Sowieso haten op een muzieksmaakquote:
Zij mag sowieso alles met ballenquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:44 schreef themole het volgende:
[..]
Daarmee wil je graag een broodje eten?Of in de ballenbak liggen.
Nee man, is zo heerlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind dit wat te gedateerd klinken. Heeft de tijd niet doorstaan.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Soul is tijdloosquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gast, doe nou niet alsof je er verstand van hebt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat nummer van net echt niet hoor.
Gast, laat mij gewoon mijn mening gevenquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:50 schreef Bronson het volgende:
[..]
Gast, doe nou niet alsof je er verstand van hebt.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat nummer van net echt niet hoor.
Dat mag. Denk wel dat je een van de weinige bent die er zo over denkt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gast, laat mij gewoon mijn mening geven
Daar heb ik geen probleem mee hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:51 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat mag. Denk wel dat je een van de weinige bent die er zo over denkt.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:51 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat mag. Denk wel dat je een van de weinige bent die er zo over denkt.
ik ook, helaas werk ik er fulltimequote:Op dinsdag 20 december 2011 11:56 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb het al weer helemaal gehad met school tijdens SR
Ik doe gewoon niks vandaagquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook, helaas werk ik er fulltime
ja ik zit vol vergaderingen en overleggen vandaag, dus genoeg tijd om te doen alsof ik iets doe maar eigenlijk SR luisterquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben onderussen lekker aan het roosteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |