Ik de image hierboven sneeuwt het ook. Het had mijn aandacht niet te pakken bij Google. Dus nee, niet moeilijk, maar dan moet ik het wel opmerken!quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou je tikte in: Let it snow
En het ging sneeuwen. Leek mij geen rocket science....
Neuh, valt mee vandaagquote:
kijk aan, dat scheelt weerquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neuh, valt mee vandaagOndanks dat rotoog
Uhuh, idd. Het enige wat irriteert is dat ik zo slecht zie nu.quote:
Maar dat ben je al gewend, daarbij gaat het weg.. dus komt goed schatjequote:Op dinsdag 20 december 2011 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, idd. Het enige wat irriteert is dat ik zo slecht zie nu.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat ben je al gewend, daarbij gaat het weg.. dus komt goed schatje
Je hebt het al eerder gehad! En gister ook al!quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:23 schreef missbehavin het volgende:
Nee joh, dit ben ik niet gewend! De sterkte van mijn bril (die ik nu dus op moet) is zo slecht, niet te vergelijken met mijn lenzen normaal.
En idd, het gaat wel weer over.
Ik was te eigenwijs en heb mijn lenzen te snel weer ingedaan, ik weet het. Ja, zodra ik eens iets geld over heb wil ik een nieuwe bril.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt het al eerder gehad! En gister ook al!![]()
Wordt dus toch even nieuwe glazen halen
Niks toffer dan quantummechanica om 10:30...quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:28 schreef stbabylon het volgende:
Wisten jullie dat geen enkel elektron dezelfde plaats qua energieniveau in een atoom inneemt als welk ander elektron in het universum dan ook?
En dat als er dus energie wordt toegevoegd aan een atoom, waardoor een elektron iets van energieniveau verandert, er ergens in het universum, direct, ongeacht de afstand, een elektron dat daar al zat van plaats verandert.
Cool toch
Chicagoquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:32 schreef 100% Tukker het volgende:
Outkast die hoger staat dan Chicago in de Veronica Top 1000...
WTF?
Ik ook hoorquote:
Ja maar Veronicaquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:32 schreef 100% Tukker het volgende:
Outkast die hoger staat dan Chicago in de Veronica Top 1000...
WTF?
Ja ik ook. Maar ik mot Chigaco niet zo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben een oude lul die is opgegroeid met papa's platenbakken. Sue me.
Chicago.
25 Or 6 To 4.
Zolang er paupers bestaan bestaat de veronica gids hoorquote:
Dat geeft verder niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar ik mot Chigaco niet zo.
Moest er nog eens bij komenquote:
Natuurkunde heeft 2 takken, theorie en praktijk. Deze theorie komt van de Theoretische Natuurkundigen. Dat is gebruikelijk overigens. Einstein was er ook zo één bijvoorbeeld. Daarna gaan de praktische bezig met het controleren aan de hand van experimentenquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:31 schreef Cue_ het volgende:
Ik begrijp nooit hoe ze dergelijke uitspraken kunnen doen
"als elke ander ... in het universum dan ook"
dat kan je heul niet weten!
Werelddominantie!quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:46 schreef stbabylon het volgende:
Geeft ook niet, natuurkunde blijft groeien
Kan ook niet met dergelijke uitsprakenquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:46 schreef stbabylon het volgende:
Maar 100% zekerheid hebben ze nog niet.
En dan komt ook nog eens Heisenberg om de hoek. Zodra ze gaan testen, verandert er iets aan dat elektron, en daardoor vrijwl alle andere in het universumquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan ook niet met dergelijke uitsprakenWant dan zouden ze eerst elke elektron in het universum moeten testen en dat doen/kunnen ze niet.
Dat het een aanname is, daar kan ik inkomen
voor mij is het allemaal 1 groot vaag gedoe. En dat zal het altijd blijvenquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan komt ook nog eens Heisenberg om de hoek. Zodra ze gaan testen, verandert er iets aan dat elektron, en daardoor vrijwl alle andere in het universum
Ze kunnen wel de gevolgen testen
Nog geen HW of Sting gezien vandaagquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:10 schreef 100% Tukker het volgende:
Zijn er toevallig nog Amsterdammers in da house vandaag?
Rival mot je hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Minder. Dan wacht ik daar nog even op. Parkeergerelateerde vraag en zo...
Ik plemp m'n wagen voor wat langere tijd sowieso op P+R Sloterdijk, maar moet nog wel even 'downtown' met de auto. Ik ga even zoeken...quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die komt vast vanmiddag wel even langskachelen.
of natuurlijk andere parkeergerelateerde sites
Ik weet het, ik vraag haast het onmogelijke.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:32 schreef stbabylon het volgende:
shoppen
binnenstad amsterdam met de auto
Je haalt je nogal wat op het hoofd...
Vraag me nog steeds af wat je allemaal moet kopen dan, dat je niet met het OV van Sloterdijk naar de binnenstad kan. Of zelfs vanaf huis.
Voor de deur plempem. er in en er uit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik weet het, ik vraag haast het onmogelijke.Maar ik wil dus misschien een dressoir kopen van 210x45x45 cm en die neem ik niet mee in de trein...
Ik las miss Turkquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ga shoppen met Miss Tuk, dus OV is geen optie...
Je weet toch! Die unieke winkel, de Ikea, zit alleen in binnenstad A'dam!quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:37 schreef stbabylon het volgende:
En dat is alleen te krijgen in de binnenstad van Amsterdam. Wow.
Die ik graag wil hebben wel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:37 schreef stbabylon het volgende:
En dat is alleen te krijgen in de binnenstad van Amsterdam. Wow.
Da's natuurlijk ook een optie, ja.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor de deur plempem. er in en er uit.
Daar ga je ook niet de stad mee door sjouwen
Gelukkig zag ik bij het quoten het woordje vrijwelquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:39 schreef stbabylon het volgende:
Komt uit Twente, dus kan best. Daar wonen vrijwel alleen maar Turken.
In Zwolle is het altijd kutweer...quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Komt uit Twente, dus kan best. Daar wonen vrijwel alleen maar Turken.
Dan luister jij niet goed naar Ton ten Hovequote:Op dinsdag 20 december 2011 11:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
In Zwolle is het altijd kutweer...
Dat moet ik je nageven ja. Er loopt mooi spul rond. Ik heb een tijdje bij Landstede gewerkt, dat is toch wel een waar walhalla voor efebofielen als wij...quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er lopen dames rond met lekkere kutjes, dat klopt.
quote:
quote:Ongeveer vanaf twaalf jaar houdt de psychiatrische grens van pedofilie op en begint efebofilie. De seksuele voorkeur voor rijpende meisjes wordt ook wel parthenofilie genoemd.
Zelfs als Kardinaal vind ik dat te jong.quote:
Eigenlijk te danken aan Babs. Ik denk ik gebruik de spytool eens. Kardinaal zus, Kardinaal zo, ho, ho zei kerstman Babs.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vanwaar de vakere terugkeer hier eigenlijk? Meer verveling?
Kan het ook te danken zijn aan Babs dat je weer opbokt onder je steen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eigenlijk te danken aan Babs. Ik denk ik gebruik de spytool eens. Kardinaal zus, Kardinaal zo, ho, ho zei kerstman Babs.
http://www.martijn.org/quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Efobifilie is het meest natuurlijke wat er is
Ook met die grens van 12 jaar? Like, ieuw..quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan het ook te danken zijn aan Babs dat je weer opbokt onder je steen?
Nou ja, 12 is een beetje erg jong ja.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou ja, 12 is een beetje erg jong ja.Ik doel meer op de 16 tot 18-categorie (ik hou het graag legaal). En dan nog is er een verschil tussen een sexy gekleed gewillig pijpsletje van 16 met kleine strakke tietjes die tegen je oprijdt in da club en een meisje van 16 die samen met haar moeder bij de Intertoys een puzzel van paarden koopt...
heb de film gezien afgelopen weekend.... ken de serie verder niet...quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
De film?
Ik heb season 1 gezien van de serie en dat vond ik erg vermakelijk
De film heb ik nog niet gezien. Lijkt mij ook wat lang maar zal het vast proberen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:19 schreef rival het volgende:
[..]
heb de film gezien afgelopen weekend.... ken de serie verder niet...
ach hij was in ieder geval beter dan contagious
Het gaat om het puberaspect. Vanuit de natuur is geregeld dat juist die vrouwtjes die net geslachtsrijp zijn, het gezondst zijn om je nageslacht bij te produceren. En je bent dan ook nog vaak de eerste. Nou weet ik dat reproduceren wel te onderdrukken. En zal ik ook echt niet een meid van onder de 16 (eigenlijk 21) aanrakenquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ook met die grens van 12 jaar? Like, ieuw..
[Singles] Gele sneeuw op Google.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Woohoo, puzzelpost. Zoek de post of opmerking op, waar deze post een reactie op is!
Matige gok.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[Singles] Gele sneeuw op Google.
Zodra ze gaan praten wordt het minder ja...quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En zal ik ook echt niet een meid van onder de 16 (eigenlijk 21) aanraken
Die reageert vast ook met eenquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Matige gok.geeft aan dat je het ergens niet mee eens bent. Rip zou het dan niet met de
van Cue_ eens zijn.
Zo vaak de term efobifilie gevallen, zelfs een quote (die jij weer quote!!) met het verschil tussen pedofilie en efobiflie en het dan nog fout doen. Zo jammer.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die reageert vast ook met eenop je pedo plus pas.
Er staat toch pedo plus pas? Dat is de plus, net die paar jaartjes extra.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo vaak de term efobifilie gevallen, zelfs een quote (die jij weer quote!!) met het verschil tussen pedofilie en efobiflie en het dan nog fout doen. Zo jammer.
Zo werkt dat niet. Maar goed, als je het goed zou doen, zou je niet pedo kunnen zeggen, iets wat je als katholiek niet kan laten gebeuren.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Er staat toch pedo plus pas? Dat is de plus, net die paar jaartjes extra.
Jij wilde vroeger zeker ook priester worden? Of leraar?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Er staat toch pedo plus pas? Dat is de plus, net die paar jaartjes extra.
Jij wilde vroeger zeker ook priester worden? Of leraar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |