Soms is het erger dan andersquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Weer zo ver? Dat zou betekenen dat het ooit anders geweest is
Nee, die is niet ondelhandelbaarquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:24 schreef Cue_ het volgende:
Alleen zou dan nog wel dat plaatje uit de OP moeten.
Ik ben Singles 0.0-er, dus als ik het mag...quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:25 schreef Cue_ het volgende:
Mag ik van jullie wel hier posten als single 1.0 -er
Als je even de upgrade download.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:25 schreef Cue_ het volgende:
Van mij wel, ben niet zo moeilijk. Ben alleen geen baas hier.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:25 schreef Cue_ het volgende:
Wat zijn de grootste aanpassingen die ik moet ondergaan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je even de upgrade download.
Baas Bquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Van mij wel, ben niet zo moeilijk. Ben alleen geen baas hier.
Controle of iets ergers?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:26 schreef Bengeltje het volgende:
Ik moet zo naar de dokter, maar wil niet.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:26 schreef Bengeltje het volgende:
Dan vraag je of de dokter eerst even zijn handen en het ijzerwerk onder de warme kraan doet. Dat scheelt schijnt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:26 schreef Bengeltje het volgende:
Mehquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:26 schreef Bengeltje het volgende:
Btje dan he. Maar nee, ik zou niet willen beslissen over welke etter of niet etter mag blijven.quote:
Minder zeuren, minder treuren en meer fleuren en kleurenquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat zijn de grootste aanpassingen die ik moet ondergaan?
Controle, de pillen werken niet. En nu wil ik dus weer niet het huis uit en niets doen.. zie het nut er ook niet zo van in.quote:
Deed ik dat nog niet genoeg?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Minder zeuren, minder treuren en meer fleuren en kleuren
Je moet onderin je scherm kijken bij gebruiker welke versie je bent.quote:
Maar het nut is dan dat ze je hopelijk iets voor gaan schrijven dat wel werktquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:28 schreef Bengeltje het volgende:
Controle, de pillen werken niet. En nu wil ik dus weer niet het huis uit en niets doen.. zie het nut er ook niet zo van in.![]()
moet dit niet online zetten dus ik zwijg maar weer, zat me even hoog.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:30 schreef STING het volgende:
Ok, je bent hier aangenomen. Gefeliciteerd
Beslis jij daarover?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:30 schreef STING het volgende:
[..]
Ok, je bent hier aangenomen. Gefeliciteerd
Stem jij tegen dan?quote:
B is voor!!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Stem jij tegen dan?
1 voor 1 tegen.
Zeg dan gewoon " ja".quote:
Nee, ik mag CG wel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Stem jij tegen dan?
1 voor 1 tegen.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
2 voor, 0 tegen.
Stemmen anders moet Cue eerst naar de Suck off voordat ze naar de finale mag.
Wie moet ze dan sucken?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
2 voor, 0 tegen.
Stemmen anders moet Cue eerst naar de Suck off voordat ze naar de finale mag.
De hele jury.quote:
Maar bij jou zou ik het dan weer niet erg vindenquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:37 schreef Bengeltje het volgende:
Wees niet bang bij mij hoef je niet te sucken.
Niet eens een laffe tong door de mergelgroeve dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wees niet bang bij mij hoef je niet te sucken.
Succes!quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:38 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga aan de wandel. Hou het gezellig hier.
Alleen Lit mag door mijn fluweelgrotje.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet eens een laffe tong door de mergelgroeve dan?
Sterkte!quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:38 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga aan de wandel. Hou het gezellig hier.
Er kan maar 1 uitverkorene zijn hequote:Op dinsdag 20 december 2011 13:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alleen Lit mag door mijn fluweelgrotje.
fluweel? De wanden zijn zacht en pluizig?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
In Valkenburg?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
PROTEST. STOP. HO.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:24 schreef Cue_ het volgende:
Alleen zou dan nog wel dat plaatje uit de OP moeten.
Hoe ist met de buik?quote:
Je post normaal, dus ja.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:25 schreef Cue_ het volgende:
Bollend!quote:
Mooi zo!quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bollend!. En er wordt lekker in verbouwd. Het menneke
.
Met het bolle buikje bij de kerstboom en volgens jaar met de kleine.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bollend!. En er wordt lekker in verbouwd. Het menneke
.
Dat is zo leukquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Met het bolle buikje bij de kerstboom en volgens jaar met de kleine.
Cute! Volgend jaar mogen wij ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is zo leukZe is verliefd op de lampjes
En wil graag aan de kerstboom trekken als ze de kans krijgt
Cadeautjes vind ze leuk. Uitpakken. Ik vond het met Sinterklaas alleen zo zielig dat haar neefje en nichtje (die beide veel ouder zijn) kunnen heen en weer rennen en dat zij zo zielig er bij zat van: Dat wil ik ook maar lukt nog niet erg. Al doet ze erg haar bestquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Cute! Volgend jaar mogen wij ook.
Hier is men verder en gaan met de auto.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:43 schreef lololo het volgende:
Zeg, kan je eigenlijk nog losse kaartjes kopen in de bus of kom je er niet meer in zonder OV-chipkaart?
Dat gaat snel genoeg, straks wil je eens terug naar de tijd dat ze even stil zaten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Cadeautjes vind ze leuk. Uitpakken. Ik vond het met Sinterklaas alleen zo zielig dat haar neefje en nichtje (die beide veel ouder zijn) kunnen heen en weer rennen en dat zij zo zielig er bij zat van: Dat wil ik ook maar lukt nog niet erg. Al doet ze erg haar best
Kan ik me niet voorstellen maar zal best welquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat gaat snel genoeg, straks wil je eens terug naar de tijd dat ze even stil zaten.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier is men verder en gaan met de auto.
Volgens mij kun je nog wel losse kaartjes kopenquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:43 schreef lololo het volgende:
Zeg, kan je eigenlijk nog losse kaartjes kopen in de bus of kom je er niet meer in zonder OV-chipkaart?
Ik heb 3 OV-chipkaarten. Hoe moet ik nou weten of je ook zonder kunt reizen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als jij het antwoord weet, zeg het dan.
Die wil ik ook nog gaan kijken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:57 schreef STING het volgende:
Goeie docu trouwens: http://programma.vpro.nl/themaliefdeinternet
Albert Heijn geloof ik.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:27 schreef Tally het volgende:
Van de week waren ergens die iTunes carden in de aanbieding maar ik weet niet meer waar
Ja kloptquote:
Je bent een jaar of 35 te vroeg ja.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:29 schreef CherryLips het volgende:
http://www.ah.nl/bonus/
met 20% korting.
Ik moet echt minder folders lezen
quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent een jaar of 35 te vroeg ja.
=UPPER(A1)quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:36 schreef CherryLips het volgende:
Is het trouwens mogelijk om in Excel lower case met één druk op de knop te veranderen in upper case?
Niet met één, wel met een paar, denk ik.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:36 schreef CherryLips het volgende:
Is het trouwens mogelijk om in Excel lower case met één druk op de knop te veranderen in upper case?
Waar is dat?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:43 schreef Bengeltje het volgende:
We mogen het jankballen topic noemen.Drie vrouwen hier tot jankbal verkozen.
Leuk die verkiezingen.
ik mag niet te veel kloten met het bestand.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:38 schreef STING het volgende:
[..]
Why not?
Anders via een macro: http://www.ozgrid.com/VBA/change-case-text.htm
Alles selecteren, teksteigenschappen en dan ergens hoofdletters kiezen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik mag niet te veel kloten met het bestand.
Ja die optie ben ik aan het zoeken, zonder succesquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles selecteren, teksteigenschappen en dan ergens hoofdletters kiezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |