wordt dus een jaar vol experimenten voor de lakers.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:46 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Het ziet ernaar uit dat de rookies van de Lakers speeltijd gaan krijgen van coach Brown
http://espn.go.com/los-an(...)others-roster-max-15
Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:38 schreef TheFastOne het volgende:
Vandaag m'n eerste goede tomahawk dunk gemaakt
Dit is echt niet waar.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:43 schreef rubje het volgende:
ff tussen door. Ik kijk amper nog NBA en dat heeft met namen te maken dat er tegenwoordig kwa spelers amper nog personalities zitten zoals vroeger ten tijde van Jordan,Pippen,Barkley,O'Neil,Patrick Ewing,Magic Johnson etc...en je er echt voor ging zitten omdat er altijd wat gebeurde!
De plus is weer dat ik 2k12 en een tent krijgquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:16 schreef emokid het volgende:
Wij spelen dit jaar thuis met Kerst dus de families bevinden zich straks in mijn huis, waar toevallig twee tv's staan uitgerust met Sport1 dus grote kans dat ik het ga zien.. en anders.. dat plaatje inderdaad.
Waarom een tent?quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:47 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
De plus is weer dat ik 2k12 en een tent krijg
De kelder was ondergelopenquote:
Hahaha...Goed voor jou!quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:34 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
De kelder was ondergelopenEn toen meurde m'n oude tent ongelooflijk, en Lowlands staat op de planning dus ik had een nieuwe nodig
Wordt de leukste marathon van 2011. Sowieso.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:50 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Laat het maar snel Zondag 18:15 zijn ..
Who cares about NY anywaysquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:11 schreef TheFastOne het volgende:
Ik ben morgen tijdens Celts@Knicks bij m'n opa en oma. [ afbeelding ]
Ik mis ze allebeiquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:18 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Who cares about NY anyways
Ik mis wellicht Miami @Dallas ook nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |