abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105817773

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_105817779
Kon niks beters bedenken :')
  dinsdag 20 december 2011 @ 13:52:08 #3
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105817784
Loka is een insider. Maar ze is dan ook mijn beste FOK vriendje.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_105817811
Niet alle vrouwen worden om de haverklap gehosseld. Just saying.
Heaven is a place on earth with you
pi_105817814
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka is een insider. Maar ze is dan ook mijn beste FOK vriendje.
O+
Ik zwijg verder als het graf hoor :*
pi_105817830
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:52 schreef Sinosappel het volgende:
Kan wel bij bijna elke vrouw, als ze hun best doen :P
pi_105817866
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:53 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Kan wel bij bijna elke vrouw, als ze hun best doen :P
Wat bedoel je Loka?
pi_105817883
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:54 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Wat bedoel je Loka?
Als een vrouw haar best doet denk ik dat ze best om de haverklap gehosseld kan worden.
pi_105817911
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:54 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als een vrouw haar best doet denk ik dat ze best om de haverklap gehosseld kan worden.
Als een super lelijk mormel echt haar best doet om leuk te zijn.....
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_105817935
Weet je wat ik wel irritant vind bij een boel mannen dat als ze gevoelens voor je hebben er vanuit gaan dat jij het ook hebt wat niet zo is.
Ik heb heel vaak juist mannen duidelijk moeten maken dat ik die gevoelens niet had, en dat het vriendschappelijk was ze er vaak dat niet in hun kop bijkrijgen of ze blijven proberen of ze gaan claimen terwijl je al duidelijk gemaakt hebt dat de verliefdheid niet wederzijds is.
  dinsdag 20 december 2011 @ 13:56:26 #11
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105817942
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:52 schreef Sinosappel het volgende:
Heb je nog geen pm's van Kree gehad?
pi_105817963
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:56 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je wat ik wel irritant vind bij een boel mannen dat als ze gevoelens voor je hebben er vanuit gaan dat jij het ook hebt wat niet zo is.
Ik heb heel vaak juist mannen duidelijk moeten maken dat ik die gevoelens niet had, en dat het vriendschappelijk was ze er vaak dat niet in hun kop bijkrijgen of ze blijven proberen of ze gaan claimen terwijl je al duidelijk gemaakt hebt dat de verliefdheid niet wederzijds is.
Ik blijf erbij, wat tref jij toch een vreemde figuren.
pi_105817978
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Heb je nog geen pm's van Kree gehad?
_O-
pi_105817979
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:55 schreef Joysa het volgende:

[..]

Als een super lelijk mormel echt haar best doet om leuk te zijn.....
Ik denk dat ze dan ook nog wel kans maakt, als ze echt haar best doet. Maar er zijn maar zo ontzettend weinig echt superlelijke mormels.
pi_105818036
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:

Ik ga een poging doen binnenkort.
Ik wacht het gewoon af 8-)
pi_105818045
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:58 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

_O-
  dinsdag 20 december 2011 @ 13:59:27 #17
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105818052
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:54 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Wat bedoel je Loka?
Ik wil je best hosselen, als je je daar beter door voelt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

_O-
Wat? Ik dacht dat hij ieder vers vlees probeerde te hosselen.
pi_105818073
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik blijf erbij, wat tref jij toch een vreemde figuren.
Dat soort figuren heb ik ook wel eens getroffen :')
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:01:06 #19
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105818109
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:58 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Hoi Cactus. O+

Mag ik jouw Superman zijn vanavond? :@

pi_105818154
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:

Hoi Cactus. O+

Mag ik jouw Superman zijn vanavond? :@

Jij mag dat! Ik miste vannacht iemand om mee in de sneeuw te spelen en nu is alles weg :'(
pi_105818165
Dat heb ik zelf ook wel maar de meeste mannen dus die ik ken zijn heel irritant er in. Je legt het ze heel duidelijk uit maar schijnbaar hebben ze moeite met het woordje nee.
Ik heb dit weekend namelijk ook al een gesprek gehad met een vriend waar ik ook duidelijk zei nee het is vriendschap , maar die haalt er zelf een hele verhaal bij van onmogelijke liefde terwijl ik al steeds nee zeg , het is een vriendschap niets meer niets minder.
Dan ziet hij het weer als zij wil de vriendschap niet verpesten want daarom gaat ze niet met me , ummm nee het is vriendschappelijk ik zie je niet als iets romantisch .

En een ander had de kolder in de kop dat ik terwijl ik met een jongen zit te praten hij net alsof kon doen dat die mijn vriend was , en we een open relatie hadden |:( |:(
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:04:14 #22
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105818217
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:56 schreef formerjellybean het volgende:
Sommige mannen hebben al erg snel het gevoel dat ze ergens recht op hebben. Ze denken al snel dat ze dingen kunnen toeeigenen. Tenminste dat is mijn ervaring.

Tis hetzelfde principe als mannen die boos worden omdat zij de "nice guy" zijn en ik niet geinteresseerd in ze ben. NEE ik val niet op iedereen die aardig tegen mij doet, en NEE dit betekent niet dat ik op "bad boys" val. Komt het dan echt niet in je op dat ik toevallig niet op jou val??!

Hoe tegenstellig is ook de opmerking "nice guys finish last" :') Als je echt zo nice was geweest, had je ook niet het gevoel gehad dat je iedereen waar je aardig tegen doet zomaar kan toeeigenen/opeisen.
pi_105818280
Dit is zo gaaf:

_O_
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:05:57 #24
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105818283
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:02 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Jij mag dat! Ik miste vannacht iemand om mee in de sneeuw te spelen en nu is alles weg :'(
Jammer. Hier is geen sneeuw geweest. Dan woon je wel ver weg zeker?
pi_105818303
Wie gaat kaneel hosselen?

Ik denk captain. :7
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:07:11 #26
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105818325
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:02 schreef formerjellybean het volgende:
Dat heb ik zelf ook wel maar de meeste mannen dus die ik ken zijn heel irritant er in. Je legt het ze heel duidelijk uit maar schijnbaar hebben ze moeite met het woordje nee.
Ik heb dit weekend namelijk ook al een gesprek gehad met een vriend waar ik ook duidelijk zei nee het is vriendschap , maar die haalt er zelf een hele verhaal bij van onmogelijke liefde terwijl ik al steeds nee zeg , het is een vriendschap niets meer niets minder.
Dan ziet hij het weer als zij wil de vriendschap niet verpesten want daarom gaat ze niet met me , ummm nee het is vriendschappelijk ik zie je niet als iets romantisch .

En een ander had de kolder in de kop dat ik terwijl ik met een jongen zit te praten hij net alsof kon doen dat die mijn vriend was , en we een open relatie hadden |:( |:(
Pfff irritant dat soort mensen. Ik zou verder geen vriendschap meer met zo iemand kunnen hebben denk ik.
Tenzij je ze kent van werk o.i.d. en gewoon vriendschappelijk met elkaar omgaat. (ipv vriendschap als in...1 op 1 dingen afspreken enzo)
pi_105818364
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:05 schreef Lokasenna het volgende:
Dit is zo gaaf:

[ afbeelding ]

_O_
Dat is zo nerd :')

quote:
17s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:

Jammer. Hier is geen sneeuw geweest. Dan woon je wel ver weg zeker?
Arnhem :*

quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:06 schreef Myraela het volgende:

Ik denk dat met zulke opmerkingen zijn hosselpogingen al verneukt worden nog voor hij een poging kan doen ;( Dus ik hoop voor hem dat het iemand anders is en dat niemand er vanaf weet.
pi_105818376
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:04 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Sommige mannen hebben al erg snel het gevoel dat ze ergens recht op hebben. Ze denken al snel dat ze dingen kunnen toeeigenen. Tenminste dat is mijn ervaring.

Tis hetzelfde principe als mannen die boos worden omdat zij de "nice guy" zijn en ik niet geinteresseerd in ze ben. NEE ik val niet op iedereen die aardig tegen mij doet, en NEE dit betekent niet dat ik op "bad boys" val. Komt het dan echt niet in je op dat ik toevallig niet op jou val??!

Hoe tegenstellig is ook de opmerking "nice guys finish last" :') Als je echt zo nice was geweest, had je ook niet het gevoel gehad dat je iedereen waar je aardig tegen doet zomaar kan toeeigenen/opeisen.
Ja dat is inderdaad ook mijn ervaring ook een beetje . Dat hun gevoelens voor je hebben betekent niet dat jij je hele liefdesleven opzij moet zetten omdat hun er moeite mee hebben.
Ze hebben er heel vaak moeite mee dat je niet op ze valt en gaan er dan vaak juist hele verhalen bij verzinnen die eigenlijk niet eens van toepassing zijn.

Alles om maar niet te zien dat ik gewoon niet op je val , en om heel eerlijk te zijn vind ik het soms doodvermoeiend om een vrouw te zijn
pi_105818394
quote:

Ik denk het ook :9

Alleen wie gaat mij hosselen? :o
pi_105818426
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:08 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Eigenlijk ben ik best wel heel erg nerd :@
pi_105818427
quote:

Dacht ik ook meteen aan
pi_105818448
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:09 schreef Lokasenna het volgende:

Eigenlijk ben ik best wel heel erg nerd :@
Newbie vindt dat helemaal leuk O+
pi_105818452
quote:
hosselpogingen al verneukt worden nog voor hij een poging kan doen ;( Dus ik hoop voor hem dat het iemand anders is en dat niemand er vanaf weet.
Maar, overduidelijke hosselpoging was overduidelijk. ;( Hij plaagt mij ook.
pi_105818482
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:10 schreef Myraela het volgende:

Je bent gewoon jaloers :D
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:11:03 #35
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105818492
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:08 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja dat is inderdaad ook mijn ervaring ook een beetje . Dat hun gevoelens voor je hebben betekent niet dat jij je hele liefdesleven opzij moet zetten omdat hun er moeite mee hebben.
Ze hebben er heel vaak moeite mee dat je niet op ze valt en gaan er dan vaak juist hele verhalen bij verzinnen die eigenlijk niet eens van toepassing zijn.

Alles om maar niet te zien dat ik gewoon niet op je val , en om heel eerlijk te zijn vind ik het soms doodvermoeiend om een vrouw te zijn
Ja me too. Maar tegelijkertijd ben ik ook heeel blij dat ik een vrouw ben hoor.
Ik heb dan ook meer vrouwenvrienden dan mannenvrienden. Mede door die reden, dat het vaak niet tot hun bolle kop kan doordringen.
pi_105818503
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:10 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Newbie vindt dat helemaal leuk O+
Gelukkig maar O+
pi_105818504
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:10 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Oh fuck he, daar betrap je me toch zomaar.
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:12:44 #38
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105818560
Trouwens jellybean dat verhalen verzinnen die niet van toepassing zijn herken ik ook inderdaad.
"Het ligt hier en hier aan en blablabla"...Gast, je kan op je kop gaan staan en dan nog steeds val ik gewoon niet op jou, zo simpel is het..
pi_105818568
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:11 schreef Myraela het volgende:

Oh fuck he, daar betrap je me toch zomaar.
Ik zal het niet doorvertellen :*
pi_105818569
Ik ben aan het nadenken bij welke opleiding ik nog meer een meeloopdag ga plannen. Maar ik kan niet kiezen :')
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:13:18 #41
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105818579
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:05 schreef Lokasenna het volgende:
Dit is zo gaaf:

[ afbeelding ]

_O_
Fuck, dat is gaaf. _O_

quote:

[..]

[..]

Arnhem :*

[..]

Ik denk dat met zulke opmerkingen zijn hosselpogingen al verneukt worden nog voor hij een poging kan doen ;( Dus ik hoop voor hem dat het iemand anders is en dat niemand er vanaf weet.
Dat is wel ver. Dat red ik niet op mijn stalen ros.

quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:10 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik dacht dat het was: meisjes plagen, zoentjes vragen was.

quote:
10s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:10 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ze is jaloers op jou. :*
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:14:18 #42
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105818615
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben aan het nadenken bij welke opleiding ik nog meer een meeloopdag ga plannen. Maar ik kan niet kiezen :')
Kom bij biologie. O+
pi_105818654
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:07 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Pfff irritant dat soort mensen. Ik zou verder geen vriendschap meer met zo iemand kunnen hebben denk ik.
Tenzij je ze kent van werk o.i.d. en gewoon vriendschappelijk met elkaar omgaat. (ipv vriendschap als in...1 op 1 dingen afspreken enzo)
Het irritante is meestal dus bij mij dat het vrienden waren voor ze met idiote liefdesverklaringen kwamen . De een is wat hardhoofdig en heeft een eigen idee op de werkelijkheid die die vaak wat mooier maakt dan het is (niet alleen bij mij maar bij alles bij hem neem ik alles met een korreltje zout) . Hij blijft wel proberen maar snapt het wel als ik nee zeg, en meestal zie ik hem met een groepje en ook alleen kan ik wel met hem opschieten en veel lol mee behalve als die weer even wilt weten waarom ik hem niet leuk vind vind .

De ander die had de kolder al eerder in de kop, hij was een vriend van de jongen die overleden is aan zelfmoord en op moment dat die ging vertellen dat hij gevoelens voor me had ben ik daar eerlijk in geweest en ook gezegd dat het niet wederzijds was , ging die een zelfmoord berichtje naar vrienden sturen en toen was ik heel lang pissed , hebben heel lang niet gesproken en dat ging goed maar schijnbaar is die er nog niet overheen gezien die actie en ik ben met die eigenlijk ook helemaal niet blij :(
pi_105818655
Ik kreeg net onverwachts een kerstpakket aan de deur. Ik denk van een kerk of zo. Zit vol met eten! :D
(en niet overdatum, ik heb gekeken).
pi_105818662
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dacht ik ook meteen aan
Ik ook al :D
Dan moet het wel zo zijn, als 4 mensen dat al denken..
pi_105818669
Kaneel, zal ik je wingwijf worden?
pi_105818704
Hosselen op een meeting vol met mensen die niet kunnen versieren. Kaneel is een baas. _O_ _O_
pi_105818711
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:15 schreef formerjellybean het volgende:
De ander die had de kolder al eerder in de kop, hij was een vriend van de jongen die overleden is aan zelfmoord en op moment dat die ging vertellen dat hij gevoelens voor me had ben ik daar eerlijk in geweest en ook gezegd dat het niet wederzijds was , ging die een zelfmoord berichtje naar vrienden sturen en toen was ik heel lang pissed , hebben heel lang niet gesproken en dat ging goed maar schijnbaar is die er nog niet overheen gezien die actie en ik ben met die eigenlijk ook helemaal niet blij :(
Dit is gewoon :|W
pi_105818720
Ik zie ineens een toekomst zonder katten.
pi_105818739
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:11 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Ja me too. Maar tegelijkertijd ben ik ook heeel blij dat ik een vrouw ben hoor.
Ik heb dan ook meer vrouwenvrienden dan mannenvrienden. Mede door die reden, dat het vaak niet tot hun bolle kop kan doordringen.
Ik ga te makkelijk met mannen om denk ik ben gauw een van the guys en dan heb ik er inderdaad malloten tussen zitten die spontaan zoiets bedenken.
pi_105818740
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik kreeg net onverwachts een kerstpakket aan de deur. Ik denk van een kerk of zo. Zit vol met eten! :D
(en niet overdatum, ik heb gekeken).
Wat moet je daarvoor doen?
pi_105818741
quote:

[..]

Het irritante is meestal dus bij mij dat het vrienden waren voor ze met idiote liefdesverklaringen kwamen . De een is wat hardhoofdig en heeft een eigen idee op de werkelijkheid die die vaak wat mooier maakt dan het is (niet alleen bij mij maar bij alles bij hem neem ik alles met een korreltje zout) . Hij blijft wel proberen maar snapt het wel als ik nee zeg, en meestal zie ik hem met een groepje en ook alleen kan ik wel met hem opschieten en veel lol mee behalve als die weer even wilt weten waarom ik hem niet leuk vind vind .

Ik krijg de indruk dat het gewoon aan jezelf ligt hoor.
Beetje gevalletje, de hele wereld is raar, behalve ik

Misschien geef je wel onbedoeld signalen af, of ben je te aanrakering naar vrienden?
Of je moet gewoon veel duidelijker zijn.
pi_105818756
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:17 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Wat moet je daarvoor doen?
Elke dag bidden dat er geen vergif in zit :P
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:17:47 #54
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105818763
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:15 schreef Myraela het volgende:
Dat zou welkom zijn. :7

quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:16 schreef Myraela het volgende:
Hosselen op een meeting vol met mensen die niet kunnen versieren. Kaneel is een baas. _O_ _O_
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:16 schreef Myraela het volgende:
Ik zie ineens een toekomst zonder katten.
Meningen kunnen snel omslaan hier. _O-
pi_105818774
Ik wil ook een kerstpakket, ik krijg helemaal geen kerstpakket. Niet tof. Maar van een kerk zou ik toch terugsturen. :')
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:18:06 #56
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105818776
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:15 schreef Myraela het volgende:
Mooi woord
pi_105818794
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

Elke dag bidden dat er geen vergif in zit :P
Je hoeft niemand oraal te bevredigen ofzo om lid te worden?
pi_105818796
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dit is gewoon :|W
Dat had ik dus ook , daarom dus ook heel lang gekapt en toen weer opgepakt maar ik denk dat ik dus eigenlijk geen contact meer met hem moet zoeken.
pi_105818813
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:18 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook een kerstpakket, ik krijg helemaal geen kerstpakket. Niet tof. Maar van een kerk zou ik toch terugsturen. :')
Ik weet niet eens van wie die is. Dacht eerst dat het gewoon pakketpost was. Ik 'denk' van een kerk maar ik heb eerlijk waar geen idee
pi_105818815
quote:
Ik krijg er geen omdat ik op vakantie ben met Kerst :')
pi_105818827
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:18 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik weet niet eens van wie die is. Dacht eerst dat het gewoon pakketpost was. Ik 'denk' van een kerk maar ik heb eerlijk waar geen idee
Is die wel voor jou? :')
pi_105818829
quote:
Dat is de keerzijde van niet werken, maar er zitten meestal toch dingen in die je nooit zou kopen en helemaal niet zo lekker vindt, maar omdat je het gratis krijgt toch maar opvreet :')
pi_105818852
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:19 schreef Myraela het volgende:

[..]

Is die wel voor jou? :')
Ik denk het wel, hij vroeg wel om m'n naam.
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:20:05 #64
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_105818858
Vriendschappen werken niet tussen man en vrouw, alleen homo' s hebben vriendinnen.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_105818875
5 flessen wijn dit jaar als kerstpakket. :')
pi_105818876
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:20 schreef Equites het volgende:
Vriendschappen werken niet tussen man en vrouw, alleen homo' s hebben vriendinnen.
Het werkt als de vrouw een manwijf is.
pi_105818881
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

Ik denk het wel, hij vroeg wel om m'n naam.
"Goeiemiddag, bent u Magnetronkoffie? Ik heb een pakketje voor u. "
pi_105818882
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:19 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dat is de keerzijde van niet werken, maar er zitten meestal toch dingen in die je nooit zou kopen en helemaal niet zo lekker vindt, maar omdat je het gratis krijgt toch maar opvreet :')
Ik vind het uitpakken gewoon leuk. Maar mijn moeder werkt in Belgie dus die krijgt niet. En mijn stiefvader werkt in de gevangenis dus die kreeg een vvv bon van 50 euro. Ook niet tof uitpakken.

Wat werken is weet ik niet.
pi_105818906
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:17 schreef palawan het volgende:

[..]

Ik krijg de indruk dat het gewoon aan jezelf ligt hoor.
Beetje gevalletje, de hele wereld is raar, behalve ik

Misschien geef je wel onbedoeld signalen af, of ben je te aanrakering naar vrienden?
Of je moet gewoon veel duidelijker zijn.
Ik ben heel duidelijk erin alleen willen ze het soms heel vaak niet snappen en nee ik ben niet heel aanrakerig eerder het tegengestelde. Ik zie ze vaak meer als maatje waar tijdens stappen een gezellige avond mee heb en makkelijk mee praat en hun zien vaak soms meer en krijgen dat niet altijd uit hun kop.
pi_105818910
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:20 schreef ElDinosaur het volgende:
5 flessen wijn dit jaar als kerstpakket. :')
Hoe werk je alcoholisme in de hand. Je kunt iig bezopen de kerstdagen doorbrengen. Wel thoughtful ergens :Y
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:21:24 #71
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105818912
Ik heb dit jaar 2 banen, ben benieuwd of ik van beiden een pakket krijg.
pi_105818920
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:20 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het werkt als de vrouw een manwijf is.
Of heel lelijk
pi_105818936
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:21 schreef palawan het volgende:

[..]

Of heel lelijk
Ik heb mannelijke vrienden ;(
pi_105818942
quote:
Ga jij even ergens anders een topic openmaken over dit onderwerp? Of haal 1 van de 8674947565 topics hierover weer omhoog. Fijne dag verder :W
pi_105818962
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dan ben je of een manwijf, of heel lelijk, of ze willen je allemaal stiekem batsen :P
pi_105818983
quote:
Ik heb/had een vriendschap met een ex van me, maar die is wat in het water gevallen nadat ze al een keer of 6 niet meer op een afspraak is verschenen, waarvan de laatste 2 keer zonder afmelding.
Vind ik geen stijl :(
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:23:27 #77
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105818991
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

;(
O+ :* *;

quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:22 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ga jij even ergens anders een topic openmaken over dit onderwerp? Of haal 1 van de 8674947565 topics hierover weer omhoog. Fijne dag verder :W
Voordat ik ga werken, nog een presentje voor jou:

:*
pi_105818997
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:22 schreef palawan het volgende:

[..]

Dan ben je of een manwijf, of heel lelijk, of ze willen je allemaal stiekem batsen :P
Het staat me ineens niet meer zo aan dat ik mannelijke vrienden heb :')
Maar vrouwen doen ook altijd zo moeilijk.
pi_105819004
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:21 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Hoe werk je alcoholisme in de hand. Je kunt iig bezopen de kerstdagen doorbrengen. Wel thoughtful ergens :Y
Gezellig eerste kerstdag samen dronken worden? :')
pi_105819009
Fuuuu, ik ben een lelijk manwijf want ik heb vrienden.
pi_105819011
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:20 schreef Myraela het volgende:

Ik vind het uitpakken gewoon leuk. Maar mijn moeder werkt in Belgie dus die krijgt niet. En mijn stiefvader werkt in de gevangenis dus die kreeg een vvv bon van 50 euro. Ook niet tof uitpakken.

Wat werken is weet ik niet.
Volgend jaar mag je de mijne uitpakken. Ik krijg altijd zo'n grote gekleurde doos met dingetjes er in :D
pi_105819027
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:23 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Volgend jaar mag je de mijne uitpakken. Ik krijg altijd zo'n grote gekleurde doos met dingetjes er in :D
yay. O+
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:24:14 #83
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105819028
quote:

[..]

Jezus, wat een klote streek!
Ik denk dat misschien mede het probleem is dat in films e.d. altijd mannen eerst nee krijgen en daarna nog 10 x proberen en uiteindelijk een ja krijgen...beetje slecht en onrealistisch voorbeeld.
pi_105819049
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:

Voordat ik ga werken, nog een presentje voor jou:

:*
Dank je en werkze schatje :*
pi_105819063
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:23 schreef Myraela het volgende:
Fuuuu, ik ben een lelijk manwijf want ik heb vrienden.
Je wilt het ook gewoon horen he :')

Al die vrienden willen gewoon met jou neuken :P
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:25:18 #86
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105819078
Ben ik lekker warme chocolademelk aan het maken is de slagroom op :(
Fml
pi_105819087
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:23 schreef ElDinosaur het volgende:

Gezellig eerste kerstdag samen dronken worden? :')
Is het rode wijn, want dat lust ik niet :')
pi_105819113
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:25 schreef palawan het volgende:

[..]

Je wilt het ook gewoon horen he :')

Al die vrienden willen gewoon met jou neuken :P
Ja. Bedankt. O+
pi_105819122
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:25 schreef Royco1 het volgende:
Fml
Ahhhhhhhh the horror :'(
pi_105819170
Ik heb in elk geval één vriend waarvan ik zeker weet dat hij me niet wil neuken O+
pi_105819173
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:25 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Is het rode wijn, want dat lust ik niet :')
zag sowieso 2 flessen wit. :P
pi_105819175
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja. Bedankt. O+
Graag gedaan.

Ik wil ook wel vrienden met jou worden overigens :9
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:27:22 #93
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105819179
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:25 schreef Royco1 het volgende:
Fml
RIP aan de nabestaanden. :'(
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:27:50 #94
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105819197
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb in elk geval één vriend waarvan ik zeker weet dat hij me niet wil neuken O+
Het kan. *O*
Wie is het?
pi_105819215
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:24 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Jezus, wat een klote streek!
Ik denk dat misschien mede het probleem is dat in films e.d. altijd mannen eerst nee krijgen en daarna nog 10 x proberen en uiteindelijk een ja krijgen...beetje slecht en onrealistisch voorbeeld.
Naar mijn weten rennen de meeste mannen heel hard gillend weg van romantische films hoor en kijk ze liever actiefilms.
En ja dat van die vriend was ook een klote streek ben ik ook heel erg pissig om geweest.
pi_105819218
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:27 schreef ElDinosaur het volgende:

zag sowieso 2 flessen wit. :P
Die zijn voor mij dan :Y)
pi_105819219
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:27 schreef palawan het volgende:

[..]

Graag gedaan.

Ik wil ook wel vrienden met jou worden overigens :9
Ik wil heul niet in de friendzone. Waarom stopt iedereen mij in de friendzone. :'( 10.gif
pi_105819233
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Het kan. *O*
Wie is het?
Palawan en mlig hebben hem gezien. Ohja en kutkloon.
pi_105819288
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Palawan en mlig hebben hem gezien. Ohja en kutkloon.
Ohw die; yosti ijscobar ofzo?
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:30:26 #100
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105819309
Ik heb 1 goeie vriendschap met een man. We kennen elkaar al 8 jaar ofzo en spreken regelmatig af, en bespreken zowat alles (evenveel als ik met vriendinnen doe). We hebben allebei relaties tussendoor gehad. We hebben 1 keer gezoend/bij elkaar geslapen maar nite gesekst toen we 18 ofzo waren. Daarna allebei zoiets van: Oeps foutje, ik hoef niks van je.
Denken jullie dat hij alsnog mij wil?...Het lijkt mij namelijk heel onwaarschijnlijk.
pi_105819329
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik wil heul niet in de friendzone. Waarom stopt iedereen mij in de friendzone. :'( [ afbeelding ]
Die hebben mannen niet voor vrouwen hoor... alleen dus voor hele lelijke vrouwen, of manwijfen.
Als je dat niet bent kom je er niet in :{w
pi_105819330
Moet ik me schamen als ik dit liedje stiekem wel mooi vind? :')

pi_105819332
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:29 schreef palawan het volgende:

[..]

Ohw die; yosti ijscobar ofzo?
Zoiets was het ja :P
Hij post bijna nooit.
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:31:04 #104
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105819334
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:26 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ahhhhhhhh the horror :'(
En heb ook al geen appeltaart in huis
pi_105819378
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:30 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb 1 goeie vriendschap met een man. We kennen elkaar al 8 jaar ofzo en spreken regelmatig af, en bespreken zowat alles (evenveel als ik met vriendinnen doe). We hebben allebei relaties tussendoor gehad. We hebben 1 keer gezoend/bij elkaar geslapen maar nite gesekst toen we 18 ofzo waren. Daarna allebei zoiets van: Oeps foutje, ik hoef niks van je.
Denken jullie dat hij alsnog mij wil?...Het lijkt mij namelijk heel onwaarschijnlijk.
Nee, ik denk waarschijnlijk dat die eerst even vriendschap met verliefdheid verwarde maar toen het ook gebeurde ook wel inzag dat het eigenlijk gewoon vriendschap is.
Anders had die namelijk blijven proberen.
pi_105819389
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:31 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zoiets was het ja :P
Hij post bijna nooit.
Hoe weet je zo zeker dat hij dat niet wil? Heb je jezelf al eens aan hem opgedrongen? :P
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:33:17 #107
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105819417
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:30 schreef Sinosappel het volgende:
Kan altijd. Gevoelens kunnen veranderen.
Maar neem het aan van een man die ook zo'n relatie heeft met een vrouw, het kan prima. O+
pi_105819451
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:32 schreef palawan het volgende:

[..]

Hoe weet je zo zeker dat hij dat niet wil? Heb je jezelf al eens aan hem opgedrongen? :P
Nee dat niet :')
Hij heeft me wel tot friendzone benoemd enzo.
Van een andere vriendin van ons weet ik dat hij die wel zag zitten, maar ik ben zijn type niet ofzo :P
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:34:03 #109
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105819453
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:32 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nee, ik denk waarschijnlijk dat die eerst even vriendschap met verliefdheid verwarde maar toen het ook gebeurde ook wel inzag dat het eigenlijk gewoon vriendschap is.
Anders had die namelijk blijven proberen.
Ja he. Alleen soms twijfel ik, omdat we daarna allebei best snel in een relatie kwamen en eigenlijk sinds kort is hij weer vrijgezel. Maar nog nooit wat geprobeerd.
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:34:43 #110
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105819475
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Kan altijd. Gevoelens kunnen veranderen.
Maar neem het aan van een man die ook zo'n relatie heeft met een vrouw, het kan prima. O+
jij hebt ook een puur vriendschappelijke relatie met een vrouw?
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:35:09 #111
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105819495
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:34 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Ja. Al 8 jaar.
pi_105819503
En boeiend of je vrienden je stiekem willen batsen, wat niet weet wat niet deert :P
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:35:24 #113
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105819505
Oh vriendschappen met vrouwen, die gaan bij mij niet goed helaas. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_105819519
Ach, ik heb wel vriendschappen met mannen. Maar misschien zouden ze me wel doen.
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:36:03 #115
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_105819522
quote:

[..]

Het kan zijn dat een man je nog steeds wel leuk vindt, maar het makkelijker kan onderdrukken omdat hij destijds al met je naar bed is geweest.
Je moeder is een hamster
pi_105819528
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:35 schreef Lokasenna het volgende:
En boeiend of je vrienden je stiekem willen batsen, wat niet weet wat niet deert :P
Nu weet je het })
pi_105819535
quote:

[..]

Ja he. Alleen soms twijfel ik, omdat we daarna allebei best snel in een relatie kwamen en eigenlijk sinds kort is hij weer vrijgezel. Maar nog nooit wat geprobeerd.
Als hij niets probeert dan is het eigenlijk gewoon een hele goede vriendschap. Anders had je het wel gemerkt hoor of dan zeiden ze het en blijven het proberen of anders heb je soms rare ruzies omdat hij meer verwacht dan jij wilt .
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:36:23 #118
118585 Crutch
pi_105819537
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:35 schreef Myraela het volgende:
Ach, ik heb wel vriendschappen met mannen. Maar misschien zouden ze me wel doen.
Daar doen wij mannen niet zo moeilijk over. :P
Je moeder is een hamster
pi_105819550
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:36 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ja, daarom. Maar dat doet niet af aan de vriendschap toch.
pi_105819582
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

nee, daarom is het toch ook friends with benefits? :+
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:37:33 #121
118585 Crutch
pi_105819588
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee hoor, beetje seksen tussendoor kan geen kwaad.
Je moeder is een hamster
pi_105819597
En iemand best willen batsen is natuurlijk iets anders dan gevoelens hebben.
pi_105819600
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:37 schreef palawan het volgende:

[..]

nee, daarom is het toch ook friends with benefits? :+
Ik bedoel als ik geen seks met ze wil he. Geen benefits.
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:37:58 #124
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105819603
Ik hou het maar bij 1 vriendschap met een vrouw tot ik volwassen ben, voorkomt ellende
C'est la vie
pi_105819613
quote:

[..]

Ik zou dat niet zomaar kunnen. Als die ex (waarmee ik een vriendschap heb/had) me ineens naar bed zou willen hebben, zou ik weigeren en verbouwereerd zijn
pi_105819617
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:35 schreef Lokasenna het volgende:
Soms zijn ze daar heel openlijk over en je moet meer op gaan passen als ze gaan denken dat ze het alleenrecht op je hebben, dus meer als je met andere jongens gaat praten en dan heel leuk de jaloerse meneer uithangen terwijl je niets hebt.
pi_105819623
Ik was vrijdag met een vriendin in de sauna en we zaten lekker naakt in het bubbelbad toen ze me vertelde dat ze toestemming van dr vriend had om vreemd te mogen gaan met een vrouw...
Dus ik vroeg enigszins op mijn hoede of ze al iemand in gedachte had..

Dat had ze en toen bleef het stil :') Ik moest het weten, dus ik vroeg uiterst dapper: wie dan?

en toen zei ze dat ze een collega wel leuk vond, pfff :')
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:38:28 #128
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105819626
quote:

[..]

Het kan zijn dat een man je nog steeds wel leuk vindt, maar het makkelijker kan onderdrukken omdat hij destijds al met je naar bed is geweest.
We hebben toen niet gesekst. Alleen gezoend en beetje gestreeld. Hij wilde toen wel trouwens maar ik was degene die het stopte. We waren allebei dronken en stoned (weet niet of dat iets toevoegd)
pi_105819630
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:37 schreef heloef het volgende:
Ik hou het maar bij 1 vriendschap met een vrouw tot ik volwassen ben, je weet wel tot ik volwassen ben ofzo.
Dat duurt nog een maand ofzo ja.
pi_105819641
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:38 schreef Cactus1 het volgende:
Ik was vrijdag met een vriendin in de sauna en we zaten lekker naakt in het bubbelbad toen ze me vertelde dat ze toestemming van dr vriend had om vreemd te mogen gaan met een vrouw...

Dat had ze en toen bleef het stil :') Ik moest het weten, dus ik vroeg uiterst dapper: wie dan?

Bwhhehehe, dat is wel even ongemakkelijk ja.
pi_105819649
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:38 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Soms zijn ze daar heel openlijk over en je moet meer op gaan passen als ze gaan denken dat ze het alleenrecht op je hebben, dus meer als je met andere jongens gaat praten en dan heel leuk de jaloerse meneer uithangen terwijl je niets hebt.
Als ze dat gaan doen zijn het dus ook meteen geen vrienden meer he :')
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:39:18 #132
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105819656
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat duurt nog een maand ofzo ja.
Mentaal volwassen, dat ben ik nog heel lang niet is gebleken. :')
C'est la vie
pi_105819658
quote:

:D
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:39:21 #134
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105819659
quote:

Is ze lekker? :9~
pi_105819664
quote:

Haha jij teleurgesteld? ;)
pi_105819681
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:39 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als ze dat gaan doen zijn het dus ook meteen geen vrienden meer he :')
Dan is het ook inderdaad einde oefening
pi_105819683
Toen ik bij Aldi werkte kreeg ik bij wijze van kerstpakket een Aldi-waardebon van 37,50 :')
Wel lekker ingeruild tegen geld natuurlijk :)
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:40:06 #138
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105819692
quote:
Ik was vrijdag met een vriendin in de sauna en we zaten lekker naakt in het bubbelbad
Ik stopte hier met lezen.
C'est la vie
pi_105819702
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:38 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

We hebben toen niet gesekst. Alleen gezoend en beetje gestreeld. Hij wilde toen wel trouwens maar ik was degene die het stopte. We waren allebei dronken en stoned (weet niet of dat iets toevoegd)
Tja. Eigenlijk geen excuus, maar soort van herkenbaar.
pi_105819709
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:

Is ze lekker? :9~
Hartstikke :D Maar nee, ik wil niks met vrouwen doen ;(
pi_105819712
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:40 schreef heloef het volgende:

[..]

:')
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:40:35 #142
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105819714
quote:

[..]

Nog van Moon gedroomd?
pi_105819721
quote:

[..]

Wat een schatje ben je toch. :')
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:40:48 #144
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105819723
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:36 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Als hij niets probeert dan is het eigenlijk gewoon een hele goede vriendschap. Anders had je het wel gemerkt hoor of dan zeiden ze het en blijven het proberen of anders heb je soms rare ruzies omdat hij meer verwacht dan jij wilt .
Ja he. En hij bespreekt met mij ook altijd in detail zijn acties met vrouwen (en ik bij hem). Dat zou ik zelf ook nooit doen bij een man die ik leuk zou vinden. Weet niet hoe dat bij mannen werkt.

Dingen als gevoelens voor een ander, maar ook sex, of wie ik/hij lekker vindt etc.
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:40:59 #145
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105819735
quote:

[..]

Fap ze heloef
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:41:06 #146
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105819745
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:37 schreef Lokasenna het volgende:
En iemand best willen batsen is natuurlijk iets anders dan gevoelens hebben.
Als je een vriendin lekker vindt is dat heel wat anders dan dat je ook gevoelens hebt voor die persoon inderdaad.
C'est la vie
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:41:11 #147
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105819749
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:40 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Hartstikke :D Maar nee, ik wil niks met vrouwen doen ;(
Onbegrijpelijk dit :D
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:41:48 #148
118585 Crutch
pi_105819769
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:38 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Ja ik lees het net. :')

Dat maak wel een verschil.
Ik heb zelf ook zo'n vriendin die ik zo'n 11 jaar ken en we zijn (nu iets minder ivm haar kind enzo) super close.
Met haar heb ik in het verleden ook gezoend en seks kwam er niet van.
Het heeft wel een hele tijd geduurd voordat ik besefte dat het eigenlijk niks zou gaan worden.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:42:21 #149
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105819798
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nog van Moon gedroomd?
Neuh.
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat een schatje ben je toch. :')
Dank je schat. O+
C'est la vie
pi_105819800
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Als je een vriendin lekker vindt is dat heel wat anders dan dat je ook gevoelens hebt voor die persoon inderdaad.
Ik heb ook wel vrienden die ik eigenlijk best lekker vind :P
Maar ik zou ze niet als relatiemateriaal zien.
pi_105819802
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:

Onbegrijpelijk dit :D
Vrouwen zijn te zacht :'(
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:43:14 #152
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105819831
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:42 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dat is je klacht?
C'est la vie
pi_105819846
quote:

[..]

Ja? Ik heb eigenlijk geen idee hoe vrouwen voelen.
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:43:35 #154
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105819850
quote:

[..]

Dat is zo leuk aan ze. O+
pi_105819859
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:41 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook zo'n vriendin die ik zo'n 11 jaar ken en we zijn (nu iets minder ivm haar kind enzo) super close.
Het heeft wel een hele tijd geduurd voordat ik besefte dat het eigenlijk niks zou gaan worden.
Dan heb je je schijnbaar ook wel netjes gedragen waardoor wel de vriendschap goed bleef ook al had je gevoelens voor haar. Een boel mannen kunnen dat dus niet.
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:43:56 #156
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105819863
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:43 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Vreemd, je zit toch regelmatig aan jezelf.
pi_105819865
quote:

[..]

Hoezo? Je kunt toch aan jezelf voelen? :P
pi_105819882
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:43 schreef heloef het volgende:

Dat is je klacht?
Jup :Y En ik kan ook niks met die tieten en ik zou gewoon een piemel missen. Zonder piemel geen feest :N En een voorbind dildo is toch niet hetzelfde.
pi_105819888
quote:

[..]

Ja. O+
pi_105819892
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Vreemd, je zit toch regelmatig aan jezelf.
Dat is anders dan iemand tegen je aan voelen enzo natuurlijk :')
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:46:00 #161
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105819940
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:41 schreef Crutch het volgende:

[..]

Hoe was dat dan voor jou? Jij was echt verliefd of niet? En je had altijd stiekeme hoop? Hoopte je dat er van haar iets kwam? Of wachtte je op een goed moment? En jullie hadden tussendoor ook gewoon relaties met anderen?
Hoe werkt zoiets?
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:46:09 #162
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105819950
quote:

[..]

Ik heb ook eigenlijk geen flauw idee. :')
C'est la vie
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:46:10 #163
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105819952
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:44 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Jup :Y En ik kan ook niks met die tieten en ik zou gewoon een piemel missen. Zonder piemel geen feest :N En een voorbind dildo is toch niet hetzelfde.
En een trio MVV is dus van de baan bij jou?
pi_105819953
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:44 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik denk wel dat ik dat zou missen ja.
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:46:11 #165
118585 Crutch
pi_105819954
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:43 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dan heb je je schijnbaar ook wel netjes gedragen waardoor wel de vriendschap goed bleef ook al had je gevoelens voor haar. Een boel mannen kunnen dat dus niet.
Absoluut, maar ik zat ook niet verlegen om vriendinnetjes.
Je moeder is een hamster
pi_105819959
Het is een beetje als een man, maar dan zachter en minder harig. Maar dan heb ik het wel over een vergelijking met echte mannen en niet met die baby-face jongetjes.
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:46:55 #167
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105819984
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:44 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat is anders dan iemand tegen je aan voelen enzo natuurlijk :')
Ik weet het, maar ik moest de slechte grap maken. Anders kom ik niet aan mijn quotum.
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:47:09 #168
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105819998
Ik voel inderdaad net aan als een meisje ja. :')
C'est la vie
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:47:12 #169
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105819999
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:46 schreef Myraela het volgende:
Het is een beetje als een man, maar dan zachter en minder harig. Maar dan heb ik het wel over een vergelijking met echte mannen en niet met die baby-face jongetjes.
Waren er echte mannen op de meet?
pi_105820000
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:

En een trio MVV is dus van de baan bij jou?
Absoluut. Ik doe niet aan delen en ik denk dat ik een soort competitiedrang zou krijgen om beter te willen zijn, wat mijn humeur niet ten goede zou komen. En als het mijn partner zou zijn, zou ik mega jaloers worden. :')
pi_105820005
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:46 schreef Myraela het volgende:
Echte mannen zijn harig? Ik heb er een die zijn oksels scheert O+
pi_105820018
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Waren er echte mannen op de meet?
Jawel.
pi_105820030
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:47 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Oksels scheren als man. :') Die van jou is dan ook 16, dat is geen man. Mannen zijn harig ja.
pi_105820035
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:47 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Absoluut. Ik doe niet aan delen en ik denk dat ik een soort competitiedrang zou krijgen om beter te willen zijn, wat mijn humeur niet ten goede zou komen. En als het mijn partner zou zijn, zou ik mega jaloers worden. :')
En een hoe-meer-piemels-hoe-beter feest? Dan moet je partner jou delen.
pi_105820040
Alle harige mannen mogen naar Myra, de rest mag in mijn rij aansluiten :7
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:48:42 #176
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105820045
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:47 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat gaat mij te ver.
Enige plek zo'n beetje waar haar groeit dat niet ongewenst is. :')
C'est la vie
pi_105820047
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:48 schreef Cactus1 het volgende:
Harige mannen. :9
pi_105820049
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oksels scheren als man. :') Die van jou is dan ook 16, dat is geen man. Mannen zijn harig ja.
Maar te harig vind ik gewoon niet mooi.
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:48:53 #179
118585 Crutch
pi_105820050
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:46 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Hoe was dat dan voor jou? Jij was echt verliefd of niet? En je had altijd stiekeme hoop? Hoopte je dat er van haar iets kwam? Of wachtte je op een goed moment? En jullie hadden tussendoor ook gewoon relaties met anderen?
Hoe werkt zoiets?
Zij is een van de sterkste, mooiste en liefste vrouwen die ik ooit heb leren kennen en ik moet zeggen dat er nog nooit iemand in mijn leven is geweest die dat niveau gehaald heeft.
Daarom ben ik ook nog steeds met haar bevriend, niet om verliefdheid maar om de persoon die ze is.

Die stiekeme hoop was er wel natuurlijk, maar uit angst voor mislukking begin je daar toch niet aan. En tussendoor had ik wel relaties ja, waar ik ook met haar over praatte.
Je moeder is een hamster
pi_105820052
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:48 schreef Lokasenna het volgende:

En een hoe-meer-piemels-hoe-beter feest? Dan moet je partner jou delen.
Nee, ik heb aan 1 piemel meer dan genoeg :Y
pi_105820056
Donker haar gaarne. Blondjes mogen ook een andere rij zoeken.
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:49:36 #182
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105820073
Ik ben een vrije jongen, ik sta in niemands rij.
C'est la vie
pi_105820075
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:48 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat gaat mij te ver.
Enige plek zo'n beetje waar haar groeit dat niet ongewenst is. :')
Het zorgt ervoor dat je de hele tijd zweet en van die plekken in je shirts krijgt :')
Enige reden waarom ik het eraf haal eigenlijk.
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:49:41 #184
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105820077
Dat hele hosselen staat me aardig tegen.

Ik spreek liever van een klik met een vrouw. En als die klik er is, verder kijken of dat meer dan een klik kan worden van beiden kanten of niet.

En zo niet, dan heb ik een leuke tijd gehad met bv afspraakjes enz :)

Dat hele ik ga je hosselen meisje vind ik zelfs denigrerend klinken -O-
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_105820079
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:49 schreef Myraela het volgende:
Je wou toch ook mannen van minimaal 1.90 hebben?
pi_105820084
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:49 schreef Myraela het volgende:
Mijn rij, dank u.
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:50:01 #187
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105820085
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:47 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

;(

quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

Jawel.
Het was benzin he? Ik wist het!

quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:48 schreef Cactus1 het volgende:
Definieer harig.
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:50:23 #188
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105820094
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het zorgt ervoor dat je de hele tijd zweet en van die plekken in je shirts krijgt :')
Enige reden waarom ik het eraf haal eigenlijk.
Worth it.
C'est la vie
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:50:36 #189
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105820104
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:49 schreef heloef het volgende:
Ik ben een vrije jongen, ik sta in niemands rij.
Ik hou er ook niet van om in een rij gezet te worden
pi_105820115
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:49 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je wou toch ook mannen van minimaal 1.90 hebben?
Minimaal 1.80. Ik houd wel van lang. Liever langer dan ik ben (1.85)
pi_105820116
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:

Definieer harig.
Gewoon met een overkill aan haren op zijn hele lichaam :'(
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:50:56 #192
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105820117
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:48 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Nee, ik heb aan 1 piemel meer dan genoeg :Y
;(

Overigens sta ik zo te zien in niemands rij hier.
pi_105820139
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:49 schreef ook_gek het volgende:

Ik spreek liever van een klik met een vrouw. En als die klik er is, verder kijken of dat meer dan een klik kan worden van beiden kanten of niet.

Doe toch eens niet zo serieus joh. Hosselen wordt hier op internet toch gewoon gebruikt als grappig woord.
pi_105820141
quote:

[..]

;(

Je bent te klein zeker :P
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:51:53 #195
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105820149
quote:

[..]

;(

Je bent niet langer dan 1,80, je bent niet donker of blond? Je bent wel of niet harig?
C'est la vie
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:52:04 #196
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105820160
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:51 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je bent te klein zeker :P
Ja. ;(
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:52:17 #197
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105820169
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:48 schreef Crutch het volgende:

[..]

Zij is een van de sterkste, mooiste en liefste vrouwen die ik ooit heb leren kennen en ik moet zeggen dat er nog nooit iemand in mijn leven is geweest die dat niveau gehaald heeft.
Daarom ben ik ook nog steeds met haar bevriend, niet om verliefdheid maar om de persoon die ze is.

Die stiekeme hoop was er wel natuurlijk, maar uit angst voor mislukking begin je daar toch niet aan. En tussendoor had ik wel relaties ja, waar ik ook met haar over praatte.
Hmmm. Zou hetzelfde kunnen zijn tussen ons. Pff.
En hoe nu verder?...Heb je nooit spijt dat je het nooit geprobeert hebt? Had je gewild dat zij er een keer over begon?
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:52:25 #198
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105820174
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:51 schreef heloef het volgende:

[..]

Je bent niet langer dan 1,80, je bent niet donker of blond? Je bent wel of niet harig?
Ik ben te kort. Donker. Medium harig.
pi_105820175
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ja. ;(
Weest getroost, ik ben ook te klein :P
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:52:29 #200
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105820177
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:49 schreef ook_gek het volgende:

Dat moet je ook niet tegen dat meisje zelf zeggen nee.
C'est la vie
pi_105820180
quote:

[..]

;(

Je bent een roodharige dwerg?

Veel succes :')
pi_105820194
mannen tussen 1.80-1.85 mogen ook in Myra's rij. Vanaf 1.85 in mijn rij en onder de 1.80 moet een andere rij zoeken :D
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:53:15 #203
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105820206
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Weest getroost, ik ben ook te klein :P
Blijven we samen single met veel katten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:52 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Je bent een roodharige dwerg?

Veel succes :')
Mijn baard is wel rood.
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:53:20 #204
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105820212
Ik mag niet eens in de rij, ik ben toch te jong voor allebei.
C'est la vie
pi_105820221
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:52 schreef Cactus1 het volgende:
mannen tussen 1.80-1.85 mogen ook in Myra's rij. Vanaf 1.85 in mijn rij en onder de 1.80 moet een andere rij zoeken :D
Voor de 1.80-1.85 groep tellen wel strengere eisen hoor. Ik moet niet het gevoel hebben dat ik echt langer ben. :7
pi_105820226
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:53 schreef heloef het volgende:
Je bent te oud voor mij >:)
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:53:52 #207
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105820228
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:52 schreef Cactus1 het volgende:
Stelletje sizequeens hierzo. :D
pi_105820232
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:53 schreef heloef het volgende:
Hossel eens wat chica's in PUB dan }:|
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:54:09 #209
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105820240
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:53 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je bent te oud voor mij >:)
Pedo
C'est la vie
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:54:23 #210
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105820253
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:53 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Hossel eens wat chica's in PUB dan }:|
PUB :')
C'est la vie
pi_105820263
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:53 schreef Myraela het volgende:

Voor de 1.80-1.85 groep tellen wel strengere eisen hoor. Ik moet niet het gevoel hebben dat ik echt langer ben. :7
Kunnen ze dat misschien compenseren in de breedte? :7
pi_105820274
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Pedo
Natuurlijk.
pi_105820312
Wat lief, ik mag gewoon FOK!ken. Hij was misschien sarcastisch, maar /care.
pi_105820315
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Stelletje sizequeens hierzo. :D
Ik heb ook liever wel dat iemand langer is dan mij, maar een man boven de 1.64 is makkelijk gevonden :')
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:55:41 #215
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105820322
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:54 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Natuurlijk.
Ik moest me ook maar gaan toeleggen op jonger en voor het rebelse randje natuurlijk onder de 16.
C'est la vie
pi_105820333
Ik heb mijn lengte altijd vervelend gevonden, maar ik merk zo vaak dat het voor vrouwen echt belangrijk is dat een man lang is. Persoonlijk vind ik het een beetje kortzichtig. Mijn meest ideale vrouw is ook kleiner dan 1.75 maar in de praktijk heb ik pas met 1 vrouw iets gehad die ook echt kleiner was dan dat. Het interesseert me niets, tenzij ze natuurlijk een Helga van 1m98 is.
pi_105820338
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:54 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Kunnen ze dat misschien compenseren in de breedte? :7
Inderdaad, maar dat moeten ze dan weer compenseren met uiterlijk en uitstraling.
pi_105820344
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:55 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik moest me ook maar gaan toeleggen op jonger en voor het rebelse randje natuurlijk onder de 16.
Foei heloef.
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:56:35 #219
118585 Crutch
pi_105820361
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:52 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Hmmm. Zou hetzelfde kunnen zijn tussen ons. Pff.
En hoe nu verder?...Heb je nooit spijt dat je het nooit geprobeert hebt? Had je gewild dat zij er een keer over begon?
Jij moet gewoon heel duidelijk zijn.
Als je met hem knuffelt o.i.d. dat het vriendschappelijk is. (ja, echt dat kan gewoon)

Hij zal er (als ik uit eigen ervaring spreek) niet zo heel veel moeite mee hebben.
Wel hoop, maar als jij duidelijk bent dan komt dat wel goed.

Het helpt bijvoorbeeld om open over jullie miniavontuurtje te praten, deden wij ook en da's best komisch als je er samen aan terugdenkt.
Je moeder is een hamster
pi_105820367
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:55 schreef heloef het volgende:

[..]

Bb sletjes. :')
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:56:53 #221
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105820373
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:55 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik heb ook liever wel dat iemand langer is dan mij, maar een man boven de 1.64 is makkelijk gevonden :')
Er zijn er maar heel weinig kleiner ja. Hoe lang is newb?
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:56:54 #222
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105820374
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:56 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Foei heloef.
Wat? Zij willen allemaal ouder, ik geef alleen de markt wat zij verlangt.
C'est la vie
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:57:10 #223
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105820383
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:56 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Bb sletjes. :')
Er zijn ook goede 15 jarigen. :{w
C'est la vie
pi_105820389
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Er zijn er maar heel weinig kleiner ja. Hoe lang is newb?
1.90 :P
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:57:21 #225
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105820393
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Inderdaad, maar dat moeten ze dan weer compenseren met uiterlijk en uitstraling.
Pfff, je bent wel veeleisend
pi_105820395
Ik ben sowieso te vrouwelijk voor de meeste vrouwen hier. Ik ben geen macho en dat ga ik ook niet worden
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:57:42 #227
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105820402
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:57 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Jezus. :D
pi_105820411
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:57 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Pfff, je bent wel veeleisend
Uiteraard.
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:58:01 #229
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105820416
Overigens Myra:

had ik een gay vibe voor jou?
pi_105820422
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:57 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

En met zijn leeftijd zullen er nog wel een paar centimeters bij komen :P
pi_105820425
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overigens Myra:

had ik een gay vibe voor jou?
Nee, dat niet.
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:58:15 #232
118585 Crutch
pi_105820426
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben sowieso te vrouwelijk voor de meeste vrouwen hier. Ik ben geen macho en dat ga ik ook niet worden
Maar dat vrouwelijk zijn vind je wel gewoon?
Je moeder is een hamster
pi_105820433
Man, 1,90m en donker harig present! :')
pi_105820437
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Jezus. :D
Maar ik heb hem er niet op uitgezocht ofzo, 1.70 had ik ook prima gevonden :P
pi_105820443
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:58 schreef palawan het volgende:
Man, 1,90m en donker harig present! :')
Mine.
pi_105820444
Sorry jongens, mijn rij is zojuist helemaal volgestroomd met heerlijke mannen. Ik ben voorlopig wel even voorzien :9

pi_105820456
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:58 schreef Cactus1 het volgende:
Sorry jongens, mijn rij is zojuist helemaal volgestroomd met heerlijke mannen. Ik ben voorlopig wel even voorzien :9

[ afbeelding ]
:') :D :D :D :D
pi_105820465
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:58 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En met zijn leeftijd zullen er nog wel een paar centimeters bij komen :P
Hij is wel uitgegroeid denk ik hoor.
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:59:19 #239
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105820474
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:58 schreef Cactus1 het volgende:

[ afbeelding ]
Have fun
pi_105820479
Als Faye op hakken loopt is ze precies even groot als ik ben.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_105820485
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:58 schreef Crutch het volgende:

[..]

Maar dat vrouwelijk zijn vind je wel gewoon?
Het is hoe ik ben, kan er ook niks anders van maken. Ik ben het liefste gewoon mezelf.
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:59:36 #242
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105820487
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, dat niet.
Hoppa, in de pocket. Daar ligt het dus niet aan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:58 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Maar ik heb hem er niet op uitgezocht ofzo, 1.70 had ik ook prima gevonden :P
Staat wel schattig, jullie samen zeker?
pi_105820495
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mine.
Ik sluit wel achteraan in de rij aan ;)
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:59:46 #244
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105820496
Ik vind mezelf net iets te klein eigenlijk. :')
C'est la vie
pi_105820499
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:59 schreef ValHallen het volgende:
Als Faye op hakken loopt is ze precies even groot als ik ben.
Goede match dan ^O^
pi_105820502
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
Je hoeft echt niet macho te zijn om niet 'vrouwelijk' over te komen :')
pi_105820531
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hoppa, in de pocket. Daar ligt het dus niet aan.

[..]

Staat wel schattig, jullie samen zeker?
Ja O+
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:00:36 #248
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105820532
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:51 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Doe toch eens niet zo serieus joh. Hosselen wordt hier op internet toch gewoon gebruikt als grappig woord.
Ik hoor het ook tijdens stappen :o
Ik gaat dat wijf hosselen!

Of, ik heb haar effe gehosselt.

Is dat wat ze noemen nou een genaratiekloof :o
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_105820547
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:00 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Vrouwelijk overkomen is iets anders, ik kom niet echt vrouwelijk over
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:01:07 #250
118585 Crutch
pi_105820550
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het is hoe ik ben, kan er ook niks anders van maken. Ik ben het liefste gewoon mezelf.
Tuurlijk wel, je kan je ook gewoon als een vent gedragen zonder als macho over te komen.
Anders zie ik het somber in voor je wat vrouwen betreft.
Je moeder is een hamster
pi_105820557
quote:

[..]

Magnetron heeft gewoon een vrouwelijk brein :P
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:01:36 #252
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105820570
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:00 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Generatiekloof ja, het is een synoniem van versieren en zover ik weet niet eens denigrerend bedoeld.
C'est la vie
pi_105820578
quote:

[..]

Internet kloof.
Als ik het tegen mijn zus zeg snapt ze er niks van, maar die zit ook niet op internet..
pi_105820580
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:01 schreef Crutch het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, je kan je ook gewoon als een vent gedragen zonder als macho over te komen.
Anders zie ik het somber in voor je wat vrouwen betreft.
Daar was ik al achter, maar om eerlijk te zijn:Als je toch niet bij elkaar past, waarom dan proberen?
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:02:11 #255
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105820587
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:56 schreef Crutch het volgende:

[..]

Jij moet gewoon heel duidelijk zijn.
Als je met hem knuffelt o.i.d. dat het vriendschappelijk is. (ja, echt dat kan gewoon)

Hij zal er (als ik uit eigen ervaring spreek) niet zo heel veel moeite mee hebben.
Wel hoop, maar als jij duidelijk bent dan komt dat wel goed.

Het helpt bijvoorbeeld om open over jullie miniavontuurtje te praten, deden wij ook en da's best komisch als je er samen aan terugdenkt.
Ja dat doen we ook.
Maar ehhh, nu ben ik heel erg gaan twijfelen joh. Ik ben nu echt bezig met bepaalde dingen anders te gaan interpreteren....waarvan ik altijd dacht dat het heel onschuldig was
pi_105820590
quote:

Dan moet je misschien naar tenten gaan waar minder asociaal volk komt :P
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:02:21 #257
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105820594
Ik kom hier heel vrouwelijk over.
In het echt hopelijk niet. :')
C'est la vie
pi_105820595
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:59 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Goede match dan ^O^
Het is wel prettig voor mijn nek ja :').
pi_105820610
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:02 schreef heloef het volgende:
Ik overweeg om jou tot mijn beste vriendin voor 2012 te dopen ja O+
pi_105820625
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:02 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Het is wel prettig voor mijn nek ja :').
Mijn nek heeft nogal wat te lijden met iemand die een kop boven me uitsteekt ja :')
pi_105820635
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:02 schreef heloef het volgende:
Ben nu eigenlijk wel benieuwd naar je. Maar ga het vrijdag zien! :D
pi_105820639
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:01 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Magnetron heeft gewoon een vrouwelijk brein :P
:P

Ik houd verder wel gewoon van jongensdingen dus dat is het niet :P
Alleen voetbal en auto's interesseren me niets :P
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:03:41 #263
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105820644
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:02 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Is het tegenwoordig nog een beetje leuk stappen in Arnhem?
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:03:48 #264
118585 Crutch
pi_105820650
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Daar was ik al achter, maar om eerlijk te zijn:Als je toch niet bij elkaar past, waarom dan proberen?
Da's iets anders. Tenminste ik neem aan dat je het eerst probeert en niet vooraf iedereen al gaat lopen afturven als "past niet".
Je moeder is een hamster
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:03:49 #265
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105820652
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:02 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik overweeg om jou tot mijn beste vriendin voor 2012 te dopen ja O+
Op FOK! vind ik dat prima.
C'est la vie
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:04:05 #266
118585 Crutch
pi_105820664
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:02 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Ja dat doen we ook.
Maar ehhh, nu ben ik heel erg gaan twijfelen joh. Ik ben nu echt bezig met bepaalde dingen anders te gaan interpreteren....waarvan ik altijd dacht dat het heel onschuldig was
Geef eens een voorbeeld?
Misschien herken ik er wat in
Je moeder is een hamster
pi_105820682
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:03 schreef Royco1 het volgende:

Is het tegenwoordig nog een beetje leuk stappen in Arnhem?
Dat is het al 10 jaar niet meer :')
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:04:51 #268
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105820696
quote:

[..]

Maar wanneer kom je wel vrouwelijk over?
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:04:56 #269
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105820701
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:03 schreef palawan het volgende:

[..]

Ben nu eigenlijk wel benieuwd naar je. Maar ga het vrijdag zien! :D
Ik ben heel leuk.
C'est la vie
pi_105820732
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:03 schreef Crutch het volgende:

[..]

Da's iets anders. Tenminste ik neem aan dat je het eerst probeert en niet vooraf iedereen al gaat lopen afturven als "past niet".
Als ik "afgekeurd" wordt wegens "niet macho genoeg", is dat op zich geen ramp aangezien ik dan toch niet aan haar verwachtingen zou voldoen. Het zou nooit lang stand houden.
Ik moet verder wel benadrukken dat ik in dit opzicht nog steeds zoekende ben!
pi_105820742
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:04 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben heel leuk.
Jij kan tenminste lachen om mijn banaangrappen.
pi_105820766
Effe koffie maken
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:07:00 #273
118585 Crutch
pi_105820779
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Effe koffie maken
1:00 op 1100 Watt
Je moeder is een hamster
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:07:14 #274
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105820788
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:06 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Jij kan tenminste lachen om mijn banaangrappen.
Jezus Christus wat was die slecht. :')
Of dat moment dat je op je knieën ging. _O-
C'est la vie
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:07:36 #275
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105820797
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:04 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dat is het al 10 jaar niet meer :')
Zolang is het ook wel geleden dat ik er uitgeweest ben ja
pi_105820828
sinas, misschien moet je het eens heel direct aan hem vragen en bespreken , dan weet je het zeker want nu zit je ideeen in je hoofd te halen die er misschien niet zijn.
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:08:55 #277
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105820837
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:04 schreef Crutch het volgende:

[..]

Geef eens een voorbeeld?
Misschien herken ik er wat in
Hm bijvoorbeeld...we staan allebei op een datingsite (lolz) en dan hebben we het over wat voor profielen ons aanspreken. En hij zegt: "Ik ben er de laatste tijd wel achter dat ik heel erg op vrouwen met lang haar val, ik vind dat echt supermooi, ....trouwens, jij hebt ook echt lang haar nu, mooi"
Of.. laatst gingen we naar een feestje waar hij niemand kende, en vlak voor de deur zei ik: "Hmm hoe zal ik jou eens voor gaan stellen ;)"
Het klinkt heel erg obvious zoals ik het nu typ maar...dan zie je ook niet de hele context/de intonatie/onze relatie met elkaar
pi_105820869
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:07 schreef heloef het volgende:

[..]

Jezus Christus wat was die slecht. :')
Of dat moment dat je op je knieën ging. _O-
Mijn humor is echt te matig voor woorden.
pi_105820912
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:10 schreef ValHallen het volgende:

[..]

De mijne ook, maar vrouwen zijn ook niet grappig schijnt het.
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:11:17 #280
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105820923
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:10 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Daarom kan ik er zo om lachen. :')
C'est la vie
pi_105820939
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:11 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik kan er wel om lachen omdat het zo schattig is dat ze zo hun best doen :P
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:11:45 #282
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105820946
quote:

[..]

Sommigen hebben humor, sommigen. :')
C'est la vie
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:11:52 #283
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105820952
quote:

[..]

Sommige wel
pi_105820989
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:11 schreef heloef het volgende:

Sommigen hebben humor, sommigen. :')
Ik heb best vaak lol met of om mezelf. :7
pi_105820992
Ik lach ook alleen maar om dingen die eigenlijk zo enorm flauw zijn dat ze grappig worden :')
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:12:55 #286
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105821000
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:02 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ben bang dat het gebeurd in 1 van de meer bekakte tenten van den haag :D

Zoek maar op, millers den haag
pi_105821001
echt waar zijn er vrouwen met humor ??? :o
pi_105821015
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:12 schreef formerjellybean het volgende:
Vast wel. Ergens.
pi_105821022
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:12 schreef ook_gek het volgende:

Ben bang dat het gebeurd in 1 van de meer bekakte tenten van den haag :D

Zoek maar op, millers den haag
Daar ben ik een paar weken terug nog geweest. Best lekkere chicks daar ^O^
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:13:41 #290
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105821025
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:12 schreef formerjellybean het volgende:
Jouw hoofd is wel grappig
pi_105821082
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:13 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Jouw hoofd is wel grappig
Dat hoor ik wel vaker schijn een beetje een ondeugende uitstraling te hebben :Y
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:15:55 #292
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105821121
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:15 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat hoor ik wel vaker schijn een beetje een ondeugende uitstraling te hebben :Y
Haha leuk
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:16:01 #293
118585 Crutch
pi_105821123
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:08 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Hm bijvoorbeeld...we staan allebei op een datingsite (lolz) en dan hebben we het over wat voor profielen ons aanspreken. En hij zegt: "Ik ben er de laatste tijd wel achter dat ik heel erg op vrouwen met lang haar val, ik vind dat echt supermooi, ....trouwens, jij hebt ook echt lang haar nu, mooi"
Tja, daar zoek je zelf dan weer wat achter.
Of hij er nou iets mee bedoelt of niet, je kan er gewoon normaal op reageren. :)
quote:
Of.. laatst gingen we naar een feestje waar hij niemand kende, en vlak voor de deur zei ik: "Hmm hoe zal ik jou eens voor gaan stellen ;)"
Het klinkt heel erg obvious zoals ik het nu typ maar...dan zie je ook niet de hele context/de intonatie/onze relatie met elkaar
Je begon er zelf over?
Je weet dat je zo iemand gewoon als goede vriend kunt voorstellen he?
Je moeder is een hamster
pi_105821153
Mijn uitstraling is blijkbaar gewoon schattig ofzo :')
Of 14-achtig :')
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:17:05 #295
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105821164
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:16 schreef Crutch het volgende:

[..]

Tja, daar zoek je zelf dan weer wat achter.
Of hij er nou iets mee bedoelt of niet, je kan er gewoon normaal op reageren. :)

[..]

Je begon er zelf over?
Je weet dat je zo iemand gewoon als goede vriend kunt voorstellen he?
Ja dat deed ik. Het was bedoelt als grapje...
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:17:41 #296
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105821190
Ik zie er ouder uit maar zie er als nog schattig uit. :')
C'est la vie
pi_105821198
Ik blijf op een of andere manier een uitstraling te hebben nog steeds van het meisje wat kattekwaad aan het uithalen is en dat hoor ik ook vaak
pi_105821232
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:17 schreef formerjellybean het volgende:
Ik blijf op een of andere manier een uitstraling te hebben nog steeds van het meisje wat kattekwaad aan het uithalen is en dat hoor ik ook vaak
Daar kan ik me wel in vinden trouwens Jelly :P
Ik bedoel, zo kwam je wel op me over :P
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:19:43 #299
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105821265
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:16 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn uitstraling is blijkbaar gewoon schattig ofzo :')
Of 14-achtig :')
dat ja :9
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_105821308
Ik weet niet wat mijn uitstraling is.
pi_105821314
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:19 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

dat ja :9