15,96% om preciezer te zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:03 schreef Doodloper het volgende:
Over MediaMarkt gesproken: als ik me niet vergis hadden ze in januari 2010 én in januari 2011 van die "BTW WEG ERMEE" acties waar je +- 15% korting kreeg; misschien loont het om af te wachten of die er komend jaar weer is.
Ik kan je eerder aanraden de reviews (en met name conclusies daarvan) van www.dpreview.com eens te lezen. Op snapsort hebben ze het alleen over specificaties en die vertellen nooit het hele verhaal. Daar kun je niet uit opmaken of, noem eens wat, de menus verschrikkelijk irritant in elkaar zitten, of één bepaald knopje altijd in de weg zit, de autofocus te wensen over laat, etc.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
Heb dezelfde dilemma, maar voor mij wordt het de 550d. Op snapsort.com kan je ze goed met elkaar vergelijken.
De 600D? ;-)quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:45 schreef RacerDKB het volgende:
Als je het geld hebt uiteraard de 550D, er is geen twijfel over mogelijk welke beter is.
1***D serie is meer budget-DSLR. Een paar jaar terug waren de 2 meest populaire modellen de 1000D en 450D, respectievelijk budget en gemiddeld. Net als hier, 1100D budget, 550D gemiddeld.
Die is toch vooral duurder? Er zijn vast kleine verbeteringen zoals het kantelbare LCD, maar de meerprijs steek je beter in een leukere lens.quote:
Begrijpend lezen vriend, het gaat hier over de 1100D en 550D.quote:
600D is gewoon de opvolger van de 550D, zoals de 550D dat was van de 500D. Scheelt nog geen 3 tientjes in aanschaf volgens mij.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:45 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Begrijpend lezen vriend, het gaat hier over de 1100D en 550D.
Anders kan je wel met een 5D MKII aankomen.
Niet echt, tenzij je dammen en schaken wilt gaan fotograferen.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:18 schreef weebly het volgende:
Is de 550d ook geschikt voor sportfotografie?
Het probleem is dat hij "sport" zegt, maar niet wat voor sport.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:57 schreef bunnahabhain het volgende:
[..]
wat is het probleem dan precies?
Het AF-systeem is daar niet voor ontworpen. Dat wil niet zeggen dat je er geen sport mee kunt fotograferen, je moet gewoon wat meer shots weggooien. Je wordt er wel creatief van!quote:Op maandag 9 januari 2012 15:57 schreef bunnahabhain het volgende:
[..]
wat is het probleem dan precies?
Wat versta jij onder ruigere/snellere sporten?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:28 schreef Andyy het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij "sport" zegt, maar niet wat voor sport.
Je kan er bij de meeste ruigere/snellere sporten niet echt in mee.
Ruig als in, je camera kan vies/nat worden of geraak worden door bijv mensen.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:47 schreef SP22 het volgende:
[..]
Wat versta jij onder ruigere/snellere sporten?
De XXXD is niet van poppenstront hoor.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:59 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ruig als in, je camera kan vies/nat worden of geraak worden door bijv mensen.
Snel als in, dat de actie vrij kort of snel is waardoor je veel fps nodig hebt
dan denk ik dat de 1000 serie toch de beste camera keuze is, die kun je tenminste gewoon weg gooien. Maar als je praat over vuil worden van ja camera, bestaat er een goeie oplossing "de plastic zak, en een rol gaffatape"quote:Op maandag 9 januari 2012 18:59 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ruig als in, je camera kan vies/nat worden of geraak worden door bijv mensen.
Snel als in, dat de actie vrij kort of snel is waardoor je veel fps nodig hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |