELOOF DAT HIJ DE MAATSCHAPPIJ OP DE KOP GAAT ZETTEN
wel grappig dat foxconn als een kutmerk wordt gezien. Tenminste wel door de losers waar ik mee omgingquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:17 schreef Quisho het volgende:
[..]
Een iPad is geen rebrand. Ja het is wel van Foxconn maar Apple heeft het zelf ontworpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |