abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105817773

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_105817779
Kon niks beters bedenken :')
  dinsdag 20 december 2011 @ 13:52:08 #3
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105817784
Loka is een insider. Maar ze is dan ook mijn beste FOK vriendje.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_105817811
Niet alle vrouwen worden om de haverklap gehosseld. Just saying.
Heaven is a place on earth with you
pi_105817814
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka is een insider. Maar ze is dan ook mijn beste FOK vriendje.
O+
Ik zwijg verder als het graf hoor :*
pi_105817830
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:52 schreef Sinosappel het volgende:
Kan wel bij bijna elke vrouw, als ze hun best doen :P
pi_105817866
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:53 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Kan wel bij bijna elke vrouw, als ze hun best doen :P
Wat bedoel je Loka?
pi_105817883
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:54 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Wat bedoel je Loka?
Als een vrouw haar best doet denk ik dat ze best om de haverklap gehosseld kan worden.
pi_105817911
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:54 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als een vrouw haar best doet denk ik dat ze best om de haverklap gehosseld kan worden.
Als een super lelijk mormel echt haar best doet om leuk te zijn.....
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_105817935
Weet je wat ik wel irritant vind bij een boel mannen dat als ze gevoelens voor je hebben er vanuit gaan dat jij het ook hebt wat niet zo is.
Ik heb heel vaak juist mannen duidelijk moeten maken dat ik die gevoelens niet had, en dat het vriendschappelijk was ze er vaak dat niet in hun kop bijkrijgen of ze blijven proberen of ze gaan claimen terwijl je al duidelijk gemaakt hebt dat de verliefdheid niet wederzijds is.
  dinsdag 20 december 2011 @ 13:56:26 #11
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105817942
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:52 schreef Sinosappel het volgende:
Heb je nog geen pm's van Kree gehad?
pi_105817963
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:56 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je wat ik wel irritant vind bij een boel mannen dat als ze gevoelens voor je hebben er vanuit gaan dat jij het ook hebt wat niet zo is.
Ik heb heel vaak juist mannen duidelijk moeten maken dat ik die gevoelens niet had, en dat het vriendschappelijk was ze er vaak dat niet in hun kop bijkrijgen of ze blijven proberen of ze gaan claimen terwijl je al duidelijk gemaakt hebt dat de verliefdheid niet wederzijds is.
Ik blijf erbij, wat tref jij toch een vreemde figuren.
pi_105817978
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Heb je nog geen pm's van Kree gehad?
_O-
pi_105817979
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:55 schreef Joysa het volgende:

[..]

Als een super lelijk mormel echt haar best doet om leuk te zijn.....
Ik denk dat ze dan ook nog wel kans maakt, als ze echt haar best doet. Maar er zijn maar zo ontzettend weinig echt superlelijke mormels.
pi_105818036
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:

Ik ga een poging doen binnenkort.
Ik wacht het gewoon af 8-)
pi_105818045
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:58 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

_O-
  dinsdag 20 december 2011 @ 13:59:27 #17
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105818052
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:54 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Wat bedoel je Loka?
Ik wil je best hosselen, als je je daar beter door voelt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

_O-
Wat? Ik dacht dat hij ieder vers vlees probeerde te hosselen.
pi_105818073
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik blijf erbij, wat tref jij toch een vreemde figuren.
Dat soort figuren heb ik ook wel eens getroffen :')
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:01:06 #19
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105818109
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:58 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Hoi Cactus. O+

Mag ik jouw Superman zijn vanavond? :@

pi_105818154
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:

Hoi Cactus. O+

Mag ik jouw Superman zijn vanavond? :@

Jij mag dat! Ik miste vannacht iemand om mee in de sneeuw te spelen en nu is alles weg :'(
pi_105818165
Dat heb ik zelf ook wel maar de meeste mannen dus die ik ken zijn heel irritant er in. Je legt het ze heel duidelijk uit maar schijnbaar hebben ze moeite met het woordje nee.
Ik heb dit weekend namelijk ook al een gesprek gehad met een vriend waar ik ook duidelijk zei nee het is vriendschap , maar die haalt er zelf een hele verhaal bij van onmogelijke liefde terwijl ik al steeds nee zeg , het is een vriendschap niets meer niets minder.
Dan ziet hij het weer als zij wil de vriendschap niet verpesten want daarom gaat ze niet met me , ummm nee het is vriendschappelijk ik zie je niet als iets romantisch .

En een ander had de kolder in de kop dat ik terwijl ik met een jongen zit te praten hij net alsof kon doen dat die mijn vriend was , en we een open relatie hadden |:( |:(
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:04:14 #22
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105818217
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:56 schreef formerjellybean het volgende:
Sommige mannen hebben al erg snel het gevoel dat ze ergens recht op hebben. Ze denken al snel dat ze dingen kunnen toeeigenen. Tenminste dat is mijn ervaring.

Tis hetzelfde principe als mannen die boos worden omdat zij de "nice guy" zijn en ik niet geinteresseerd in ze ben. NEE ik val niet op iedereen die aardig tegen mij doet, en NEE dit betekent niet dat ik op "bad boys" val. Komt het dan echt niet in je op dat ik toevallig niet op jou val??!

Hoe tegenstellig is ook de opmerking "nice guys finish last" :') Als je echt zo nice was geweest, had je ook niet het gevoel gehad dat je iedereen waar je aardig tegen doet zomaar kan toeeigenen/opeisen.
pi_105818280
Dit is zo gaaf:

_O_
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:05:57 #24
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105818283
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:02 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Jij mag dat! Ik miste vannacht iemand om mee in de sneeuw te spelen en nu is alles weg :'(
Jammer. Hier is geen sneeuw geweest. Dan woon je wel ver weg zeker?
pi_105818303
Wie gaat kaneel hosselen?

Ik denk captain. :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')