SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2012 14:24:20 ]
Spoiiler boek 4:quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tyrion staat helemaal niet op eenzame hoogte. Arya staat naast hem..
En Sansa moet ik eerlijk zeggen, die komt steeds dichter in de buurt.
Daenarys heeft potentieel hoor, maar heel boek 3 en 4 vind ik haar hoofdstukken stomvervelend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind haar verhaallijn ook niet zo interessant, veel van hetzelfde.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Maakt dat nou uit, ik ben eind maart pas jarigquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:27 schreef wolfrolf het volgende:
De blu ray box van season 1 komt pas 6 maart
Oeps, sorry. Nu nog uit de quote weghalenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:23 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Kun je zoiets in een spoiler zetten? Bedankt
npquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oeps, sorry. Nu nog uit de quote weghalen
Hier sluit ik me bij aan. Catelyn zeikt wat af op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:27 schreef Angelof9 het volgende:
Mijn favoriete hoofstukken zijn Tyrion, Arya, Jon en Bran.
Catelyn vind ik ook saai en vervelend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. catelynSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tijdensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Jammer genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. catelyn danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. alsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. GelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. alsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wanneerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Dagonet op 31-01-2012 15:54:35 ]Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:42 schreef Dagonet het volgende:
Nou ja, gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. catelynSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tijdensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Jammer genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. catelyn danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. alsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. GelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. alsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wanneerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. allesgoh wat zou daar nou staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En toch spoilertje voor spoilertje openklikken en ik kon een lach niet onderdrukkenquote:
BTW..Jaime is naast Tyrion toch wel mijn favoriete karakter.![]()
![]()
.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2012 17:48:02 ]![]()
DagoHandig als je weet dat je ff moet dubbelklikken op 1 spoiler en dat ze dan allemaal openklappen
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Kijk, ik was misschien wel een beetje aan het pesten met mijn één zin in 26 spoilers, maar zo'n spoiler als hierboven is ook kut. Er zitten spoilers in van alle boeken terwijl er natuurlijk genoeg mensen zijn die a) alleen de serie kijken of b) nog niet zo ver zijn in de boeken.
Als je de serie kijkt en je hebt het hele seizoen wel gezien nu dan is het op zich logisch dat in het topic over de tv-serie de spoilers eigenlijk gaan over de serie en niet over de boekenreeks die een heel eigen topic hebben.
Zullen we met de boekenspoilers weer overstappen naar TTK met z'n allen?Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dan moet ik volgens mij nog 6 jaar wachten, wil ik daar weer überhaupt gaan kijken. Hier hoef ik nog niet eens te wachten op de zomer.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:52 schreef Dagonet het volgende:
Kijk, ik was misschien wel een beetje aan het pesten met mijn één zin in 26 spoilers, maar zo'n spoiler als hierboven is ook kut. Er zitten spoilers in van alle boeken terwijl er natuurlijk genoeg mensen zijn die a) alleen de serie kijken of b) nog niet zo ver zijn in de boeken.
Als je de serie kijkt en je hebt het hele seizoen wel gezien nu dan is het op zich logisch dat in het topic over de tv-serie de spoilers eigenlijk gaan over de serie en niet over de boekenreeks die een heel eigen topic hebben.
Zullen we met de boekenspoilers weer overstappen naar TTK met z'n allen?![]()
Zodat we het hier beetje spoilervrij houden voor de mensen die niet de boeken lezen of nog niet zover zijn. Of dat we hier spoilers alleen houden voor speculatie over de verfilming van het tweede boek. Dan blijft het wat veiliger voor de lezers hier en een topic waarin alleen maar spoilertags staan leest zo rot.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:55 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Dan moet ik volgens mij nog 6 jaar wachten, wil ik daar weer überhaupt gaan kijken. Hier hoef ik nog niet eens te wachten op de zomer..
Heb TTK al uit mijn actieve topics gegooid, omdat het met zo tilt dat ik nog zo lang moet wachten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zodat we het hier beetje spoilervrij houden voor de mensen die niet de boeken lezen of nog niet zover zijn. Of dat we hier spoilers alleen houden voor speculatie over de verfilming van het tweede boek. Dan blijft het wat veiliger voor de lezers hier en een topic waarin alleen maar spoilertags staan leest zo rot..
Oh je hebt wel een punt trouwens. Kun je als mod dan niet die spoilers aanpassen?![]()
Kan wel, maar doen is een tweede. Ik ben geen mod in FTR dus ken niet de lokale gebruiken..
Hebt een punt ja. Maar toch, zo heel veel maakt het denk ik niet uit omdat er op dit moment bar weinig te bediscussieren valt anders.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zodat we het hier beetje spoilervrij houden voor de mensen die niet de boeken lezen of nog niet zover zijn. Of dat we hier spoilers alleen houden voor speculatie over de verfilming van het tweede boek. Dan blijft het wat veiliger voor de lezers hier en een topic waarin alleen maar spoilertags staan leest zo rot..
![]()
Er zal de komende maanden anders steeds meer nieuws over seizoen 2 naar buiten komen..
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: